T
Tähti ★
Vieras

Odottajilta Lambi, Motto ja Hippunen ois kiva saada kuulumisia vatsan koosta?
Onko teillä jo kuinka näkyvät vauvamasut?
Me muut tullaan perässä lujaa vauhtia....
Hyvää odotuksen jatkoa!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla 4vuoden kohdalla ei enää pää kestänytkään. Jos ei olisi tätä yllätystä tullut niin ei enää yritettäisi.
Tämä tuli kun annettiin periksi.

Joo sama. Näin kävi meilläki tän kolmosen kans vaikka toki asiat on ollu sattumaakin ja jotain tähtien oikeaa asentoa. Mut joo, mäki alotin pillerit sipulin levittyä vuotoihin ja oireiden kyttäämiseen ja sit kun jätin ne tauolle vaihdevuosien skriinaukseen ajatellun verikokeen takia tuli plus. Luoja yksin tietää saiko pillerit vain olosuhteet kohdussa kohdilleen ja pullautti munasolunkin matkaan vai mikä ikinä syy olikaan.Mulla 4vuoden kohdalla ei enää pää kestänytkään. Jos ei olisi tätä yllätystä tullut niin ei enää yritettäisi.
Tämä tuli kun annettiin periksi.
..3.12 alkais äitiysloma, eli pari päivää aikaa ilmoittaa
. huh kun hävettää taas
. Tyhmää, mutta niin todellista.Tavallaan kyllä hyvä vinkki, mutta kuinka muka osaisi olla kiertoa kyttäämättä. Olis kyllä vaikeaa mulle.WH :) Ai..jai...kestit pitkään
Sain myös nyt neuvoksi lopettaa yrittämisen, koska se kuulemma on aina toiminut. Eli kun lakkaa yrittämästä, niin plussa ilmestyy tikkuun.
Alkoi ne :banghead:Helena80 :) Alkoiko sinun menkat? Vai onko vaan tuhrua?
Sama juttu. Tjottailu jäi sinne jonnekin 17v taakseTavallaan kyllä hyvä vinkki, mutta kuinka muka osaisi olla kiertoa kyttäämättä. Olis kyllä vaikeaa mulle.

onko nää ylimmät plussaa vai ei? 
Onpas kumman ohuet viivat. Itse en laskisi plussaksi, mutta mistäs tietää tuommosista.onko nää ylimmät plussaa vai ei?
Päivällä testattu.... alemmat nyt illalla...
Toivottavasti ei ole vielä plussatesti...
Kp14
View attachment 82525
(??)
Milloin toivoisit olevan plussaa? Milloin mies ehtii kylvöön?onko nää ylimmät plussaa vai ei?
Kp14
View attachment 82525
(??)
Ei oo. Tai ainakaan mun kokemuksella. Tai riippui millanen oli ns märkänä. Plussa tulee kyl niin selkeesti PCllä et se viiva näkyy het kun neste leviää. Kuivuttua nämä on vähän hankalia tulkittavia kun viiva menee ohueksi.onko nää ylimmät plussaa vai ei?
Kp14
View attachment 82525
(??)
Milloin toivoisit olevan plussaa? Milloin mies ehtii kylvöön?
Huonosti on tullut tänne kirjoiteltua kun jaksaminen on ollut vähän niin ja näin. Tyttö kohta seitsemättä viikkoa räkätaudissa, heräilee joka yö yskään monta kertaa. Lisäksi heräilee välillä myös yökauhukohtaukseen, janoon, nälkään, pieruun, väärään tähtien asentoon jne jneYli kahden tunnin pätkän oon nukkunu viimeks vissiin heinäkuussa. Aloitin myös työt pari viikkoa sitten ja se onkin taas oma lukunsa...
Mutta asiaan. Paljon onnea WM, ihania uutisia! :) Rauha80 ja muut pettymään joutuneet, tsemppiä
Täällä ovisplussa tänään aamulla, eilen ja tänään talleteltu väsymyksestä huolimatta. Otin käyttöön Donafertyn, tammikuussa mennyt vanhaksi mutta haitanneeko tuo.