----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025
Odottajilta Lambi, Motto ja Hippunen ois kiva saada kuulumisia vatsan koosta?

Onko teillä jo kuinka näkyvät vauvamasut?:rolleyes:

Me muut tullaan perässä lujaa vauhtia....

Hyvää odotuksen jatkoa!!:cheers :cheers :cheers

Mulla 4vuoden kohdalla ei enää pää kestänytkään. Jos ei olisi tätä yllätystä tullut niin ei enää yritettäisi.
Tämä tuli kun annettiin periksi.
Joo sama. Näin kävi meilläki tän kolmosen kans vaikka toki asiat on ollu sattumaakin ja jotain tähtien oikeaa asentoa. Mut joo, mäki alotin pillerit sipulin levittyä vuotoihin ja oireiden kyttäämiseen ja sit kun jätin ne tauolle vaihdevuosien skriinaukseen ajatellun verikokeen takia tuli plus. Luoja yksin tietää saiko pillerit vain olosuhteet kohdussa kohdilleen ja pullautti munasolunkin matkaan vai mikä ikinä syy olikaan.

Joo tervetuloa vaan perästä! Junaan mahtuu vielä hyvin!

Täällä aika huikee pötsi jo, ei jää kenellekään epäselväksi mistä on kyse:p. Mulla aina tässä kohtaa pompannut esiin kunnolla, loppukasvu sitten maltillisempaa.
Täytyis nuo kelapaperit laittaa, ja se työnantajalle ilmoittaminen tehdä:facepalm:..3.12 alkais äitiysloma, eli pari päivää aikaa ilmoittaa:dead:. huh kun hävettää taas:facepalm:. Tyhmää, mutta niin todellista.

WH :) Ai..jai...kestit pitkään:hug013

Sain myös nyt neuvoksi lopettaa yrittämisen, koska se kuulemma on aina toiminut. Eli kun lakkaa yrittämästä, niin plussa ilmestyy tikkuun.
Tavallaan kyllä hyvä vinkki, mutta kuinka muka osaisi olla kiertoa kyttäämättä. Olis kyllä vaikeaa mulle.

Heh, hämmennetään tätä soppaa ja omaa päätä vähän lisää... Kaivoin sen aamuisen ovistestin roskiksesta ja siinähän on haalee viiva. Tiedetään testiajan ulkopuolella, mutta kuitenkin. Odottelen nyt rauhassa ja lähempänä kk alkamisajankohtaa testaan uudelleen. Mulla nyt kp 23/28.

Hullua tää on, mutta tottahan se on, että mitään ei saa ellei yritä.

Silloin 10 vuotta sitten tärppi tuli varmaan ensimmäisestä sisälle laitetusta siemenestä :wacky:
Mutta se olikin 10 vuotta sitten:p

Edeleen vaan kuvotus ja röyhtäily jatkuu ja tää ei oo kyllä mulle mitään normaalia ollut.

:greet025 onko nää ylimmät plussaa vai ei?

Päivällä testattu.... alemmat nyt illalla...

Toivottavasti ei ole vielä plussatesti...:confused004

Kp14

20190929_182253.jpg

(??)

:greet025 onko nää ylimmät plussaa vai ei?

Päivällä testattu.... alemmat nyt illalla...

Toivottavasti ei ole vielä plussatesti...:confused004

Kp14

View attachment 82525

(??)
Ei oo. Tai ainakaan mun kokemuksella. Tai riippui millanen oli ns märkänä. Plussa tulee kyl niin selkeesti PCllä et se viiva näkyy het kun neste leviää. Kuivuttua nämä on vähän hankalia tulkittavia kun viiva menee ohueksi.

Kiitos Vastavirran akka ja Sharmander :)

Minustakaan tämä ei ole vielä plussa!

Toivottavasti ainakaan....kyllä vahvemman viivan olen pc:llä myös saanut...

Last edited by a moderator:
Mulla on koko tää yritys aika, km:t ja hoidot tuonut painoa lisää sen verran, että olen jo jonkun aikaa käyttänyt löysiä tunikoita ym. Nyt on turvotus ja ylimääräiset kilot jo sitä luokkaa, että jos yhtään kireämmän paidan päälle laittaisin, niin komea raskausmaha näkyisi.

