----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sofilla nega, dpo 10.

Laskin tämän vuoden vuodoista kiertoni ilman sitä yberpitkää ja keskiarvoksi tuli 26pvää.
Mites Helenan pissitikut tänään?

Muokattu viimeksi:
Moi! Voinko tulla tänne kuumeilemaan
Olen 40-vuotias ja minulla aikaisemmasta liitosta 10-vuotias tyttö. Nykyisen miehen(36.v) kanssa ollaan oltu 3,5 v ja hänellä ei ole lapsia. Nyt olisi meille ensimmäinen yhteinen lapsi tervetullut.
Menossa yk5 luomuna
Ekaa kertaa tikuttelin ovista, mutta en saanut kunnolla tikkuun. Tuntemuksien/limojen perusteella se oli 19.9.Eli nyt menossa dpo8 vissiin. Hyvin saatiin talleteltua joka toinen päivä tuossa ympärillä.
Mitään isoja tuntemuksia ei ole, mutta rinnat vähän sivuilta olleet kipeät, pieniä nippailija ja vihlomista oli alavatsalla eilen. Hirmu hyvä ja energinen olo ollut tänään.
Voi että tekis mieli jo testata, mutta maltan mieleni ja odottelen rauhassa vielä viikon on tää kyllä vaikeaa, mutta ei kait se auta.

Onnea kaikille plussanneille ja muille tsemppiä yritykseen!

Taas hyviä uutisia teillä siellä hippunen! :)

Kyllä se vauvan kaipuu täällä välillä nostelee hyvin vahvasti päätään, vaikka välillä on semmoinen "ei ikinä" -fiilis.

Kp4 nyt, ja odottelemaan oviksen tikutusta, ja tietenkin uteliaana odottelen kuitenkin niitä seuraavia menkkoja, kun todennäköisempää on, että ne tulevat kuin että tulisi raskaustestiin plussa. Saa nähdä, miten pitkä kierto tällä kertaa on, tämä äsken loppunut oli 40 päivää :wtf:

Tänään saatiin niskaturvotus mitattua, 1,6 mm, eikä seulatkaan hälyyttäneet. Ihan uskomatonta! Tänään pieni oli muutenkin liikkuvaisempi ja pyöriskeli kovasti. :Heartred
Onneaaa :smiley-angelic003!!
Olen 40-vuotias ja minulla aikaisemmasta liitosta 10-vuotias tyttö. Nykyisen miehen(36.v) kanssa ollaan oltu 3,5 v ja hänellä ei ole lapsia. Nyt olisi meille ensimmäinen yhteinen lapsi tervetullut.
Menossa yk5 luomuna
Ekaa kertaa tikuttelin ovista, mutta en saanut kunnolla tikkuun. Tuntemuksien/limojen perusteella se oli 19.9.Eli nyt menossa dpo8 vissiin. Hyvin saatiin talleteltua joka toinen päivä tuossa ympärillä.
Mitään isoja tuntemuksia ei ole, mutta rinnat vähän sivuilta olleet kipeät, pieniä nippailija ja vihlomista oli alavatsalla eilen. Hirmu hyvä ja energinen olo ollut tänään.
Voi että tekis mieli jo testata, mutta maltan mieleni ja odottelen rauhassa vielä viikon on tää kyllä vaikeaa, mutta ei kait se auta.

Tervetuloa! Mulla samanikäinen esikoinen!

@KaarinHa täällä mennään about samoissa. Onkohan ny kp10 menossa. Ei mitään länsirintamalla. Vahvasti pikemminkin tunne ettei enää tärppää ikibä :smiley-angry003

Menossa yk5 luomuna

Piitula79 :) Tervetuloa mukaan!!:cheers

Ja pikaista plussaa!!:cheers

Menossa yk5 luomuna

Tervetuloa :welcome

Dpo11, kp27/28-32. Negaa sekä pc että onestep. Yöllä oli kovia vatsakipuja, ei menkkamaisia, ja nyt on molemmat rinnat kipeet.

Mittasin taas eilen illalla huvikseni lämmön, joka oli 35.44. Aamulla lämpö kuitenkin oli 36.60. Mielenkiintoista, että iltaisin putoaa
noin alas.

