----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
On se tuo hedelmällisyyskin kumma juttu. Minulla oli nuorempana alle kolmikymppisenä mahdottomampaa raskautua, kun vanhemmilla päivillä. Luulisi menevän ihan päinvastoin. Ja kun mitään syytä ei ole koskaan ollut, vain selittämätön. Sitä en tiedä olisinko hoidoilla onnistunut, kun ei kokeiltu. Esikoinen 31v, melkein 32v, toinen 38v, melkein 39v ja kolmas olisi syntynyt/syntyi 42v ja neljäs olisi tullut 44v. Ja ehkäisyä ei ole ollut. Varmasti hedelmällisyydessäni on aina ollut vikaa, mutta oudosti tärpit lisääntyneet. Tulis vaan vielä se oikea onnistuminen, niin ei sitten paljoa vaihtarit haittaisi enää.

On se tuo hedelmällisyyskin kumma juttu. Minulla oli nuorempana alle kolmikymppisenä mahdottomampaa raskautua, kun vanhemmilla päivillä. Luulisi menevän ihan päinvastoin. Ja kun mitään syytä ei ole koskaan ollut, vain selittämätön. Sitä en tiedä olisinko hoidoilla onnistunut, kun ei kokeiltu. Esikoinen 31v, melkein 32v, toinen 38v, melkein 39v ja kolmas olisi syntynyt/syntyi 42v ja neljäs olisi tullut 44v. Ja ehkäisyä ei ole ollut. Varmasti hedelmällisyydessäni on aina ollut vikaa, mutta oudosti tärpit lisääntyneet. Tulis vaan vielä se oikea onnistuminen, niin ei sitten paljoa vaihtarit haittaisi enää.
Tämä. Noissa munkin papereissa oli siitä 24v lähtien vaikka mitä vuotohäröä ja hankaluutta. Sitten noi plussat on tullu vähän samoin ku sulla.
Ja aamen. Jos tulis se onnistuminen nii mä voin vaikka panna kohdun poistoon sen jälkeen.

Suski75, kuulostaa oikein järkevältä tuo teidän polku

Täällä alkoi vuoto tänään kp 27/28 ja keskiviikkona on aika varattuna lapsettomuusklinikalle. Turha kai tässä on enää haaskata aikaa ja lyödä päätään seinään. Kun ei kerta tärppää omin avuin.

Täällä alkoi vuoto tänään kp 27/28 ja keskiviikkona on aika varattuna lapsettomuusklinikalle. Turha kai tässä on enää haaskata aikaa ja lyödä päätään seinään. Kun ei kerta tärppää omin avuin.

Piitula79 :) Hyvä, että menet hoitoihin! Tsemppiä niihin!

Last edited by a moderator:
:sad001 taas mietityttää...

Olin kotona jonkun päivän sairaan taaperon kanssa ja työnantajan suunnalta on kuulunut jo parikin kertaa hätähuutoja! Masentaa palata töihin lapsen flunssan jälkeen:singing::sad010

Masentaa eniten, ettei kukaan kuuntele, vaikka apuja olen pyytänyt jo usen kerran ja kohta parin vuoden ajan. Mitään ei tapahdu...aina on vaan juu juu ja lupauksia. Kukaan ei ota tosissaan, ennen kun mun taaperolleni tulee flunssa ja saan lopulta syyt niskoille tekemättömistä töistä:banghead:
:sad010

Dpo2

Tähti vaihda jo paikkaa. Mikään työ ei ole sen arvoista, että työnantaja voisi olettaa sen menevän henkilökohtaisen elämän edelle. Se on lopulta kuitenkin vaan työtä.

Tähti, töissä on sinulla ollut sama tilanne jo varmaan kaksi vuotta. Olisiko nyt aika alkaa katsella muita hommia? Siinäkin on se ikäjuttu, että yli 50v ei ole kovin kysyttyä väkeä rekrytoinnissa

:sad001 taas mietityttää...

Olin kotona jonkun päivän sairaan taaperon kanssa ja työnantajan suunnalta on kuulunut jo parikin kertaa hätähuutoja! Masentaa palata töihin lapsen flunssan jälkeen:singing::sad010

Masentaa eniten, ettei kukaan kuuntele, vaikka apuja olen pyytänyt jo usen kerran ja kohta parin vuoden ajan. Mitään ei tapahdu...aina on vaan juu juu ja lupauksia. Kukaan ei ota tosissaan, ennen kun mun taaperolleni tulee flunssa ja saan lopulta syyt niskoille tekemättömistä töistä:banghead:
:sad010

Dpo2
Hyi. Jos duuni on tota niin hiiteen sieltä. Mä vaihdoin aikanaan kans enkä edes kovin heppoisin perustein

Mut hei anteeksi taas. Näin nämä tikut näköjään huijaa. Jos keskiviikkona limis oli nolla ja follit nolla niin tuskin niitä ruoan mukana on tullu. Silti tikut taas vahvistui ja ainakin ennen oon laskenu nää jo lähes plussaksi (etenki rfsu ei aina tee vahvaa viivaa ) eli paskat. 5F4D0254-B967-4A98-A9E4-A151B3666A1A.jpeg

Muokattu viimeksi:
Suski75, kuulostaa oikein järkevältä tuo teidän polku

Tsemppiä. Ehkä siellä selviää vain joku pikku klikki ja sit alkaa onnistua!!

