----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla mahat on näkyny joka raskaudessa vaihtelevasti vaikka olen pieni ja laiha ja mahaton. Tuntu et plussatessa maha oli iso ja sit se pöhö hävis ja maha tuli vasta 20 viikolla kunnolla näkyviin. Töissä kerroin vasta plus 20 viikoilla ja kukaan ei ollu tajunnu mitään. Toki olis näkyny jos olis pitäny ihan niukkaa toppia

Plääh, kyllä on ollut tänään järkky turvotus ja kuvotus, röyhtäily ja pahoinvointi oli aika voimakasta aamulla ja oikeastaan helpotti vasta lounaan jälkeen. En tiedä onko nyt joku mahapöpö vai mikä, alamahalla välillä sellaisia vihlaisuja ja pissalla saa juosta... Yritän olla tulkitsematta kaikkia oireita raskausoireiksi, mutta minkäs teet, kun on höyry niin on höyry:yuck:

Voihan nämä olla pms oireitakin, mutta ei kyllä ihan tämmöistä pahoinvointia ole aiemmin ollut... Tai oli yk 2, missä olin ihan varma, että olen raskaana, mutta kk alkoivat 28/28 niin, että 3 tunnissa tuli 1,5 dl vuotoa kuukuppiin. Silloin kävin gynellä ja hän vaan tuumasi, että on joku "hormoonihäiriö" ja tavallista rajumpi tyhjennysvuoto. Oli kytännössä koko kk vuoto tullut puolessa päivässä ja limak.oli jo ohut uä:llä katsottuna.

Itselle jäi sellainen tunne, että meni kesken :nailbiting: sitähän ei tietysti tuossa kohtaa pystynyt sanomaan kukaan.

Meinasin herkän testin käydä tänään ostamassa ja huomenna aamusta testaan :rolleyes: kävi miten kävi. Nyt menossa kp24/28 ja dpo11. Tosin, jos ovulaationon tapahtunut pari päivää myöhemmin, niin olis vasta dpo9 tänään o_O

Ihana oli lukea odottajien kuulumisia!

Omaa kumpuani raskauksissa olen onnistunut piilottelemaan lähes rakenneultraan saakka. Odotuksen alkukuukaudet osuivat vielä sopivasti talviaikaan. Olen pitkäselkäinen ja löysässä neuleessa harva osasi epäillä mitään edes myöhemmillä viikoilla.

Nyt dpo 7. Järkky nälkä heti aamupäivästä - maanatainälkä vai kenties muuta?? :rolleyes:

jos en olisi ollut kesälomalla niin olisi joutunut tulemaan ulos kaapista siinä 14.-15. viikolla - sen jälkeen ei olisi ollut mitään toivoa peittää kumpua.

Motto78 :) Tietävätkö siis töissä jo kaikki? entä perhepiirissä?

Motto78 :) Tietävätkö siis töissä jo kaikki? entä perhepiirissä?
Perhepiirille kerrottiin rv 10 alkaen, viimeisille NIPTin jälkeen. Töissä kerroin omille lähitiimeille heti lomien jälkeen, taisi olla rv 16-18. Ei olisi enää kesän grilliherkut menneet läpi mahan syynä... Nythän jo kaikki vastaantulijat näkee mistä on kysymys, 25+0 saan jo paikkoja julkisissa vaikka takki olisi päällä.

Viimeinen tiedotuseste ylitettiin viime viikolla, kun tulin ulos fb:ssa mahaprofiilikuvalla. :p

Tsemppiä Tähtönen!
Ehkäpä ukkeli nyt sitten kerkeää luomusiementää vielä ennen reissua:shy:?

Lambi :) ei ehdi....mennään purkki Klinikalle, että jännäksipä vetää:chicken:

Ovistesti ei tänään siis vielä plussa, mutta huomenna sen pitää olla:smiley-angelic003
Luomuna, ilman lääkitystä.

Lambi :) ei ehdi....mennään purkki Klinikalle, että jännäksipä vetää:chicken:

Ovistesti ei tänään siis vielä plussa, mutta huomenna sen pitää olla:smiley-angelic003
Luomuna, ilman lääkitystä.
Miten klinikka suostuu tuohon vuodesta toiseen tapahtuvaan inssiin? Melkein parempi mahdollisuus teillä olisi onnistua perinteisellä tyylillä, koska mitään vasta asineita ei ole todettu. Ainakin insseissä kannattaisi käyttää jotain lääkitystä, koska ei se plussa tikussa ovista takaa. Vaikka sitä piikitystä ja irrotuspiikkiä. En ole kuullut koskaan kenestäkään muusta, jolle olisi inssejä noin kauan tehty. Yleensä sitten siirrytään raskaampiin hoitoihin tai vihelletään peli poikki.

