Aiotteko koota isyyspakkauksen?

Iltatähti79

Sanavalmis juttuseppä
Huhtimammat 2016
Katselin tänään netistä mitä muut ovat laittaneet itse kokoamiinsa isyyspakkauksiin ja tietenkin mitä vaihtoehtoja on olemassa (koska toisen omaa en halua semmoisenaan kopioida).

Isin kulta-tutti. Ihan ehdoton! Se on niin söpö että itkin taas hetken. En kestä!
Hyvää yötä, isi- tyynyliina tai ehkä pieni isi-pyyhe.
Jonkinlainen asiaan liittyvä body tai vaate tai asu vauvalle, isälle en ehkä paitaa taida teettää.
Itsetehty vauva-kirja jossa etusivulla ultrakuva (vaikka mies sen näkee muutenkin, ajatus merkitsee).
Kahvikuppi, karkkia, pikkusikareita, söpö tuttipullo, pitkä pinna pyöräliikkeestä :D

Ei ehkä kaikkia noita mutta rahatilanteen mukaan suurin osa. Jouluna ajattelin antaa kun sitten varmaan on jo ihan turvallista. PItää vielä miettiä ajankohtaa kun jouluna meille änkeää puoli sukua ja mies ei varmaan pidä jos liikuttuu "vieraiden" edessä...

Onko teillä tarkoituksena koota vastaava tai tilata valmis?
 
Höh, ei meinaa tallentaa näitä mun kirjoituksia tänne, kun puhelimella kirjoittelen. No kirjoitampa nyt uusiksi, että ekasta trin isyyspakkauksen ja isä oli iloisesti yllättynyt. Vauvan hoitotarvikkeita isiin liittyen, myös niitä huumorijuttuja. Lisäksi jotain eväitä arjessa selviytymiseen...sisuja, energiajuoma, nuuskaa/sikaria..(vaikka en niin hirveesti tykkää nuista nikotiinivalmisteiden käytöstä..varsinkin kun itse haluan pysyä nyt irti niistä.)
Nyt en vielä tiedä teenkö. Jos on poika, niin teen uudestaan. Ensimmäinen on siis tyttönen :)
 
Ite olen kans ajatellut isyyspakkauksen tehdä, miehellä joulukuussa synttärit niin varmaan sillon sen annan. En ole vielä horveesti sisältöä kerennyt miettiä mutta joku kiva body ainanakin, t-paita isälle ja tutteja ainakin. Lisäks ajattelin hengityssuojan ja korvatulppia ostaa. :)
 
Kyllä jotain ajattelin hankkia mutta en varmaan tee mitään varsinaista isyyspakkausta. Ostin jo viikko sitten perhekalenterin ensi vuodelle :) sen ajattelin antaa isänpäivänä jos tuntuu siltä että se olisi hyvä aika antaa.
Ja myös joku isin kulta-tutti olisi ihana :Heartred
 
En tehnyt esikoisesta enkä tee nytkään. Meillä äitiyspakkaus oli yhtälailla isille ja isi sen viimeksikin avasi, joten tuntui turhalta :)
 
En tee isyyspakkaust toista kertaa ellei aivoissa niksahda (kun se on vitsikäs juttu niin en keksi riittävän yllättävää toiselle kerralle).
Sen sijaan isänpäivää pitäisi viettää.

Onko ideoita isänpäivälahjaksi? Ei tarvitse liittyä lapseen, mutta olis kiva jos olis esim. pojan kanssa tehty kortti. Sotkemistahan se kortin tekeminen olisi, koska poika on niin pieni.
 
Mä ajattelin vääntää isyyspakkauksen ja pyytää ehkä sisällön luomiseen tulevia kummeja vähän avuksi. Kummipariskunta kun on mieheni parhaimmat kamut niin vois keksiä jotain hauskaa boxiin laitettavaks.
:angel9
 
Mäki kuulin tommosesta kaverilta ja en olis kyl ite ehkä keksinnykkää! Hauskalta ajatukselta vaikuttaa, katotaa pääsenkö kasaamiseen asti vai jääkö ajatuksen tasolle. :---)
 
Mä annoin jo isyyspakkauksen yhtä aikaa kun sain ite äitiyspakkauksen. Oli kuulema tarpeellista tavaraa :)!
 
Juu, keräily on alkanut! annan pakkauksen jouluna, toivottavasti äästään samaan aikaan avaamaan äitiys- ja isyyspakkaus :Heartblue
 
Tänään saa äp:n hakea! Päätös postitettu viikko sitten, hakemus 8 pv sitten.
 
Mä sain kans Matkahuollosta tekstarin!! Apuaa! Maltanko odottaa jouluun? :D
 
  • Tykkään
Reaktiot: Rea
Hei mistä löysitte parhaiten noita isyyspakkauskamoja? Oliko joku loisto kauppa esim. täällä pääkaupunkiseudulla vai meneekö lastentarvikeliikkeet-kirjakaupat-jne linjalla yhdistellen? :---)
 
Mä oon ostanut ison osan netistä, mm. Amazonista ja Spreadshirtiltä sai kivoja juttuja :) loput haen kaupoista, esim. lastenkirjan ja jokusen muun tarvikkeen.
 
Takaisin
Top