----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Dpo9, kp25/28-32. Alkaa jännittää ihan pirusti, miten tämän kierron käy. Onneksi mulla on hirveesti hommaa ennen lomaa, ku aloitin vanhempien tapaamiset. Tänään juttelin 45 min neljästä eteenpäin yhden perheen kanssa ja kiersin vielä kaupan kautta sen jälkeen.
Siis testejä hakemassa aamuksi. Eikös niin?

Aina kannatta kysyä klinikalta piikeistä kuitenkin. Yksi mikä tuli mieleen on Viro. Sieltä varmaan clomeja saa, jos käy siellä hoidoissa. Mutta ehdottomasti teidän kannattaa ratsastella reilusti, siitä ei ainakaan haittaa ole. Vaan kyllä se näin kypsempänä on se ja sama mitä tekee, kun munat on mitä on.

Vastavirran akka :) Hesassa klinikalla käydään....Viroa ei tarvita, koska onneksi hoitavat yhä, kun hoidoista on sovittu ennen 45-vuotispäivää.

Munasolujen laatu on suurin se haaste 45+++, eikä siinä klinikatkaan voi auttaa....

Vastavirran akka :) Hesassa klinikalla käydään....Viroa ei tarvita, koska onneksi hoitavat yhä, kun hoidoista on sovittu ennen 45-vuotispäivää.

Munasolujen laatu on suurin se haaste 45+++, eikä siinä klinikatkaan voi auttaa....
No mihin sie niitä clomeja sitten tarviit? Niistä oli vaan puhetta. Koreissa munat käy vähiin, näin se vaan on.

Sharmander :) Meillä ei ole ollut väliultraa. Ollaan menty insseillä 1.5-vuotta.

Ennen inseminaatiota on klinikalla katsottu tilanne ultralla ja sitten siipat sisään :) Aina näyttää samalta, oli sitten ihan luomuna tai letroilla, näkyy kypsä ~ 20mm folli joka kierrossa.

Meillä ei siis letrot tuo hyötyä verrattuna luonnon ovulaatioon. IVF:n kohdalla oli sama tilanne; munasoluja tuli paljon, mutta eivät kypsyneet määrätyistä IVF piikeistä hedelmöittymiskykyisiksi saakka....:scratch :dontknow Saatiin yksi munasolu, mutta se ei kehittynyt maljalla blastoksi saakka.
Joo siis kyllä! Inssissä juuri näin. Mut siis tarkoitin ettei ihan ”kotihoitona” ainakaan yleensä anneta niitten kans mennä. Kontrolloimatta mitenkään.
Jooop näinpä juuri. Sama juttu.

Dpo9, kp25/28-32. Alkaa jännittää ihan pirusti, miten tämän kierron käy. Onneksi mulla on hirveesti hommaa ennen lomaa, ku aloitin vanhempien tapaamiset. Tänään juttelin 45 min neljästä eteenpäin yhden perheen kanssa ja kiersin vielä kaupan kautta sen jälkeen.
Peukut aamun testiin!!

Just eilen Helsingin Mehiläisessä sanottiin mulle, et heiltä saa ostaa clomeja, ei apteekista. Mut en tiedä sit kui helpolla heilt saa niitä.
Woooot?! Mielenkiintoista!? Niiltä on menny siis virallisesti myyntilupa :eek: miten ne voi tuolta niitä antaa :confused:

Jännää Helena80!! Toivotaan plussa tähän kiertoon:cheers:cheers:cheers

Clomeja saa käsittääkseni nykyään ainoastaan erityislupahakemuksen kautta, eli lääkäri voi sen jälkeen määrätä niitä mikäli letroilla ei tule munasarjavastetta.

Helenan kanssa melkein samaa matkaa jännäillään:nailbiting: :smiley-ashamed004: - mulla dpo9 ja negaa näytti Sofin testi.
Huomenna on päivä uus!
Onko oireita? Mulla pitkästä aikaa rinnat arkana, varsinkin vasen. Alhaalla paineen tunne ja ajoittaisia kipuja.

Ei oireita, tai on, mutta nämä kaikki olot voi olla muutakin. Joka kuukausihan JOTAIN oloja on..o_O
KP on 22 ja kierron luontevasta pituudesta ei ole ihan varmaa selvyyttä, kun oli se yksi megalomaaninen kierto kystineen sotkemassa. Jotain 22-82 väliltä siis..:happy118:happy119
Ilman sitä keskiarvo olis varmaan (ehkä) 25-28? pvää?

Muokattu viimeksi:
Ei oireita, tai on mutta nämä kaikki olot voi olla muutakin. Joka kuukausihan JOTAIN oloja on..o_O
KP on 22 ja kierron luontevasta pituudesta ei ole ihan varmaa selvyyttä, kun oli se yksi megalomaaninen kierto kystineen sotkemassa. Jotain 22-82 väliltä siis..:happy118:happy119
Ilman sitä keskiarvo olis varmaan (ehkä) 25-28? pvää?
Totta. Kaikki oireet voi olla myös pms:ää :mad: No, toivotaan parasta kummallekin!

Totta. Kaikki oireet voi olla myös pms:ää :mad: No, toivotaan parasta kummallekin!
No niin voi! Mulla on selkä kipee, paksu tunne kohdussa ja lämmöt vähän normaalia korkeammalla. Mutta voi tosiaan olla vaan menossa olevaa flunssaa tai tulossa olevat menkat.

Mulla on iltaisin paljon matalampi lämpö kuin aamuisin. Outoa, aamuisin pitäisi olla matalampi kuin illalla.. Kyllä ottaa päähän, jos joutuu taas pettymään.

Mulla on iltaisin paljon matalampi lämpö kuin aamuisin. Outoa, aamuisin pitäisi olla matalampi kuin illalla.. Kyllä ottaa päähän, jos joutuu taas pettymään.
Toivotaan parasta lopputulosta! Vaikka totta puhuen tää vuoden tjottailu on tuntunut lyhyeltä ajalta, enkä niistä negatesteistä kovin osaa mieltäni pahoittaa. Ehkä olen niin tottunut, kun tota ekaa tehtiin niin monta vuotta.

Takaisin