No niin, sainpa ilmoitettua töihin E-POSTILLA asian laidan.. Ai että :facepalm:, toivottavasti ei tarvii törmätä livenä. Sitten vielä se kelahommeli niin ois homma hansikkaassa.
Sokerirasitteenkin kuittasin kieltäytymällä, nyt olis muutamat piikit tossa hyllyllä jos jaksais kotona tarkistaa joskus. Käytännössä menee nyt kyllä jo aika tarkalla ruokavaliolla, huvita saada yhtään lisää kannettavaa kehoon eturepun lisäksi.
Ei mieli vielä käsitä kantavansa uutta elämää, vaikea kuvitella mikä persoona tuolla olis tulossa. Meillä lapset on niin laidasta laitaan fyysisten ja henkisten ominaisuuksien puolesta - voiko tulla vielä jokin uusi variaario..?

No niin, tulipa omaa napaa, kaikille plussaa puhallellen, ensin vihreään, sitten siihen siniseen tikkuun:smiley-angelic001!

Täällä on harmillisen tyhjiä sekä vihreät, että siniset tikut. Dpo 10 luokkaa. Kovia toiveita en edes elätellyt tämän kummallisen kierron aikana. Positiivista on se, ettei ole ollut myöskään mitään tippasuvuotoja. Tästä on hyvä taas ensi kierrossa jatkaa. Jos nappaisi ensi kierrossa ja syntymä olisi ajallaan, niin nipin napin olisin alle 45. Jos joku olisi mulle aikanaan kertonut, että toivon vauvaa vielä nelivitosena, niin olisin saattanut nauraa kakkasesti. Niin ne asiat muuttuu. Varoa vaan Lambi, tiedän että sullekin käy näin. Mihin se vauvakuume muka voisi hävitä.

Vastavirran akka, minulla kyllä vauvakuume lakkasi tämän iltatähden myötä, vaikka olin kroonikko siihen asti. Nyt elättelen toiveita, että pääsisin mummuksi jo kohtapuoliin. Ei kyllä montaakaan merkkiä osoita siihen suuntaan, mutta ei kumpikaan isoista lapsista ole julistautunut vapaaehtoisesti lapsettomaksi.

Mulla ei ole toivoakaan päästä mummoksi vielä aikoihin, mutta jospa nuo poikien serkut lähivuosina saisivat edes jotain aikaan. Sehän jo melkeen vastaa mummoilua.

Mulla ei ole toivoakaan päästä mummoksi vielä aikoihin, mutta jospa nuo poikien serkut lähivuosina saisivat edes jotain aikaan. Sehän jo melkeen vastaa mummoilua.

Vastavirran akka :) Meilläkin vielä aikaa, kun esikoinen täytti vasta 3v.

Miten klinikka suostuu tuohon vuodesta toiseen tapahtuvaan inssiin? Melkein parempi mahdollisuus teillä olisi onnistua perinteisellä tyylillä, koska mitään vasta asineita ei ole todettu. Ainakin insseissä kannattaisi käyttää jotain lääkitystä, koska ei se plussa tikussa ovista takaa. Vaikka sitä piikitystä ja irrotuspiikkiä. En ole kuullut koskaan kenestäkään muusta, jolle olisi inssejä noin kauan tehty. Yleensä sitten siirrytään raskaampiin hoitoihin tai vihelletään peli poikki.

Meillä tulee nyt kuukauden päästä täyteen 2-vuotta inssejä, välissä oli yksi IVF.... kai on yhä toiveita onnistumisen suhteen Klinikallakin, eivät ainakaan kertaakaan ole todenneet, ettei enää kannata yrittää..

