Ei nyt varsinaisesti ihan aihepiiriin osu, mutta mää otin kuun alussa lopputilin.. Pitkän aikaa (oikeastaan koko sen ajan mitä olin tuolla) sai tapella työajoista ja oikeuksistaan, nyt homma meni ihan vallatomaksi. Minähän siis menin yli 40km(suuntaansa) päähän töihin sen vuoksi että saan sellaiset työajat ettei tarvitse lasta laittaa hoitoon. Ja tämä sopi palkatessa. Olivat vielä iloisia, kun oli "vaki-iltatyttö". Ravintolapäällikkö vaihtui pariin otteeseen, tämä viimeisin oli se, joka oli vuoropäällikkönä kun minut palkattiin. Tiesi siis "vaatimuksistani" oikein hyvin. Ja kyseiselle henkilölle vielä möykkäsin kun välissä hetken käynyt päällikkö koitti vääntää niitten aikojen kans että minähän en s***tana poikaani hoitoon laita, mullon mun oma tärkeysjärjestys ja sen mukaan mun laps pysyy kotona niin kauan, että mää koen sen olevan hoitoon valmis. Olokoon sitte vaikka ammattikouluikänen, prkl. Munhan ongelma se on! :D
No, homma meni näin: Oli kirjoittanut listan loppuun 3 vuoroa viikolle jotka alkoi kolmelta. Pojalle ei ollut hoitajaa (ja rehellisyyden nimissä, en edes halunnut ketään hoitamaan.) ilmoitin varmaan viikkoa ennen, että todennäköisesti pääsen vasta neljäksi. Soitin edellisenä päivänä. Ilmoitin vielä samana päivänä. Tulin siis tunnin "myöhässä" töihin ja sain KIRJALLISEN VAROITUKSEN. Minä, joka on prkl sille eukolle tehnyt varmasti lähemmäs 100h täysin ilmaista työtä, enkä jumaliste kertaakaan ollut myöhässä. Totes vaan että "näitä tulee sitten lisää jos tuut samaan aikaan huomenna ja ylihuomenna". Sannoin vaan takas että ei kuule tartte, mää otan lopputilin. Oli kirjottanut selitykseksi varoitukseen jotain sen suuntasta että tuollasia esteitä ei sais olla. Niin, minähän myyn mun puoltoistavuotiaan lapsen mustalaisille tai jätän sen kaheksi tunniksi yksin kotiin ku rouva niin käskee... -ttu että kiehuttaa vieläki
Vähän sekava, mutta toivottavasti tajusitte :D Aivan hirveää kuraa tuo firma, en tuu ikinä suositeleen kelleen. Tai jos haluaa mielisairaalaan tai tappaa ihtensä työllä nii joo, miksei.