Ajatuksia ulos lähtemisestä

Me ollaan oltu likan kanssa joitain kertoja mun äitin luona yötä ja hyvin on menny. :)
Tyttö oli myös yhen yön mun isän ja äitipuolen luona ja oikein mainiosti oli pärjänny, ikävähän tietyst itellä oli kova, mut toisaalta nautti ku sai nukkua kunnon yöunet, enkä potennu huonoa omaatuntoa siitä että vietiin tyttö yökylään että saatiin kaksin keskistä aikaa. :) Viikko takaperin olin myös tyttökavereiden kanssa katsastamassa yöelämää ja tyttö oli isäsä kanssa sillä aikaa kotona. :) Ja kyllä meinasin kesän aikana viedä likan mun äitin tykö yöks että saadaan miehen kans taas kaksin keskistä aikaa, päästään leffaan ja syömään ja saadaan nukuttua yhet kunnon yöunet, sillä jaksaa aina pitkälle. :)
 
Meillä on nii hirvee vierastamisen kausi menossa ettei puhettakaan että raaskisin jättää tytön minnekään hoitoon! Saa nähä kauanko tätä kestää, pääseekö kesällä siis mihinkään miehen kanssa kaksistaan.
En oo tähän mennessä käyny vielä missään ilman tyttöä. Yks yö käytiin mun kaverilla ja tyttö oli ihan ku kotonaan, nukku siis ihan normaalisti eikä mitään.
Minä kun en anoppia saa yöksi tänne, meidän äiti saattais tullakki jos oikeen haluaisin lähteä, mutta nyt mulle on tullu sellanen etten haluakkaan lähtä ennenku tyttö nukkuu kunnon yöunet eikä tarvi sitä huolehtia että poteeko ikävää yön aikana.
Eka kerran lähtisin siis mieluiten niin että joku luotettava hoitaja kotiin hoitamaan, minä oon siis kotona siihen asti että tyttö nukahtaa ja oon myös aamulla kotona ku tyttö herää..
Kaippa tämä vierastushomma ja yöheräily jossain vaiheessa heltiää että voitais miehen kanssa käydä vähän kahestaan.. Katotaan kerkiääkö ennenku on uutta putkessa
 
Täällä ollaan jo aika pitkälti asennoiduttu siihen, ettei tänä(kään) kesänä vietetä kahdenkeskistä aikaa esim. rantaravintelissa syöden. Hoitajia kun vaan ei ole. 
Notta kaikki mammat joilla on mahdollisuus viedä lapsonen vaikka isovanhemmille yökylään, nauttikaa jostain kauniista kesäillasta vaikka sidukkatuopposen äärellä. 
 
Mie en ole vielä jättäny tyttöä mihinkään hoitoon. Oltiin reilu viikko sitten mieheni isän luona, eikä voitu käydä miehen kanssa yhtäaikaa saunassa, koska en halunnut jättää tyttöä appiukon ja tämän naisystävän kanssa. Lapsellistako? Vainoharhaistako? Ehkä kumpaakin, mutten ole itse valmis jättämään tyttöä kenenkään muun hoidettavaksi.

Tähän asti olen luullut, että tyttö ei pärjäisi ilman minua, mutta kun en voinut edes toiseen huoneeseen mennä ilman tyttöä (eli siis saunaan) niin tajusin, että mie se tässä olen se joka ei pärjää ilman tyttöä. Toivottavasti tästä päästään jossain vaiheessa yli. Muutenhan mie olen kotona seuraavat 18 vuotta.
 
Hehheehehe ^ :) Täällä melkeen sama peli.... Ja useasti myös valitan miehelle kun hän ei ole juuri koskaan tytön kans että minä pääsisin jossain käymään.. Mutta todellisuudessa se taitaa olla niin etten edes tosipuheissa halua ilman tyttöä mihinkään, en edes niin että tyttö jää isänsä kans... :)
Että kumpiko tässä nyt sitten se riippuvainen..
 
