----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä mies kanssa joutuu hilppaseen pakolliselle työmatkalle ulkomaille, kun ovis on käsillä ensi tiistai-keskiviikko aamu... :smiley-angelic006 :smiley-ashamed004

Ei siis ehditä klinikalle, koska, aikajana inssissä on lyhyt. Pestyjen siittiöiden kapasiteetti ei ole sama, kuin luomun....sit ollaankin jo myöhässä....

Että on tässä yhtälössä aika iso problematiikka:scratch

Plussaa kaikille!!:cheers
:wav

.

Täällä mies kanssa joutuu hilppaseen pakolliselle työmatkalle ulkomaille, kun ovis on käsillä ensi tiistai-keskiviikko aamu... :smiley-angelic006 :smiley-ashamed004

Ei siis ehditä klinikalle, koska, aikajana inssissä on lyhyt. Pestyjen siittiöiden kapasiteetti ei ole sama, kuin luomun....sit ollaankin jo myöhässä....

Että on tässä yhtälössä aika iso problematiikka:scratch

Plussaa kaikille!!:cheers
:wav

.
No siis tuohon on ihan yksinkertainen ratkaisu: kotihommia ennen lähtöä, mieluiten tänään ja sunnuntaina.

Dpo12, kp28/28-32, Onestep nega. Oudot tuntemukset jatkuvat. Rinnat kipeenä, alavatsaa nipistelee ja vihloo.

No jopas. Et oo kokeillu muita tikkuja?
Onko maha semmonen paineinen/kireä?
Oon mä pc:llä testannu eilen ja toissapäivänä, oli negaa. Herkkää on yks, en sitä halua tuhlata. Aiemmissa raskauksissa näkyi pc:llä hailakat viivat dpo15-18, et ei tässä vielä hätää :grin

Oon mä pc:llä testannu eilen ja toissapäivänä, oli negaa. Herkkää on yks, en sitä halua tuhlata. Aiemmissa raskauksissa näkyi pc:llä hailakat viivat dpo15-18, et ei tässä vielä hätää :grin
Ok ! No tosiaan, oot myöhäinen plussaaja :happy: peukut ja päivitähän oireita!

On tää kyllä järkkyä piinaa. Minulla nyt kp 22/28 ja Dpo9. Että tekis mieli testata, mutta en halua sitä negaa ehkä jollain herkällä testillä vois parin päivän päästä jo uskaltautua testaamaan:rolleyes:

Tänään meinasin oksentaa autossa, kun tein ajaessa miehelle kravaattisolmua synttärijuhliin ajaessa. Ei oo kyllä ollut minulla oikeastaan koskaan mitään pahoinvointia autossa. Lisäksi aika paljon on röyhtäilyä ja varsinkin, kun vatsa tyhjenee. Muuten ei juurikaan mitään oireita. Nälkä tulee myös jotenkin voimakkaammin, toivottavasti nämä ennustaa plussaa :smiley-angelic003

Jotenkin nyt tuntuu vahvemmin siltä, että olis tärpänny, tiedä sitten :bored:

Sharmander toivon sinulle + tuulia :smiley-angelic002

Näköjään huomenna kp1 :sad001 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.

Helena80 tosi harmi, että ei tärpännyt:arghh: tsemppiä :oops:

Minä kävin äsken Mäkkäriltä pirtelön, ja kun olin sen syönyt tuli tosi voimakas raudan maku suuhun, ajattelin, että tuli joku haava huuleen, mutta ei siinä mitään ollut. Jostain aiemmin luin, että raudan maku suussa kuuluu alkuraskauden oireisiin . :smiley-bounce016

No odotellaan, sitähän tää on :greet025

Helena80 tosi harmi, että ei tärpännyt:arghh: tsemppiä :oops:

Minä kävin äsken Mäkkäriltä pirtelön, ja kun olin sen syönyt tuli tosi voimakas raudan maku suuhun, ajattelin, että tuli joku haava huuleen, mutta ei siinä mitään ollut. Jostain aiemmin luin, että raudan maku suussa kuuluu alkuraskauden oireisiin . :smiley-bounce016

No odotellaan, sitähän tää on :greet025
Testiä? :nailbiting:

Tein tänään aamupissasta ovistestin, kun niitä sattui olemaan kaapissa. Oli kyllä niin kirkas nega... Mutta näyttikös ne ovistestit myös raskautta? No nytpähän tiedän, että ovistesteissäkään ei tule viivoja, ellei mitään oo. Mietin, kun tikuttelin ovista nyt ekakertaa tässä kierrossa ja aina tuli jotain viivoja testiin, että toimiikohan ne ensinkään :yuck:

Käyn tänään ostamassa herkän testin ja testaan tässä joku päivä. Yritän toitottaa itselleni, että eihän se sillä panikoinnilla miksikään muutu, vaan tietäähän sen sitten, alkaako vuoto vai ei. Jotenkin se negojen testaaminen on vaan niin hirvittävän kuluttavaa ja stressaavaa, kun silti toivoo niin kauan, ennenkuin vuoto alkaa :confused:

Voi elämä, että voi päivät kulua hitaasti :wtf:

Tein tänään aamupissasta ovistestin, kun niitä sattui olemaan kaapissa. Oli kyllä niin kirkas nega... Mutta näyttikös ne ovistestit myös raskautta? No nytpähän tiedän, että ovistesteissäkään ei tule viivoja, ellei mitään oo. Mietin, kun tikuttelin ovista nyt ekakertaa tässä kierrossa ja aina tuli jotain viivoja testiin, että toimiikohan ne ensinkään :yuck:

Käyn tänään ostamassa herkän testin ja testaan tässä joku päivä. Yritän toitottaa itselleni, että eihän se sillä panikoinnilla miksikään muutu, vaan tietäähän sen sitten, alkaako vuoto vai ei. Jotenkin se negojen testaaminen on vaan niin hirvittävän kuluttavaa ja stressaavaa, kun silti toivoo niin kauan, ennenkuin vuoto alkaa :confused:

Voi elämä, että voi päivät kulua hitaasti :wtf:
Näyttää. Mä olen kans testaillu loppukirrrossa ovistikuilla kun niitä on. Jos ne ei värähdäkään tai tulee hitaasti joku himmee niin tiedän ettei tarvi ostella raskaustestejäkään
Esim yhdessä raskaudessa dpo8 ovistikku oli haalu, dpo10 ovistikku oli viittä vaille plus tai semmonen tosi tumma. Rtikkuun tuli samasta näytteestä hento haamu. Dpo11 ovistikku oli tasavahvat viivat ja r.testissä selvempi pinkki viiva.

Höh, no sittenhän tämä taitaa olla taas selvä peli, voi vattu että ärsyttää :shifty::angry4

Yhtä pa....aa on tää odottaminen, taidan lopettaa koko leikin, ei kestä psyyke :smiley-angry019

Miten tätä jotkut sekoamatta kestää toiset vuodesta toiseen. Mulla kun ajatukset täyttää koko elämän, vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa, yhyy että ahistaa!

:greet025
täällä lähes ovisplussa! Onneksi ei ihan plussa vielä:smiley-ashamed004 Luomuna mennään, 1tbl Inositolin/vrk.

Kp 14

Plussaa kaikille!!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003

Miten tätä jotkut sekoamatta kestää toiset vuodesta toiseen. Mulla kun ajatukset täyttää koko elämän, vaikka kuinka yrittää olla ajattelematta asiaa, yhyy että ahistaa!

Piitula79 :) Kreisiä hommaa:banghead:...mutta ellei yritä, ei voi onnistua:sad001

Täällä tulee kohta kaksi vuotta aikaa kuluneeksi ja tottakai ottaa hattuun, että aina vaan negaa:sad001:sad001:sad001... Nyt vielä yrittämiseen tuli lisähaasteita aikataulujen takia, enkä usko, että ilman Klinikkaa plussaa ikinä saadaan. On tää yhtä juoksemista ja aika valuu samalla, kuin hiekka käsistä:sad001

En ole silti valmis luovuttamaan:happy118, koska vauva halutaan...mulla on kerättynä pieniä vauvanvaatteita odottamaan käyttäjää...niitä ihastellessa, se ehkä myös auttaa jaksamaan tässä eteenpäin:Heartblue

Näköjään huomenna kp1 :sad001 Kivut muuttuivat menkkakivuiksi ja punaista havaittavissa :banghead: Itku pääsi, kuten joka kierto. Onneksi tuli normipituinen kierto.

Helena80 :) Alkoiko sinun menkat? Vai onko vaan tuhrua?

:greet025
täällä lähes ovisplussa! Onneksi ei ihan plussa vielä:smiley-ashamed004 Luomuna mennään, 1tbl Inositolin/vrk.

Kp 14

Plussaa kaikille!!:smiley-angelic003 :smiley-angelic003 :smiley-angelic003
Tsemppiä Tähtönen!
Ehkäpä ukkeli nyt sitten kerkeää luomusiementää vielä ennen reissua:shy:?

Höh, no sittenhän tämä taitaa olla taas selvä peli, voi vattu että ärsyttää :shifty::angry4

Yhtä pa....aa on tää odottaminen, taidan lopettaa koko leikin, ei kestä psyyke :smiley-angry019

Mulla 4vuoden kohdalla ei enää pää kestänytkään. Jos ei olisi tätä yllätystä tullut niin ei enää yritettäisi.
Tämä tuli kun annettiin periksi.

Takaisin