Aiotteko koota isyyspakkauksen?

Mäki ihmettelin että miten mies tykkäs siitä niin paljon :D aivan kyynel meinas tulla kun näki sen hymyn. Sen laatikonkin olin sitte heittämässä roskiin, koska olin sen väsänny jostain pahvilaatikosta, mutta en saanut heittää sitä pois vaan se piti säästää :) harmi kun vauvan hoito opasta ei vaan suostu lukea..
 
Täälläkään ei oo mies avannutkaan sitä vauva omistajan opas- kirjaa. En oo kyllä huomauttanut että saa sen kirjan avatakin, mut toisaalta, onko se mun tehtäväkään alkaa siitä sanomaan..
 
Minä ajattelin kuskata kyseisen kirjan vessaan, niin ehkä miehen tulee helpommin tartuttua siihen :grin
 
Me saatiin tuttavilta semmonen vauvan omistajan opaskirjanen eikä se tosissaan ole vielä miehen osalta tarttunu hyppysiin ku selailun merkeissä hetkeksi :grin Meillä kans mies oli erittäin liikuttunut isyyspakkauksesta eikä osannu sellasta koskaan aavistellakaan :wideyed:
 
jeilei, hauska idea! Vois jopa toimia varsinkin miehen kohdalla, pitäiskö myös kokeilla :grin
 
Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen: en :grin. Taitaa olla enempi esikoistaan odottavien juttu.
 
Takaisin
Top