Alkuraskauden ultra

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
16.5. Käyty alkuraskauden ultrassa, silloin viikkoja ultran mukaan 6+4 jotka vastasi sitä mitä itsekin olin laskenut. Syke näkyi. Meriouluneuvolassa kävin. Ultrasi mahan päältä. Oli ihanaa nähdä silloin että kaikki hyvin! Neuvolan kautta ultra vasta kesäkuun lopulla eikä millään malttaisi odottaa sinne saakka, että tietää pikkuisella olevan edelleen kaikki hyvin... Pitkiä nämä ajat odottaa! Tietääkö kukaan onko Oulussa kuin kaksi ultraa koko raskauden aikana?

Alkuraskauden ultrassa käyty viime viikon to yksityisellä ja siellä pieni sydän sykki ja vastasi viikkoja 6+1-2. <3 Oon huojentunut, että syke näkyi niin vahvana jo, koska keskenmenneessä 2 vuotta sitten, ei sydän missään vaiheessa ollut kovin voimakas vaan ihan hento. Vasemmasta munasarjasta löytyi 3cm kysta, joten onneksi tällä viikolla on vielä tyksissä ultra niin pääsen kontrolliin, ettei kysta olisi ainakaan kasvanut. En oikein saanut lääkäriltä selvää voiko kysta jotenkin haitata raskautta. :O

Kirppunen17, mäkin asun turussa. Mullekin kirjotettiin et oikees munasarjas on mahdollisest kysta. :o

Tsemppiä Milemile! Miten meni?

Edit: Hups ei ollutkaan näköjään päivittynyt kaikki viestit. :D mulla käy tätä kyllä koko ajan

Hyvin meni pitäis olla 6+1 ja vastaa 5+6, sydämen sykettä ei näkynyt, on kuulemma ihan normaalia tässä vaiheessa kun on vasta pari päivää sykkinyt.
Kystasta ei sanonut mitään.

Yksi pallero mahassa pyörii ja sydänkin hänellä sykki hienosti :Heartbigred Kaikki hommat juuri niinkuin tässä vaiheessa kuuluukin, limakalvo hyvä, kohdunkaula pitkä ja suu suljettu, ei näkyvissä vuotoja tai mitään muutakaan ylimääräistä. Pieni vastasi viikkoja 6+5, oviksesta olen laskenut että nyt olisi 7+0, eli viikkoja vastaava :) Kohtu kuulemma todella voimakkaasti eteenpäin kallellaan, että ei auta kauaa piilotella :D

Ja onnea kaikki tänään ultrassa hyviä uutisia saaneet :Heartred Jollain oli vielä myöhemmin ultra tänään? tsemppiä sinne!

Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista<3

Onnea kaikille hyvistä ultra uutisista! <3 on varmasti mahtava fiilis kun näkee,että siellä on jo pieni vauvan alku. Mä en yhtään muista milloin sukupuolen alkoi näkemään, ei kai viel np-ultrassa? Mut toisaalta, mä tiesin kyllä viimeks tosi aikaseen et meille tulee poika... Hatarat on muistikuvat tarkemmin millon se selvis. Nyt vähän jännää sen lisäksi et onhan kaikki hyvin niin se et onko siellä yksi vai useampi, suvussa on ollut kaksosia muttei vielä kellekään uudella sukupolvella vielä...

Ei vielä np-ultrassa voi näkyä (vaikka jotkut muuta väittävätkin, pidän kätilön hyvänä arvauksena, jos "näkyy" ja pitää paikkansa). Meillä näkyi tokasta rv 17, että poikaa pukkaa (oli muuten ihme lääkäri, väitti lapsen päätä pepuksi, vaikka minäkin maallikkona erotan pään ja berberin toisistaan jopa rakeisessa ultrakuvassa. Korjasi kyllä sanomisiaan kun asiasta huomautin "toi on kyllä pippeli eikä nenä" :scratch). Meidän pojat on hyvinkin auliisti esitelleet Y-kromosomiaan rakenneultrassa laughing7 Tytöt on olleet siveästi nilkat ristissä, eikä ole oikein näkynyt. Kolmosesta kokenut kätilö veikkasi tyttöä ja lääkäri poikaa ru:ssa, tyttö tuli :)

Takaisin