----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos mä olisin "terve" niin olisin halunnut lapsia paljon.
Miehellä on 9 sisarusta. Hänkin olisi ihan mielellään suurperheen isä. Mutta kolmatta enempää en saa kantaa. Voi hyvin olla että en edes saisi enempää mutta paremmalta tuntuisi kun se olisi oma päätös kun kehon sanelema.
Tottakai olen kiitollinen jo näistäkin lapsista mutta kun aina on haaveillut suurperheestä niin tottakai se tuntuu ikävältä kun ei siihen ole edes mahdollisuutta.

Asiasta toiseen: oon tuntenut pikkuisen liikkeet pari päivää :love017 sekin tuntuu hyvältä.
Huomenna neuvola jossa lähete Tayssiin rakenneultraan ja sokerirasitukseen.

Plussaa kaikille :)
Elämä on kyllä välillä niin epäreilua.
Onnea tuntemuksista wm :Heartred, tosi aikaiseen!

Itse olen myös tuntenut hyvin hyvin aikaisin. Muistan, kun 12+1 kävin verensyöksyn takia päivystyksessä, niin ne sanoivat ottavansa hcg verikokeen, että olenko edes raskaana. Katsoin hölmönä, että kyllä ne liikkeet tuntuu parhaillaankin, että olen minä. Se on vissiin niin paljon kohdun asennosta ja istukan sijainnista kiinni nämä jutut.

Hurjaa että voi niin aikaisin tuntea jotain! :wideyed:
Täytyy kyllä olla myös jostain äidin havaintokyvystä kiinni nämä. Mä en oo tuntenut ikinä mitään ennen rv17(nyt vasta lähempänä 20), ja istukka on ollut milloin missäkin-nyt oikeen suotuisasti takana ylhäällä.

Hurjaa että voi niin aikaisin tuntea jotain! :wideyed:
Täytyy kyllä olla myös jostain äidin havaintokyvystä kiinni nämä. Mä en oo tuntenut ikinä mitään ennen rv17(nyt vasta lähempänä 20), ja istukka on ollut milloin missäkin-nyt oikeen suotuisasti takana ylhäällä.
Jänniä nämä eroavaisuudet. Mulla on aina istukka ollut takana ylhäällä. Siis kaikilla. Ja kohtu ilmeisesti eteenpäin kenollaan. Ei niitä liikkeitä oikein voi sekoittaa suolistoon, kun ne on niin erilaisia. Jospas olenkin erityisherkkä.

Mulla vaan ei oo enää mitään perusteluita kuumeilulle jos tää onnistuu. Se viime hetken vihoviimeinen korsi kun tuli jo käytettyä. Ellei tuo mies saa jonkin aivohäiriön ja ihan heittäydy holtittomaksi laukojaksi vanhemmiten. :smiley-angelic001(mä en meinaa loppuelämänikään alkaa alkaa ehkäistä)
voihan sitä toivoa :smiley-angelic002. En kyllä pistäisi hanttiin. Ehkä se täys kymppi olis vielä mahdollinen jos oikeen kiiruhtais:happy3.
Ai mitenniin kasvaa nälkä syödessä :grin..

Lambi :) Ei näissä ole rajaa...eikä tarvitse muille perustella, sillä ei lapsiluku ole keneltäkään pois. Arvostan suurperheen äitejä, helpolla ei pääse. Harva meistä samaan kykenee:cheers

Jokaisella on erilaiset tavoitteet elämässä ja kaikki on suhteellista.

Mulle tuo yksi on jo kaikki, siten sisaruksen suhteen ei ole paniikkia, vain voi olla positiivinen yllätys....:joyful:

Lambi :) Ei näissä ole rajaa...eikä tarvitse muille perustella, sillä ei lapsiluku ole keneltäkään pois. Arvostan suurperheen äitejä, helpolla ei pääse. Harva meistä samaan kykenee:cheers

Jokaisella on erilaiset tavoitteet elämässä ja kaikki on suhteellista.

Mulle tuo yksi on jo kaikki, siten sisaruksen suhteen ei ole paniikkia, vain voi olla positiivinen yllätys....:joyful:
Saattaa olla, että ukolle joutuu.

