Täällä kans toista odotetaan. Sain kaikki samat kuvottavat oireet, myös tähänkin raskauteen, mahtava luontoäiti. Viikko 10+3. Huomenna koittais eka neuvola :)
Mieliteot on ollut mitä ihmeellisempiä, huomannaut välillä kassalla vasta että miten tuota karkkia tulikin neljä pussia. Onneksi miehenikin on herkku suu niin kaikki ei ole minun suuhun täysin menny. Yksi päivä lähdin vain mieheni seuraksi abc:lle eikä minulla ollut todella mitä ostaa vain seuraksi,kun katsoin siellä näky mama nuudeli, kunnes kassallalla hoksasin että minun piti yhtäkkiä saada niitä 4 pussia plus vapun seiska :)
Pahimmat on kyllä nuo hormoonit, tuntuu kuin olisi nuo koiran halut, kun lukee kaverilta viestä teinpäs sämpylöitä, vähän ajan päästä jo itsellä kuolaa, ja täytyy saada se sämpylä. Saatikka kaveri mies toi hänelle suklaata marabou. Seuraavana päivänä kuinkas ollakkaan olin suklaa hyllyllä. Ja sitten jos todella jokin asia ällöttää tuntuu epämiellyttävältä ti jopa jokin asia järkyttää, tulee sekin yrjön kautta ulos :)
Tälläistä täällä :)Aamupahoinvoinnit kun alkoi, mies hoiti lapsen neuvolan ja mie lainasin neuvolan vessaa ja vietin tuntini siellä :)Ei auttanut kuin lähteä ottaa voima unet vanhempien luo kun asuvat sillain lähistöllä, kun kotia emme olisi selvinnyt.
Pahoinvonti pillerit sai kans hankkia :) Mutta toista odottaessa on itseni pakko myöntää että on tämä ehdottomasti erinlaista, pahoinvointeihin ehkä jollain tavalla myös sopeutunut, ja hapekas ilma auttaa :) Mieheni sanoi tänään että et voi enään kovin kauaa salailla, että sulla pömpöttää jo hyvästi. :) Kaipa se kohtu erilainen nyt kun toista odottaa :) Mutta en ole aikaisempia raskauskiloja saanu ja aina ollut vähän pyöreyttä niin vielä voi vähän laittaa lihomisen piikkiin :)Tällä kertaa ajattelin sanoa vasta sitten kun ihmiset todella hoksaa että helkkari tämähän on raskaana ei se lihonutkaan :)Voimia kaikille äideille :)Täytyy toivoa että pahoinvoinnitkin alkais helpottaa :)