Meillähän on nyt jatkosuunnitelmana aloittaa letrot, jos ei tästä kierrosta tärppää. Ongelmana taitaa olla kuitenkin se letrojen saatavuus??? Taitaa olla kaikista apteekeista loppu. Yksityinen gyne määräsi letrot ja jos ne aloitan, niin sitten uä-kontrolliin kp 10-13 katsomaan miten follit voi ja ettei oo monikkoraskauden riskiä. Mutta nyt sormet ja varpaat ristiin, että noihin ei tarviis lähteä, vaan nyt tärppäisi omin avuin
Alaselkää on särkenyt eilen ja tänään ja housut on kokoajan kosteat, mutta kuitenkaan pyyhkiessä ei paperiin tule yhtään mitään. Ruuan jälkeen röyhtäyttää koko ajan ja myös silloin, kun vatsa alkaa tyhjentyä. Muuten ihan normiolot
Muistelin tuossa tytön raskautta, niin ei ollut kyllä muuta oireita, kun tuota röyhtäyttämistä ja rv 6-12 aivan jäätävä väsymys. Myöhemmin tuli sitten kovat liitoskivut, mutta muuten tosi helppo raskaus oli. Aikaa siis tuosta jo 10 vuotta

Meillähän on nyt jatkosuunnitelmana aloittaa letrot, jos ei tästä kierrosta tärppää. Ongelmana taitaa olla kuitenkin se letrojen saatavuus??? Taitaa olla kaikista apteekeista loppu. Yksityinen gyne määräsi letrot ja jos ne aloitan, niin sitten uä-kontrolliin kp 10-13 katsomaan miten follit voi ja ettei oo monikkoraskauden riskiä. Mutta nyt sormet ja varpaat ristiin, että noihin ei tarviis lähteä, vaan nyt tärppäisi omin avuin
Alaselkää on särkenyt eilen ja tänään ja housut on kokoajan kosteat, mutta kuitenkaan pyyhkiessä ei paperiin tule yhtään mitään. Ruuan jälkeen röyhtäyttää koko ajan ja myös silloin, kun vatsa alkaa tyhjentyä. Muuten ihan normiolot
Muistelin tuossa tytön raskautta, niin ei ollut kyllä muuta oireita, kun tuota röyhtäyttämistä ja rv 6-12 aivan jäätävä väsymys. Myöhemmin tuli sitten kovat liitoskivut, mutta muuten tosi helppo raskaus oli. Aikaa siis tuosta jo 10 vuotta
Joo nää taitaa olla nyt kiven alla. Itselläni niitä taas on 100kpl käyttämättä kaapissa kun en koskaan tarvinnutkaan. Menneet jo vuosi sitten vanhaksi. Pläh

:greet025 Heissan!
Täällä eletään flunssan kourissa, lapsella tuli kesken päivän hoidossa, kuumetta 38.5c...

Itsellä nyt myös kuumetta ja kova kurkkukipu...mikähän flunssa tää onkaan:sad001

Kp 11
.

Last edited by a moderator:
Mulla on elimistö ihan kujalla. Kp 10 menossa. Olo on aivan PmS. Alkukierron seesteisyys on kaukana. Ärsyttää ja itkettää. Miehelle kilahdin jostain typerästä ja sit itkin illan. Huono olo koko ajan ja kaikki hajut tuntuu nenään niinku loppukierrossa. Lämmöt todella korkeat, kaiketi tän yskän takia. Palelee ja sit kainalot hikoaa mitä ei koskaan normisti. Elimistö vetelee viimeisiään :sorry::hungover:

Tästä tulikin sitten kp 1.
Lyhyeksi jääneen kierron hyvä puoli on se, että kohtahan se on taas ovis ja pääsee uudelleen jännäilemään.
Seuraavan kierron seksit menee kyllä täpärälle, kun Kylväjä tulee työmatkalta aikalailla oviksen aikaan vasta. Toivotaan että kerkee ajoissa.

Hippuselle hip hip jippii, ihania kuulumisia!
Piitulalle tervetuloa :)

Takaisin