Ei pska. Kp 14 ja kierto on ihan kummallinen. Aivan kuivaa ku saharassa. Samanlaisia kuumia oloja öisin ku ennen menkkoja. Ei tietoakaan kahden edellisen kierron "normivaiheista". Tässä kohta yleensä alkaa ovista tai "ovista" ennakoiva kosteus sun muu Wtf :wtf:arvasin jo kyll menkoista ja alkukierron oloista että tulee kummallinen kierto:angry4

Tein tänä aamuna aamupissasta Predictor testaa varhain testin, ja negaahan se näytti :shifty: nyt kp 25/28 ja dpo 10/12. No eihän siinä vissiin klinikalle sitten aikaa varaamaan, kunhan täti tulee kylään.

Mies pitää testata, kun hänellä ei ole lapsia ennestään ja ei ole mitään testejä hänelle tehty ja kartoittaa sitten muutenkin nämä meidän mahdollisuudet ja se mitä apuja nyt voisi ottaa käyttöön. Ne letrothan minulle on määrätty, mutta eipä niitä apteekista saa, joten ei niistä ole apua...

En tiedä jotenkin nyt on helpompi olo, kun tein testin, oottelen rauhassa vuotoa. :shy: ja yritän keskittyä muihin asioihin.

20191001_104821.jpg

Tulihan se luomuplussa....kp15 kreivin aikaan....
Inssi siis tänään.... :drunken_smilie Jospa ois nyt se muna, josta tärppää....

Malttia ja uskoa kaikille omiin tilanteisiin ja tietty plussaa!!:cheers

Last edited by a moderator:
Hienoa Tähti :Heartbigred

Minä se täällä keskityn muihin asioihin, in your dreams:BangHead

Varasin ajan klinikalle ilmaiseen suunnittelukäyntiin, ensiviikon keskiviikolle. Siihen mennessä näkee alkaako vuoto vai ei. Ehkä on hyvä kattoo perusasiat kuntoon, että toisella on jotain eläviä siemeniä ja minulla munatorvet auki ja mitänäitänyton.

Minulla oli 2016 klamydian aiheuttama märkäinen kohtutulehdus. Sain klamydian silloin sinkkuna ollessa yhden illan jutusta, kun tämä partneri päätti poistaa kumin kesken hommien, ilman että sitä ehdin huomata. Siitä alkoikin sellainen pyöritys, että tuntui, etten anna koskaan enää kenenkään koskea itseeni. Pelotti, että olen saanut tyylin HIV:n jne... Onneksi kuitenkin oli lääkkeellä hoidettavissa vielä tuo.Nyt pelottaa, harmittaa ja ahdistaa, jos tuosta on nyt jäänyt sitten jotain vaurioita esim. munatorviin :angryfire ja siksi ei vauvaa kuulu.

No sielläpä ne klinikalla asiat selviää ja toivottavasti vielä meilläkin on mahdollisuudet tulla vanhemmiksi. Saataisiin tuettua tätä Suomen väkilukua edes yhdellä tulevaisuuden toivolla :happy093

View attachment 82574

Tulihan se luomuplussa....kp15 kreivin aikaan....
Inssi siis tänään.... :drunken_smilie Jospa ois nyt se muna, josta tärppää....

Malttia ja uskoa kaikille omiin tilanteisiin ja tietty plussaa!!:cheers
Jej! Tsemppiä inssiin. Kerrohan sit kuulumiset!

@Piitula79 voihan! Pahoittelut negasta :oops:

Huoh. Kaveri ilmoitti juuri vauvauutisen. En vieläkään tajua miks näiden vuosien jälkeen toisten "helpot" onnistumiset ahdistaa vaikkei ole minulta pois. Ei jaksaisi olla alkuraskauden tuki kellekään, tiedän jo nyt että joudun kuulemaan nää asiat taas, vuotaako, onko oireita, miten ultrat, miten mieliala. Toki pitäs olla otettu että moni haluaa "turvautua" minuun, mut mun kohtalo on jotenki olla aina psykologi muille :oops:

Huomenna käyn gynellä.

Hienoa Tähti :Heartbigred

Minä se täällä keskityn muihin asioihin, in your dreams:BangHead

Varasin ajan klinikalle ilmaiseen suunnittelukäyntiin, ensiviikon keskiviikolle. Siihen mennessä näkee alkaako vuoto vai ei. Ehkä on hyvä kattoo perusasiat kuntoon, että toisella on jotain eläviä siemeniä ja minulla munatorvet auki ja mitänäitänyton.