:smiley-angelic003

Inssi siis huomenna ja todella monimutkaisin kulkureitein:laughing002

Täällä tuplamummu. Ehdin päästä kahdesti mummuksi ennen kuin meidän iltatähti syntyi. Ollaan naureskeltu että meidän pikkujäbä oli setämies jo syntyessään. :grin

Jos joku olisi mulle aikanaan kertonut, että toivon vauvaa vielä nelivitosena, niin olisin saattanut nauraa kakkasesti. Niin ne asiat muuttuu. Varoa vaan Lambi, tiedän että sullekin käy näin. Mihin se vauvakuume muka voisi hävitä.
Pahoin pelkään kyllä samaa. Tulipas monta negatiivista nyt riviin:wacky:
Mulla vaan ei oo enää mitään perusteluita kuumeilulle jos tää onnistuu. Se viime hetken vihoviimeinen korsi kun tuli jo käytettyä. Ellei tuo mies saa jonkin aivohäiriön ja ihan heittäydy holtittomaksi laukojaksi vanhemmiten. :smiley-angelic001(mä en meinaa loppuelämänikään alkaa alkaa ehkäistä)
voihan sitä toivoa :smiley-angelic002. En kyllä pistäisi hanttiin. Ehkä se täys kymppi olis vielä mahdollinen jos oikeen kiiruhtais:happy3.
Ai mitenniin kasvaa nälkä syödessä :grin..

Jos mä olisin "terve" niin olisin halunnut lapsia paljon.
Miehellä on 9 sisarusta. Hänkin olisi ihan mielellään suurperheen isä. Mutta kolmatta enempää en saa kantaa. Voi hyvin olla että en edes saisi enempää mutta paremmalta tuntuisi kun se olisi oma päätös kun kehon sanelema.
Tottakai olen kiitollinen jo näistäkin lapsista mutta kun aina on haaveillut suurperheestä niin tottakai se tuntuu ikävältä kun ei siihen ole edes mahdollisuutta.

Asiasta toiseen: oon tuntenut pikkuisen liikkeet pari päivää :love017 sekin tuntuu hyvältä.
Huomenna neuvola jossa lähete Tayssiin rakenneultraan ja sokerirasitukseen.

Plussaa kaikille :-)

Pahoin pelkään kyllä samaa. Tulipas monta negatiivista nyt riviin:wacky:
Mulla vaan ei oo enää mitään perusteluita kuumeilulle jos tää onnistuu. Se viime hetken vihoviimeinen korsi kun tuli jo käytettyä. Ellei tuo mies saa jonkin aivohäiriön ja ihan heittäydy holtittomaksi laukojaksi vanhemmiten. :smiley-angelic001(mä en meinaa loppuelämänikään alkaa alkaa ehkäistä)
voihan sitä toivoa :smiley-angelic002. En kyllä pistäisi hanttiin. Ehkä se täys kymppi olis vielä mahdollinen jos oikeen kiiruhtais:happy3.
Ai mitenniin kasvaa nälkä syödessä :grin..
Kyllä hätä keinot keksii. En nyt ihan noin helpolla luovuttaisi. Perusteluna voi käyttää vaikka ei parittomaksi voi lapsilukua jättää. Noin niinku ens hätään. Jos tulokas on tyttö, voi kannustaa tasoittamaan sukupuolia. Vai joko nää kortit on katsottu? Oon tälleen ulkopuolisena varma, että ukkosi vielä heltyy. Onhan niin käynyt jo monesti, eikä ne tapojaan muuta. Kai.

Jos mä olisin "terve" niin olisin halunnut lapsia paljon.
Miehellä on 9 sisarusta. Hänkin olisi ihan mielellään suurperheen isä. Mutta kolmatta enempää en saa kantaa. Voi hyvin olla että en edes saisi enempää mutta paremmalta tuntuisi kun se olisi oma päätös kun kehon sanelema.
Tottakai olen kiitollinen jo näistäkin lapsista mutta kun aina on haaveillut suurperheestä niin tottakai se tuntuu ikävältä kun ei siihen ole edes mahdollisuutta.

Asiasta toiseen: oon tuntenut pikkuisen liikkeet pari päivää :love017 sekin tuntuu hyvältä.
Huomenna neuvola jossa lähete Tayssiin rakenneultraan ja sokerirasitukseen.

Plussaa kaikille :)
Minäkin olisin halunnut, vaan kun en saanut. Vielä silti toivoa on edes kolmeen. Onhan sekin jo nykyään muka suurperhe. Mahtavaa nuo liikkeet. Onnea taas uudesta etapista.

Takaisin