Syöttekö jotain muuta vitamiinia raskausvitamiinin lisäksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Foolia ainoastaan. Koittanut lautasta nyt katsoa että tulis monipuolisesti syötyä ja mieskin jaksaa hössöttää että syödä hedelmää yms.Syöttekö jotain muuta vitamiinia raskausvitamiinin lisäksi?
Mulla ei ole erillistä raskaus vitamiinia, paitsi foolihappo. Vegaanisen ruokavalion takia syön aina Veg1, B12 ja d, enkä ole niitä vaihtanut raskauden takia muiksi. Foolihapon tarpeellisuudesta en ole mitenkään varma, kun toi Veg1 sisältää sitä ja sen puute on yleensä sekasyöjien ongelma, mutta tuskin sen popsimisesta haittaakaan on. Kalkkia aion hakea apteekista, mutta en ole vielä ehtinyt/jaksanut/muistanut käydä.Syöttekö jotain muuta vitamiinia raskausvitamiinin lisäksi?
Heippa kaikille!
Eilen tein kp 32/28-30 vahvan positiivisen raskaustestin.
Huomenna ajattelin tehdä aamulla uuden testin, ja mikäli ollaan edelleen plussalla niin varailen ekaa neuvolakäyntiä.
Mutta miten tässä nyt kestää sitten järjissään kun pelko keskenmenosta on niin suuri? tai siitä että olisi vain tuulimuna?
jotenkin tuntuu aika vahvasti siltä, että olisi ihan oikeasti tärpännyt, mutta on ollut aikaisemminkin "vahvoja tuntemuksia" jotka johtuneet vain omasta mielikuvituksesta ja kropan moninaisuuksista. Ensimmäinen plussa kyllä ikinä itselle.
Eipä niille peloille kai mitään voi. Varhaisultra saattaa auttaa, kun pääsee näkemään miltä kohdussa näyttää. Mä itse yritän ajatella niin, etten kuitenkaan voi itse vaikuttaa siihen, meneekö raskaus kesken vai ei, joten etukäteen pelkäämisestä ei ole mitään "hyötyä". Eihän sitä tietenkään aina pysty päättämään että olenpas nyt onnellinen, mutta ainakin yritän nauttia kun kerran on onnistunut raskautumaan.
Ootteko yrittäneet miten pitkään?