Minulla oli 2016 klamydian aiheuttama märkäinen kohtutulehdus. Sain klamydian silloin sinkkuna ollessa yhden illan jutusta, kun tämä partneri päätti poistaa kumin kesken hommien, ilman että sitä ehdin huomata. Siitä alkoikin sellainen pyöritys, että tuntui, etten anna koskaan enää kenenkään koskea itseeni. Pelotti, että olen saanut tyylin HIV:n jne... Onneksi kuitenkin oli lääkkeellä hoidettavissa vielä tuo.Nyt pelottaa, harmittaa ja ahdistaa, jos tuosta on nyt jäänyt sitten jotain vaurioita esim. munatorviin :angryfire ja siksi ei vauvaa kuulu.

No sielläpä ne klinikalla asiat selviää ja toivottavasti vielä meilläkin on mahdollisuudet tulla vanhemmiksi. Saataisiin tuettua tätä Suomen väkilukua edes yhdellä tulevaisuuden toivolla :happy093
Hui! Ehtikö tuo klamydia siis olla kauan ennenkuin se tajuttiin :eek: millaiset oireet siitä tuli?

Ja siis kukas se puhuikaan ettei koskaan uskonu kuumeilevansa 45v. Mä muistan kun aina jeesustelin miten mun äitini oli ikäloppu kun sai mut 42v. Että ei kukaan hullu siinä iässä. 20 vuotiaana 30vuotiaat tuntui jo haudassa oleville. Kun sain esikoisen 33v ajattelin et olen ihan hävettävän vanha ensisynnyttäjä. VÄHÄNPÄ tiesin missä olen reilusti plus 40-vuotiaana :rolleyes::smiley-angelic002

Nyt kun syntyvyydestä puhutaan niin olisi kiva myös muistaa, että kaikki eivät kieltäydy kunniasta olla äiti tai isä vaan keho on sen niin päättänyt.
Tätä ei missään tuoda esille. Enemmänkin vain jankutetaan kuinka itsekkäitä ollaan kun ura tai ilmasto menee edelle. Nämä eivät koskaan ole mun lapsihaaveiden edelle mennyt.

Nyt kun syntyvyydestä puhutaan niin olisi kiva myös muistaa, että kaikki eivät kieltäydy kunniasta olla äiti tai isä vaan keho on sen niin päättänyt.
Tätä ei missään tuoda esille. Enemmänkin vain jankutetaan kuinka itsekkäitä ollaan kun ura tai ilmasto menee edelle. Nämä eivät koskaan ole mun lapsihaaveiden edelle mennyt.
Aamen :sorry::shifty: juurikin näin. En mä 25v tienny et menee 33 vuotiaaksi ennenku viimein raskaudun. Tai että kolme tulee olemaan (ihmeiden kautta :Heartred) luultavasti mun lukuni vaikka joskus muuta haaveilin

Ja siis kukas se puhuikaan ettei koskaan uskonu kuumeilevansa 45v. Mä muistan kun aina jeesustelin miten mun äitini oli ikäloppu kun sai mut 42v. Että ei kukaan hullu siinä iässä. 20 vuotiaana 30vuotiaat tuntui jo haudassa oleville. Kun sain esikoisen 33v ajattelin et olen ihan hävettävän vanha ensisynnyttäjä. VÄHÄNPÄ tiesin missä olen reilusti plus 40-vuotiaana :rolleyes::smiley-angelic002

Sharmander....kirjoitat hurjan hauskasti, 42-vuotias ikäloppu...:laughing002

Mä saan kovasti rohkeutta olla kohta 50-vuotias, kun tuo oma napero kutsuu äitiä nuoreksi tytöksi...kaikki vuodet haihtuvat ilmaan ja rypyt silmänalusissa katoaa (en vaan näe niitä:laughing002). Tämä pieni taapero vakuuttelee, että vanha on vasta, kun täyttää 100-vuotta...oon saanut sitten niin viisaan vauvan, että vanhakin nuortuu...75-vuotias mummukin saa kuulla lapselta kohteliaisuuksia nuorekkuudesta:joyful: Eikä 91-vuotias iso iso iso mummukaan ole ikäloppu. Tuo taapero osaa ainakin hurmata ihmiser ympärillään, tai ehkäpä hän on oikeassa...ikä on vain nunero:p

Nyt inssiin, siipat tuli povarissa mukana, että tähän sitä on päästy:chicken::laughing021

Tämä on niin totta...ei ole oma valinta aina ja tuo itsekkyys on rumasti sanottu. Kalskahti niin korvaan eilen tv uutisia seuratessa.

Takaisin