Mut hei anteeksi taas. Näin nämä tikut näköjään huijaa. Jos keskiviikkona limis oli nolla ja follit nolla niin tuskin niitä ruoan mukana on tullu. Silti tikut taas vahvistui ja ainakin ennen oon laskenu nää jo lähes plussaksi (etenki rfsu ei aina tee vahvaa viivaa ) eli paskat. View attachment 82644

Sharmander :) Toihan on plussa!!:cheers

Hyi. Jos duuni on tota niin hiiteen sieltä. Mä vaihdoin aikanaan kans enkä edes kovin heppoisin perustein

Mut hei anteeksi taas. Näin nämä tikut näköjään huijaa. Jos ti limis oli nolla ja follit nolla niin tuskin niitä ruoan mukana on tullu. Silti tikut taas vahvistui ja ainakin ennen oon laskenu nää jo lähes plussaksi (etenki rfsu ei aina tee vahvaa viivaa ) eli paskat. View attachment 82644

Äh, tylsät tikut. :sad001

Viivathan vahvistuu LH-hormonin noustessa. Vaikka folleja ei olisikaan, hormoni voi silti nousta ja yrittää 'laukaista' niitä. Tätä tapahtuu paitsi iän myötä, myös nuorilla naisilla joilla on ennenaikainen munasolureserviongelma.

Äh, tylsät tikut. :sad001

Viivathan vahvistuu LH-hormonin noustessa. Vaikka folleja ei olisikaan, hormoni voi silti nousta ja yrittää 'laukaista' niitä. Tätä tapahtuu paitsi iän myötä, myös nuorilla naisilla joilla on ennenaikainen munasolureserviongelma.
JeP. Juurikin näin. Mut just tämä että moni ei ehkä aina hiffaa että plussa ei oo yhtä ku ovis :oops:

Tähti, töissä on sinulla ollut sama tilanne jo varmaan kaksi vuotta. Olisiko nyt aika alkaa katsella muita hommia? Siinäkin on se ikäjuttu, että yli 50v ei ole kovin kysyttyä väkeä rekrytoinnissa

Yölento :) Ellen tosiaan yrittäisi raskautta, niin katselisin. Toisaalta pidän työstäni, mutta ongelmia ei selvästi ratkaista (liian paljon työtä, ja sekavia projekteja ilman tiimiä)....työnkuva yhä hajallaan. Sitä ei osata selvästikään selventää.

Jokin eri ala kiinnostaisi, mutta sen aika ei ole ihan vielä.... uskon, että.olen kohta raskaana ja saavat ratkaista ongelmat työmaalla keskenään.

Yölento :) Ellen tosiaan yrittäisi raskautta, niin katselisin. Toisaalta pidän työstäni, mutta ongelmia ei selvästi ratkaista (liian paljon työtä, ja sekavia projekteja ilman tiimiä)....työnkuva yhä hajallaan. Sitä ei osata selvästikään selventää.

Jokin eri ala kiinnostaisi, mutta sen aika ei ole ihan vielä.... uskon, että.olen kohta raskaana ja saavat ratkaista ongelmat työmaalla keskenään.
Mä aloitin vihdoin ja viimein pohdintojen jälkeen just uuden työn 2017 kun ajattelin et lapseni on tässä. Ehdin olla 3kk kun tein plussatestin. Olihan se mielenkiintoinen fiilis sit jossain kohtaa kertoo et jäänkin kohta pois. Joskus sekin voi olla joku johdatus :hilarious:

Täällä kp11, voisi varovasti aloitella oviksen tikutteluja, jos nyt vain muistaisin! :bag: Monena kertana on pitänyt jo testailla, ja sitten tajuan pytyllä istuessani että jaa, sinne ne pissit taas meni, ja tikut on toisessa vessassa :facepalm: Jotenkin nyt on niin sellainen vaativa aika tuon taaperon kanssa, että tikuttelut ja kaikki muukin vauva yrittämiseen liittyvä jää unhoon liian usein, kun ei vain muista, eikä jaksakaan. Lisäksi kun on huolta pojan unesta, hänellä on siis uniapnean oireita, niin sekin vielä sitten riipii huomiota muualle osittain. Onneksi päästään parin viikon päästä lääkäriin pojan kanssa.