Mulla ei edelleen hirveää hinkua mihinkää juhlimaan oo ollu päästä mut olishan se kesällä kiva jossain käydä kaksinki ja sitten mulle tuli kutsu polttareihin niin olis tosi kiva mennä ongelma vaan on et ei ainakaa toistaseksi oo saatu tyttöö syömään pullosta:/ Eli en kyl kauaa voi olla pois ja jotenki ei raaski ees 10min.ajomatkaa kauemmas lähtee jos iskeeki se nälkä yhtäkkiä tytölle ja oon vaikka puolen tunnin ajomatkan päässä niin kamalalta tuntuis et toinen niin kauan huutais nälkää. Mutta pieniä pätkiä oon ollut pois esim.oon käynyt esikoisen kans kaksin kaupassa ja mies on jäänyt kotiin tytön kanssa:)et sellasta pientä:)
 
Minullakaan ei ole ollut suurempia hinkuja ulos lähteä. Yhteistä kahdenkeskistä aikaa meillä on miehen kanssa iltaisin muutama tunti, kun poika käy klo21-22 nukkumaan. Välillä on katsottu leffaa tai jotain muuta telkkarista, tehty ruokaa tai eilen mm saunottiin rauhassa. :) tuo riittää meille. Muuten ollaan voitu istuskella iltaa ystävien kanssa täällä meillä tai kyläilty ystävien luona. Jos kyläillään myöhään jossain, otetaan vaunujen pehmeä koppa mukaan ja nukutan pojan Manducaan ja siitä sitten siirrän koppaan. Päivisin olen ollut poissa pisimmillään 6h, silloin poika on miehen kanssa. Jonkin verran olen käynyt itsekseni jossain ja silloin poika syö pullosta pumpattua maitoa. Iltaisin olen toistaiseksi aina ollut kotona. Kerran yritimme vikan syötön illalla pullosta, mutta sen jälkeen poika ei rauhoittunut sänkyyn. Imetän siis ennen nukkumaan laittoa ja se tuntuu rauhoittavan pojua. Nyt olisi tulossa yhdet läksiäiset ja kolmekymppiset kesäkuussa, mutta voipi olla , että tulen niistä illaksi kotiin. Kurjaa olisi huudattaa vauvaa illalla pullon kanssa , jos tissin haluaa ennen nukahtamista. Eipä tätä enää kovin montaa kuukautta kuitenkaan kestä. :) tällä viikolla poika menee ekaa kertaa pidemmäksi aikaa äidilleni hoitoon, siis ihan päiväseltään, noin 6-7h ja mua tietty jänskättää tosi paljon. Miehelle ei ole mikään ongelma poikaa noin pitkäksi aikaa jättää, mutta jos äitini ei osakaan lukea pojan merkkejä ja ei saa pienen itkukohtauksia rauhoittumaan... No se nähdään sitten torstaina kuin käy.
 
Mäkään en jätä poikaa kenellekään hoidettavaksi, mun äiti oli kerran 2 tuntia meillä kun mun piti mennä lääkärille. Kyllä siinä mua jännitti, vaikka ihan hyvin oli mennyt kuulemma. No silloin kun tulin kotiin, oli poika täysin puhki, ei ollut osannut nukahtaa mun äidin kanssa. Miehelleni oon jättänyt pojan useasti, hyvin niillä menee vaikka koko päiväkin päinsä! Kahdestaan ei kyllä päästä tänä kesänä varmaan minnekään, kun en halua jättää poikaa kenellekään "vieraalle". Mäkin taidan olla riippuvainen poitsusta :)

Kesällä on yhdet häät jonne pitää mennä, mutta otetaan poika luonnollisestikin mukaan, ei vaan sitten jäädä iltaa istumaan. Luulen ettei hääparia haittaa jos kerran kirkkoon mennään, ja kakulle juhlapaikalle, vaikkei sitten tanssimaan jäädäkään.
 
Takaisin
Top