Musta elokuu kuulostaa aika hyvälle syntymäkuukaudelle! Ihanaa kulkea kesämekoissa mahan kanssa:) en osaa kyllä yhtään arvata miten tukalaakin siitä voi tulla.. olen toiveikkaan positiivinen Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Musta elokuu kuulostaa aika hyvälle syntymäkuukaudelle! Ihanaa kulkea kesämekoissa mahan kanssa:) en osaa kyllä yhtään arvata miten tukalaakin siitä voi tulla.. olen toiveikkaan positiivinen Mullakin on haaveissa kesä kunnon vauvamasun kanssa, kevyissä mekoissa. Sinänsä olen kyllä kiitollinen jos vauvan ylipäätään syliin saan ihan mihin aikaan vuodesta tahansa, niin monta keskenmenoa on takana, mutta tuota kesämasuhaavetta oon jostain syystä kantanut pitkään. Esikon kanssa aikanaan maha-aika meni pitkälti takkien alla, vasta viimeisille viikoille iski kunnon helle ja sen myötä turvotus. Eihän se mukavaa ollut, mutta koska helle jatkui synnytyksen jälkeenkin, hikinen vauva jatkuvasti iholla ja imetyksessä ja itsellä kunnon synnytyksenjälkeiset lämpöaaltoilut päällä tuntui kyllä vieläkin tuskallisemmalta. Elokuun vauvan kanssa juuri ne raikkaat alkusyksyn vaunulenkitkin kuulostaisi ihanalta. Ja kestäisi kantaa ehkä liinassakin alusta asti kun ei olisi niin kuuma. :)