Mä aloitin vihdoin ja viimein pohdintojen jälkeen just uuden työn 2017 kun ajattelin et lapseni on tässä. Ehdin olla 3kk kun tein plussatestin. Olihan se mielenkiintoinen fiilis sit jossain kohtaa kertoo et jäänkin kohta pois. Joskus sekin voi olla joku johdatus :hilarious:

Sharmander :) Mulla kävi juuri näin...3kk ja raskaana...uusi paikka, siis tämä jossa olen nyt.... silloin kaikki oli töissä hyvin, mutta ei enää, kun palasin äitiyslomalta.

Täällä kp11, voisi varovasti aloitella oviksen tikutteluja, jos nyt vain muistaisin! :bag: Monena kertana on pitänyt jo testailla, ja sitten tajuan pytyllä istuessani että jaa, sinne ne pissit taas meni, ja tikut on toisessa vessassa :facepalm: Jotenkin nyt on niin sellainen vaativa aika tuon taaperon kanssa, että tikuttelut ja kaikki muukin vauva yrittämiseen liittyvä jää unhoon liian usein, kun ei vain muista, eikä jaksakaan. Lisäksi kun on huolta pojan unesta, hänellä on siis uniapnean oireita, niin sekin vielä sitten riipii huomiota muualle osittain. Onneksi päästään parin viikon päästä lääkäriin pojan kanssa.
Peukut!!!!

Sharmander :) Mulla kävi juuri näin...3kk ja raskaana...uusi paikka, siis tämä jossa olen nyt.... silloin kaikki oli töissä hyvin, mutta ei enää, kun palasin äitiyslomalta.
Eikäh! No ehkä se sit ei oo enää syy vaihtaa :grin:rolleyes: mut voi itku tota touhua. Eiks siel oo työsuojeluihmistä tai luottamusmiestä tms kelle puhua. Miks ihmeessä menny tolaiseksi?

Eikäh! No ehkä se sit ei oo enää syy vaihtaa :grin:rolleyes: mut voi itku tota touhua. Eiks siel oo työsuojeluihmistä tai luottamusmiestä tms kelle puhua. Miks ihmeessä menny tolaiseksi?

Sharmander :) Syytä en tiedä, muutos tapahtui äitysloman aikana.

Puljun johto vaan vaatii enemmän rahaa, ja nimenomaan katetta profit -profit - profit.....tämä aiheutti henkilöstön sisällä isot riidat, kiusaamista, burn-outia, kun työtä on liikaa ja toimenkuvat hajanaisia.. Sitten puolet väestä sai (puoli vuotta sitten) tarpeekseen ja irtisanoutuivat joukolla.

Nyt meillä on enää puolet väestä jäljellä, ja siitä voit kuvitella, että miltä elo tuntuu, kun vaaditaan samaa tulosta, tai jopa liikevoiton kasvua vajaalla väkimäärällä.

Olen pyytänyt, että vois saada apuja, mutta ei mitään tapahdu. Palkattiin kyllä mulle keväällä työkaveri, mutta sitten hänen työtehtävänsä ruksattiin niin, ettei se avita mua ollenkaan, vaan hän hoitaa pääasiassa varaston ja lähettämön toimintaa....

Teen siis tuolla yksin kaiken. Hoidan kaikki ulkomaanprojektit (isoja teollisuuden yrityksiä), ostot ja myyntitilaukset, kiireelliset service varaosatilaukset, yhtiön ulkomaamtilausseurannan, vaativan asiakasdokumentoinnin (satoja sivuja patentoituja todistuksia per tilaus) joissa usein myöhästymissakot juoksee....taloushallinnon tehtäviä, kuten pääyhtiön ostolaskut ja hallinnolliset työt, kuten henkilöstön ruokailut, lounasseteli tilaukset ja palkkahallintoon liittyvät työt, kaikki hallinnollinen on vastuulla, firman avaimet, henkilöstön luottokorttien kuitit ja ihan kaikki ostolaskut, kiinteistöjuttuja - ja henkilöstön autot. Sitten lisäksi on tehtäviä, joita ei lasketa työksi edes, eli toimistotarviketilaukset ja asiakkaiden kestitys ja kahvitus, sekä puhelinvaihteen hoito.

Olikohan tuossa vielä kaikki, mutta noin suurinpiirtein...Käsissä pyörii 10-15Milj. € omalle vastuulleni kasattuja tehtäviä, lisää vaan tulee, vaikka päinvastoin vähemmän töitä olen kertonut haluavani PEP keskusteluissa, koska en voi hallita kaikkea ja olen ihan pienen taaperon äiti.

Onko sinusta tässä liikaa töitä, vai miltä kuullostaa? Yritän vaan sinnitellä äitiyslomaa kohden....Työtä ei ollut näin laajasti ennen äitiyslomaa ja silloin pidin työstäni. Nyt tuntuu vain siltä, että johto ei kuuntele, vailkka niin väittää. Muut lähtivät jo ja nimeomaan siksi, kun heitä ei kuunneltu.

Last edited by a moderator:
Takaisin