Alkuraskauden oireet???

Pöppis En kyllä itse muista yhtään mutta oliskohan ollu sillon kun rinnat alko kasvamaan ja suunnilleen puolessa välissä raskautta.Siis silloin kun odotin esikoista.[:)]
 
Huomasin rv4 lopussa että nännien päät on tummuneet ja tosi kipeät. Muita oireita ollut matkan varrella ihan sairaanloinen väsymys, välillä paleltaa tosi paljon, koko ajan nälkä, ala mahaa nippailee enemmän ja vähemmän, vessassa saa ravata, muutaman kerran ollut huono olo ja jokunen päivä sitten alkanut tuntua semmonen painon tunne ala mahassa. Katotaan mitä seuraavaksi [:)]
 
Mulla oli aluks just tota väsymystä ja meinas nukahtaa vähänki jos jäi paikallee jonnekki istumaan. Rinnat oli kanssa tosi arat ja turvoksissa ( no sitä ne on edelleen ja kasvanu paljon). Vessassa sai myös käydä paljon useammin ja alamahaa nipisteli aluks aika kovin. Nyt kun oon rv 15, niin on vaan pahoinvointia ja ajoittaista väsymystä. Vaihtelee ihan päivän mukaan vointi, välillä oksennan koko päivän ja sit saattaa olla pari päivää  tosi hyvä vointi. Ainut että iltaisin mulle tulee aina sellanen tosi kuvottava olo, mutta toivottavasti pian helpottuu :)
 
Minä taasen olen nyt viidettä viikkoa voinut tosi pahoin [:'(] ja oksennellut jatkuvasti!
Olo taas ku rekan alle jääneellä. Ei mikää maistu ja kun väkisin pitää jotain syödä niin uloshan ne tuloo, mutta ei auta...
Juuri muutettu ja kaikki tavarat purkamati, en vaan saa itteeni nyt sängystä ylös ku olo on niin kauhia!
 
Moikka! [:)]
Itellä on ollu kans nipistelyä masussa kohta kolmisen viikkoa, nännit on arat, tekee mieli syödä kokoajan, vessaskin saa ravata jatkuvasti ja selkä kivut on ihan mahottomia ollu nyt pari päivää. Muuten mukavin mielin ollaa oltu täällä!
Eka neuvola on 3.6 [:)]
 
Heippa,

Oireita oli ennenkuin tiesin olevani raskaana mutta esim. "kasvukivut" jaloissa meni flunssan piikkiin, menkkamaiset kivut alamahassa, iltapahoinvointia. Kävin lääkärissä kesäkuun alussa, ottivat raskaustestin, se oli nega. Plussasin 18.6.2010 [;)]

Onko kenelläkään tietoa että voiko kaksosraskautta tietää/aavistaa kipujen perusteella etukäteen? itselläni on kipuja ollut vasemmalla mutta myös oikealla puolella, ja kivut ovat pistonomaisia.. Jännittää hurjasti että kaksoset olisi tulossa sillä kihlattuni puolella on kaksosia. Osaako kukaan auttaa?
 
Hei vain naiset!

Täällä kovasti kuumeileva tutkiskelee itseään ja liittyy joukkoon :) Nuvaring heitettiin romukoppaan toukokuun lopussa, ekat luomumenkat kesäkuun 25. päivä. kp 30. Joten yk1 (?) menossa.

Aloitin oviksen tikuttelun kp 12-> ei viivaa. kp13 -> ei viivaa. kp 14, 16, 17, 18, 120 haalea viiva joka testissä. kaikki siis otettu testin ohjeiden mukaan aamupissasta. Nyt olisi siis menossa kp21, mikäli oikein muistan :P Nyt on kolmisen päivää ollut alamaha kipeä sekä nännit tosi arat, pari päivää maha sekaisin ja hajut ällöttää! (laatta meinasi tänään lentää täyttäessäni astianpesukonetta...).Päätä särkenyt pari päivää (saattapi kyllä jostua niskoistakin). Jostakin luin että raskautuneena nuo ovistikkujen haamuviivat tulee...?

Kolme-neljä päivää sitten "löysin" hassun sitkeän ja samean värisen limapaakun pissalla käytyäni vessapaperista. Sinä aamuna ovistikussa oli kuitenkin haalea viiva, ei siis oviksen merkkinä?

Tulipas sekavaa (ehkä tähän aikaan on sallittuakin... :D )

-NiQ-
 
Takaisin
Top