Toivon voivani pitää asian salassa vielä joitain viikkoja, jos nyt eteenpäin edelleen päästään. Kysyisinkin teiltä kokeneemmilta, koska teillä on raskausmahat alkaneet näkymään? Tottakai on kovin yksilöllistä. Erityisesti kiinnostaa, jos jollain on maha alkanut näkyä aikaisin. Mietin, että koska edes ”raskauden puolesta” kehtaisi tilanteen paljastaa, ettei mahan kasvu menisi pelkän syömisen piikkiin..

Hippunen, minulla on kaikki raskaudet näkyneet nopeasti. Tämä viimeisin "pidettiin salassa" viikolle 12 asti, mutta työkaverit olivat nähneet vatsan jo viikolta 8 asti. Töissä lapset kommentoivat vatsaani viikolla 15 ja sen jälkeen onnitteluja alkoi sadella suhteellisen vieraitakin ihmisiltä.

Nuorena ensimmäinen raskaus näkyi myös aikaisin, viikkoja en muista, mutta heinäkuussa onniteltiin spontaanisti, kun la oli tammikuussa.

Olen huimat yli 150cm pitkä ja vatsa on tullut suoraan eteenpäin "poikavatsan" näköisesti. Raskauden puolenvälin jälkeen olen ollut valtava, vaikka kiloissa mitattuna painonkehitys on ollut ihan keskimääräistä.

Huonosti on tullut tänne kirjoiteltua kun jaksaminen on ollut vähän niin ja näin. Tyttö kohta seitsemättä viikkoa räkätaudissa, heräilee joka yö yskään monta kertaa. Lisäksi heräilee välillä myös yökauhukohtaukseen, janoon, nälkään, pieruun, väärään tähtien asentoon jne jne :confused: Yli kahden tunnin pätkän oon nukkunu viimeks vissiin heinäkuussa. Aloitin myös työt pari viikkoa sitten ja se onkin taas oma lukunsa...

Mutta asiaan. Paljon onnea WM, ihania uutisia! :) Rauha80 ja muut pettymään joutuneet, tsemppiä ❤️

Täällä ovisplussa tänään aamulla, eilen ja tänään talleteltu väsymyksestä huolimatta. Otin käyttöön Donafertyn, tammikuussa mennyt vanhaksi mutta haitanneeko tuo.

Huonosti on tullut tänne kirjoiteltua kun jaksaminen on ollut vähän niin ja näin. Tyttö kohta seitsemättä viikkoa räkätaudissa, heräilee joka yö yskään monta kertaa. Lisäksi heräilee välillä myös yökauhukohtaukseen, janoon, nälkään, pieruun, väärään tähtien asentoon jne jne :confused: Yli kahden tunnin pätkän oon nukkunu viimeks vissiin heinäkuussa. Aloitin myös työt pari viikkoa sitten ja se onkin taas oma lukunsa...

Mutta asiaan. Paljon onnea WM, ihania uutisia! :) Rauha80 ja muut pettymään joutuneet, tsemppiä ❤️

Täällä ovisplussa tänään aamulla, eilen ja tänään talleteltu väsymyksestä huolimatta. Otin käyttöön Donafertyn, tammikuussa mennyt vanhaksi mutta haitanneeko tuo.

Kiitos :-)

Täälläkin voidaan sangen paksusti, maha kasvaa kohisten ja Tyyppi melskaa kyydissä vaihtelevaan tahtiin. Äitiysvapaa ja -pakkaus on haettu, mutta niistä ja mahasta huolimatta edelleen tuntuu aika epätodelliselta. Ehkä ensi vkonlopun 4D-ultra toisi lisää konkretiaa odotukseen. o_O

Hippunen, mulla on eteenpäin kallistunut kohtu ja jos en olisi ollut kesälomalla niin olisi joutunut tulemaan ulos kaapista siinä 14.-15. viikolla - sen jälkeen ei olisi ollut mitään toivoa peittää kumpua.

Takaisin