Eikäh! No ehkä se sit ei oo enää syy vaihtaa

mut voi itku tota touhua. Eiks siel oo työsuojeluihmistä tai luottamusmiestä tms kelle puhua. Miks ihmeessä menny tolaiseksi?
Sharmander :) Syytä en tiedä, muutos tapahtui äitysloman aikana.
Puljun johto vaan vaatii enemmän rahaa, ja nimenomaan katetta profit -profit - profit.....tämä aiheutti henkilöstön sisällä isot riidat, kiusaamista, burn-outia, kun työtä on liikaa ja toimenkuvat hajanaisia.. Sitten puolet väestä sai (puoli vuotta sitten) tarpeekseen ja irtisanoutuivat joukolla.
Nyt meillä on enää puolet väestä jäljellä, ja siitä voit kuvitella, että miltä elo tuntuu, kun vaaditaan samaa tulosta, tai jopa liikevoiton kasvua vajaalla väkimäärällä.
Olen pyytänyt, että vois saada apuja, mutta ei mitään tapahdu. Palkattiin kyllä mulle keväällä työkaveri, mutta sitten hänen työtehtävänsä ruksattiin niin, ettei se avita mua ollenkaan, vaan hän hoitaa pääasiassa varaston ja lähettämön toimintaa....
Teen siis tuolla yksin kaiken. Hoidan kaikki ulkomaanprojektit (isoja teollisuuden yrityksiä), ostot ja myyntitilaukset, kiireelliset service varaosatilaukset, yhtiön ulkomaamtilausseurannan, vaativan asiakasdokumentoinnin (satoja sivuja patentoituja todistuksia per tilaus) joissa usein myöhästymissakot juoksee....taloushallinnon tehtäviä, kuten pääyhtiön ostolaskut ja hallinnolliset työt, kuten henkilöstön ruokailut, lounasseteli tilaukset ja palkkahallintoon liittyvät työt, kaikki hallinnollinen on vastuulla, firman avaimet, henkilöstön luottokorttien kuitit ja ihan kaikki ostolaskut, kiinteistöjuttuja - ja henkilöstön autot. Sitten lisäksi on tehtäviä, joita ei lasketa työksi edes, eli toimistotarviketilaukset ja asiakkaiden kestitys ja kahvitus, sekä puhelinvaihteen hoito.
Olikohan tuossa vielä kaikki, mutta noin suurinpiirtein...Käsissä pyörii 10-15Milj. € omalle vastuulleni kasattuja tehtäviä, lisää vaan tulee, vaikka päinvastoin vähemmän töitä olen kertonut haluavani PEP keskusteluissa, koska en voi hallita kaikkea ja olen ihan pienen taaperon äiti.
Onko sinusta tässä liikaa töitä, vai miltä kuullostaa? Yritän vaan sinnitellä äitiyslomaa kohden....Työtä ei ollut näin laajasti ennen äitiyslomaa ja silloin pidin työstäni. Nyt tuntuu vain siltä, että johto ei kuuntele, vailkka niin väittää. Muut lähtivät jo ja nimeomaan siksi, kun heitä ei kuunneltu.