Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä järjestettiin täällä Turussa esikoisen odotusaikana Heidekenillä sellaisen kätilö-doulan pitämät raskaustreffit, joista oli tosi paljon hyötyä. Siellä esim. opetettiin noita akupisteitä, joista meille oli ainakin hyötyä.Täällä myös toiveissa alatiesynnytys. Esikoista odotan ja ihan samat tuntemukset. Eli synnytys pelottaa aika lailla, toivottavasti synnytysvalmennuksesta yms. olisi aikanaan apua :)
Meillä järjestettiin täällä Turussa esikoisen odotusaikana Heidekenillä sellaisen kätilö-doulan pitämät raskaustreffit, joista oli tosi paljon hyötyä. Siellä esim. opetettiin noita akupisteitä, joista meille oli ainakin hyötyä.
Lisäksi kävin Turun joogayhdistyksellä äitoysjoogassa, missä opin hengitystekniikan, jonka avulla menin läpi koko aukeamisen
Olisiko sulla jakaa joku linkki tästä kätilö-doulajutusta ja paljonko maksoi?Meillä järjestettiin täällä Turussa esikoisen odotusaikana Heidekenillä sellaisen kätilö-doulan pitämät raskaustreffit, joista oli tosi paljon hyötyä. Siellä esim. opetettiin noita akupisteitä, joista meille oli ainakin hyötyä.
Lisäksi kävin Turun joogayhdistyksellä äitoysjoogassa, missä opin hengitystekniikan, jonka avulla menin läpi koko aukeamisen
Turussa kans ilmeisesti saa nyt jo virallisesti synnyttää ammeeseen, aiemmin syntyi "vahingossa" kokeneen kätilön valvonnassa. Esikoisen kohdalla olin toivonut itselleni ammeen ja mahdollisuuden synnyttää ammeeseen, mutta kävin vain dippaamassa ammeessa todetakseni, ettei ollut mun juttu ainakaan sillä kertaa. Amme oli jotenkin kauhean liukasKaikki syntyny alateitse. Ekassa oli epiduraali käytössä. Seuraavassa ei ehtiny muuta ku ilokaasulla, ja sillä on menty loputki kaks synnytystä. Nyt toivon et pystyis jättää ilokaasunki pois, ku viimesimmäs se aiheutti lisälyöntejä mulla. Mutta katsotaan miten käy. Mietin josko ostais tens-laitteen omaksi ja kokeilis sitä sit synnärillä. Ja ammeeseen tahtoisin synnyttää, nyt kun se on tullut mahdolliseksi. Viimeksi ei ollu vielä. Ekan synnytin puoli-istuvassa, kaks seuraavaa kyljellä ja viimesen polviltani. Synnytysjakkaraa kokeilin, mut ei ollu yhtään mun juttu kuitenkaan.
Voin koittaa etsiä Ja ei maksanut mitään muuta kuin kahvin ja pullan verran(oisko ollu 3€). Perhetalo Heidekenillä järjestettiin, en tiedä järjestetäänkö joka vuosiOlisiko sulla jakaa joku linkki tästä kätilö-doulajutusta ja paljonko maksoi?
Ajattelin itse aloittaa tammikuun kurssilla, ties vaikka nähtäis sielläHei kiitos vinkeistä! Täytyykin tutustua Turun tarjontaan, kun täällä asustellaan. Tuo äitiysjooga kuulostaa aivan loistavalta, sellaiseen on päästävä
Ja nuo kätilö-doulan raskaustreffit kuulostaa kanssa tosi hyvältä, jos sellaisia vielä järjestetään.
Vähän huolettaa tuo kohdun iso myooma, kun on ilmeisesti aika alhaalla ja saattaa vaikuttaa mahdollisuuksiin synnyttää alateitse. Mutta toisaalta yritän olla murehtimatta sitä sen enempää, tilannetta kartoitetaan joskus raskauden puolivälin jälkeen. Ja onhan se jo onni, että pääsisi sinne asti. Ei se sektiokaan maailman loppu olisi, kunhan saisi terveen pikkuisen mahdollisimman turvallisesti maailmaan aikanaan.
Kaikki syntyny alateitse. Ekassa oli epiduraali käytössä. Seuraavassa ei ehtiny muuta ku ilokaasulla, ja sillä on menty loputki kaks synnytystä. Nyt toivon et pystyis jättää ilokaasunki pois, ku viimesimmäs se aiheutti lisälyöntejä mulla. Mutta katsotaan miten käy. Mietin josko ostais tens-laitteen omaksi ja kokeilis sitä sit synnärillä. Ja ammeeseen tahtoisin synnyttää, nyt kun se on tullut mahdolliseksi. Viimeksi ei ollu vielä. Ekan synnytin puoli-istuvassa, kaks seuraavaa kyljellä ja viimesen polviltani. Synnytysjakkaraa kokeilin, mut ei ollu yhtään mun juttu kuitenkaan.
Ajattelin itse aloittaa tammikuun kurssilla, ties vaikka nähtäis siellä
Mäkin taidan tulla.Tammikuu olisi kyllä hyvä ajankohta aloittaa, täytyy melkein itsekin ilmoittautua siihen mukaan :)
Mäkin taidan tulla.
Jee, mahtavaa!Mäkin taidan tulla.
Todellakin!Meidän tarttee laittaa jotkut sovitut tunnistus keinot ettei tartte miettiä, että kukahan se vau-tuttu on
Mä laitoin toissapäivänä jo toiveen tonne salaiseen ryhmään pääsyks, mutta vielä ei oo tullu pääsyä:)