Aijaa, en tiennyt tämmöstä taasTodellakin!
Tiistaisin ja torstaisin käyvät ne hakemukset läpi, joten iltaa odotellessa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aijaa, en tiennyt tämmöstä taasTodellakin!
Tiistaisin ja torstaisin käyvät ne hakemukset läpi, joten iltaa odotellessa!
Mä laitoin toissapäivänä jo toiveen tonne salaiseen ryhmään pääsyks, mutta vielä ei oo tullu pääsyä:)
Hei! Vargynja lisäilee salaisiin ryhmiin pääasiassa iltaisin tiistaisin ja perjantaisin :)Tiistaisin ja torstaisin käyvät ne hakemukset läpi, joten iltaa odotellessa!
Meidän tarttee laittaa jotkut sovitut tunnistus keinot ettei tartte miettiä, että kukahan se vau-tuttu on
Mä laitoin toissapäivänä jo toiveen tonne salaiseen ryhmään pääsyks, mutta vielä ei oo tullu pääsyä:)
Alatiesynnytystä toivon jälleen. Itsellä nopeat synnytykset, esikoinen spontaanisti 6h ja kuopus mun väsymyksen takia pitkittyneen latenssivaiheen jälkeen käynnistetty kalvojen puhkaisulla 4h.
Toivon lääkkeetöntä ja kajoamatonta vesisynnytystä jos vauva voi hyvin. Tykkään synnyttää, inhoan olla raskaana joka onneksi rajoittaa lapsilukua.
Eihän näistä oikeasti tiedä mihin menee ennen kuin kevät koittaa, tiedetään tarjonnat ja istukan paikat ja silti saa kaikki tähdet olla kohdallaan. Eniten mua pelottaa sairaala ja ihmiset siellä. Kahden synnytyksen perusteella en voi luottaa heihin, että oikeasti kuuntelisivat minua ja kunnioittaisivat itsemääräämisoikeuttani.
Mua huoletti repeämät ennen esikoisen syntymää ja oon pyrkiny edesauttaan hyvää tarjontaa kaikissa synnytyksissä tekemällä ennen synnytystä just noita spinning babies liikkeitä ja oleen synnytyksen aikana mahdollisimman paljon pystyssä. Jalkeilla, jumppapallolla jne. Oon vähän ihmetellyt sitä tapaa että kun synnytys on menossa niin synnärillä lyödään kolmiolääkettä kankkuun ja käsketään yrittää nukkua.. eiks se just oikein petaa tietä tarjontavirheille Tietty jos on jotenki tosi pitkään kestänyt latenssivaihe ja on jo ihan väsynyt ja avautuminen vasta alussa, niin ehkä pitkäkseen laittaminen puolustaa paikkaansa.. Mut yleisesti pystyasento kyl edistää kaikkea hyvää parhaiten.
Mut käskettii kolmatta synnyttäessä mennä nukkumaan, kun olin pari tuntia ravannu sairaalan rapuissa eikä edistynyt. En siis saanu mitään piikkiä kankkuun, ku olen kieltäny sellaset. Neljä supistusta otin sängyllä vastaan samalla kun yritin rentoutua ja torkkua, ja sillä neljännellä menikin vedet. Sen jälkeen vasta alkoi tapahtua ja poika oli 1,5h vesien menosta ulkona. Vedet kun meni olin reilu kahdelle sormelle auki. Joskus se nukkumisen yrittäminen saattaa nopeuttaa homman etenemistä, ja sillä mullekin silloin perusteltiin sitä sänkyyn menoa.