Mulla ei ole mitään hinkuja lähteä viihteelle, vaikka siihen ei mitään estettä periaatteessa olisikaan. Poika kun on ollut pulloruokinnassa jo kuukauden ikäisestä lähtien, voisi kuka tahansa hoitaa ruokapuolen. Mä en vain halua antaa sitä kenellekään hoidettavaksi, mieluummin olen itse pojan kanssa, en voisi ikimaailmassa (ainakaan vielä) rentoutua jos tietäisin että poika on anopilla tai mun äidillä hoidossa! Anoppi on jotenkin liian kovakourainen, eikä mielestäni hanskaa pulloruokintaa. Hän tukkii melkein koko pullon pojan suuhun, ja veivaa jatkuvasti pullotuttia suupielestä toiseen, mielestäni se ei ole miellyttävä tapa syödä! Äitini taas on tavattoman epävarma otteissaan, vaikka onkin kasvattanut itse neljä lasta, ja hoitanut siskoni kolmea lasta tosi paljon. Ainut kenelle pojan luotan, on mun mies. Ehkä sitten kun poika syö muutakin kuin Nannia, voidaan harkita tuota hoitoonlaittamista. Kovasti mies yritti että oltais varattu elokuulle ulkomaanreissu (pitkä viikonloppu) ja laitettu poitsu hoitoon jonnekin, mutta en suostunut :)
Niin siis oon mäkin kaupoilla kiertänyt yksin, ja käynyt jumppailemassa kun mies on hoitanut poikaa, mutta jos viihteelle haluan, haluan mennä mun miehen kanssa, että saatais yhteistä pään tyhjäysaikaa. Se taas ei olis mahdollista kun en halua ketäään vierasta lapsenvahdiksi. En ikinä uskaltaisi/haluaisi hoitaa poikaa jos tulisin yöllä kotiin edes muutaman kaljan kumarassa, eli meilläkin olis tarve koko yön viipyvälle vahdille, ja nimenomaan niin että hoitaja tulee tänne meille! Onhan meillä tosiaan koirakin, eli hoitajan pitäis myös siitä huolehtia, ja se taas olis aika haastavaa jos ei oo tottunut. Täällä kaupungissa ei vaaan asu ketään sellasta luottohenkilöä, kavereihinikaan en tässä asiassa luota.
Mä luulen että mun haluttomuus laittaa poikaa hoitoon, juontaa juurensa ihan siihen, kun meillä on ollut aika haastava tää alku. Pojalla on tutkittu eri poliklinikoilla sitä sun tätä, ja mä suhtaudun koko muksuun äärettömän suojelevasti, kukaan ei osaa hoitaa häntä yhtä hyvin kuin mä tai mun mies :)
Kyllä mä ymmärrän että äidit haluaa viihteelle, ja mä peukutan kyllä heille, tuulettuminen tulee tarpeeseen itse kullekin! Ehkä mäkin innostun siinä vaiheessa kun poika on vähän isompi. Ja siis kyllähän mä menisin bailaamaan ja viihteelle, jos niin haluaisin, eikä siinä oo mitään väärää, päinvastoin. Mulle vaan tuntuu tällä hetkellä riittävän se, että pääsen shoppailemaan silloin tällöin ilman poikaa. Ja käymään salilla ja jumpassa pari kertaa viikossa :) Jokainen tavallaan!