Aiotteko koota isyyspakkauksen?

Kannattaa mennä Amazon.co.uk ja luoda tili, sitten vaan shoppailemaan (luottokortilla) :) Englannin Amazonissa on suurempi todennäköisyys että tuotteita toimitetaan Suomeen kuin USA:ssa. Oon myös tilannut Saksasta joskus :)
 
Kiitos :) täytynee sieltä tilata juttuja isyyspakkaukseen.
 
Mun mielestä ihan hyvin saa USAstakin tilattua, mutta lähetyskulut ja mahdolliset verot tekee siitä kalliimpaa, jos nyt ei ihan pientä ole ostamassa.
 
Mulle tuli tekstiviesti USA.sta tilatuista printtipaidosta, tulli siellä kyseli perään. Tuleekohan ne perille asti..?
 
Oijoi.. Enpäs ole moisesta ennen kuullutkaan. Joululahjaksi olis oiva idea, mutta joulukin on jo niin kovin pian. Ehkä sitä ehtii jos shoppailu-himot iskee päälle :)
 
Tosi kiva idea ottaa Isäkin huomioon tolla tavalla! :) täytynee itsekkin ruveta suunnittelemaan ja haalimaan isyyspakkaustavaraa. Laittakaahan vinkkejä mitä kaikkee sinne vois laittaa.. :wink
 
Mäkin aattelin että vaikka äitiyspakkaus yhdessä avattiin ja tutkittiin ja molemmille se on niin haluan vielä jotain isä-juttuja ostaa. :) jouluks en sitä kasaan saa, mutta sitten myöhemmin.
 
Mä ostin isälle Manducan, Guide for Expectant Dad-kirjan, Star Wars-aiheisia vaatteita lapselle (kun isä on fani), isälle t-paidan Super Dad-supermiesprintillä, ruotsinkielisen lastenkirjan, korvatulpat, hengityssuojaimet ja hänen lempiviskiä ja Nannia ajattelin ainakin vielä hankkia :)
 
Muokattu viimeksi:
Mä ajattelin ostaa pakkaukseen myös legoja. :D menee vielä ainaki 5 vuotta ennen ku niillä on oikeesti käyttöä, mut mies niin kovasti haaveilee että pääsispä jo rakentamaan pojan kanssa legoilla. :Heartred
 
Ite laitan pienen jalkapallon (mies todellinen fani), kantoliinan, korvatulpat, pyykkipojan (kauhistelee kakkavaippoja), sit semmosia sukkia mis lukee I :Heartred Dad ja koska mies tykkää ite käyttää tennareita niin semmosen ensiaskeleet converset . +Vauvan käyttöopaskirja ja sit semmonen vauvakirja johon sit voi merkata asioita ylös. :---) Meilläkin legot miehestä kova juttu et pitäiskö viel lisätä sit duploja! :---D
 
Ihania ideoita, minäkin kokoan jotain, mutten vielä tiedä, koska sen annan :happy: Olisiko vinkkejä, mistä löytyisi I love dad -tuotteita tai vastaavia kivijalkakaupoista?
 
H&Mn verkkokaupassa ainaki on jotain vaatteita niin luulis että kaupastakin löytyy :) ja kappahlissa oli aikasemmin ainakin yöpuku missä luki i:Heartreddad, samassa setissä myös i:Heartredmom yöpuku :)
 
Hyviä paketteja teillä! Mä tilailin mussikat.fiistä ni "isin kulta" ja "äänenvaimennin" -tuttei ja sit pari bodya (mustia ku kaikki vaatteet on kirkkaita ja mun mies pukeutuu aina mustaan :grin ni ovat sit samiksii ees jonai päivänä vaavin kaa :)), sit tilasin ton pinkin pipon vaaville jossa toi "isin kulta"- printattuna myös. Isälle sit ku se ei oikeen omien sanojen mukaan ikinä mitään tarvii ni panostin ostamalla wiiU:n ku se oli sitä ranunnu jo puol vuotta :wink Sillo ku oli black friday ni se lähti nii halvalla et tilasin pakettii mukaan.
 
Mä ajattelin sen pakkauksen koota kun jään äitiyslomalle. Meillä mies ei tykkää mistään söpöstelyjutuista, joten tutit ja vaatteet teksteillä jää hankkimatta. Ehkä jotkut I ❤️dad sukat on kuitenkin hommattava :) muuten on suunnitelmat aika selvillä.
 
Mä annoin omani joululahjaksi ja mies sanoi että paras joululahja ikinä :D hihi, en osannut odottaa ihan noin innostunutta reaktiota.
 
Takaisin
Top