----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle kuuluu hyvää :) nyt 10+2. Pahoinvointi on helpottanut. Viikko vielä nt-ultraan. Odotan että liikkeet alkaa tuntumaan. Muutaman viikon saa vielä odottaa.

Mitä Muska sulle kuuluu? :)

Miehen kans menee huonosti, muuten kuuluu hyvää. Poika jo 9kk. Nousee tukea vasten,konttaa ja reipas tapaus. Nukkuu melko hyvin jos 1-3 keräilyä yössä on hyvin. Kohta hoitoon jo, apua.

Miehen kans menee huonosti, muuten kuuluu hyvää. Poika jo 9kk. Nousee tukea vasten,konttaa ja reipas tapaus. Nukkuu melko hyvin jos 1-3 keräilyä yössä on hyvin. Kohta hoitoon jo, apua.
Milloin poika menee hoitoon? Onko hoitopaikka jo tiedossa? Mikä miehessä mättää?

Milloin poika menee hoitoon? Onko hoitopaikka jo tiedossa? Mikä miehessä mättää?

Ens kuun alusta. Taloudellinen pakko mun mennä töihin. Voi miehessä mättää monikin asia. Ehkä tyydyn sanomaan ettei ole hyvä yhdessä. Koitan jaksaa vielä jonkun aikaa kun yhteiset lapset niin pieniä.

Muokattu viimeksi:
Miten pitkä luomuyritys teillä oli ennen esikoisen hoitoja?

Jatkatteko nyt luomuna seuraavankin kierron?

Oisko ollut reilu 6kk....aika kiitää....

En osaa sanoa, ei ehditä Klinikalle aikatailujen takia.... katsellaan nyt! :)

Jännäksi taas menee monella! Mulla vasta dpo5.

Peppipupu :) Säkin kohta saat testata!

Menee jännäksi, alan jännätä seuraavaksi sua...:cheers

Täällä ei menkoista tosiaan tietoakaan, tosin myöhässä eivät vielä ole ja oviksen ajankohta on epävarma. Onhan luomuna voinut olla myöhäinen ovis, tosin testasinko vain kerran ja näytti ovis plussaa kp16.

Eilen kipeytyivät rinnat niin, että sattuu ja paitaa kiristää. PMS (??) Mulla loppukierrossa yleensä kipeytyvät rinnat. Nyt nämä ovat turpeat, isot ja arat kuin rantapallot:laughing021

Kp31

Kp 32, olin taas aamulla ihan varma, että menkat alkaa, mutta ei, ne tuntemukset katosivat johonkin jälleen kerran, eikä mitään näy. Flo huutelee koko ajan, että muista kirjata kuukautiset, huutelen mielessäni takaisin, että joo joo, merkkaan sitten jos ne joskus alkaa :D

Mikä lie nyt pitkittää kiertoa. En siis edes stressaa mistään ainakaan niin, että tietäisin stressaavani. Kaipa tämä alkaa olla jotain vaihdevuosien esioireita, mistäpä sitäkään tietää, ellei testata.

Ihanaa kun on niin synkkää ja sateista, oikea syksy alkaa saapua, kun katselin 10 päivän sääennustetta, viileältä näyttää, vihdoinkin! :Heartred

Kaarinha :) Mikä tilanne siellä?

Jatkatteko nyt luomuna seuraavankin kierron?

Yölento :) Suosin nyt luomua, koska inssit eivät ole 1, 5v aikana tuottaneet tulosta, eikä tehty IVF.

Toisekseen ei ehditä hetkeen Klinikalle, ainakaan ilman erikoisjärjestelyjä! Joulukuussa voidaan ehtiä kerran käymään, ei ennen sitä.

Sitten kolmanneksi, mulla on ollut niin kova työrupeama takana, että sekin on voinut niellä mahdollisuuksia plussaan :sad001 Vielä en tiedä koska tää helpottaa, mutta samoja ylitöitä ei enää ole, sillä iso projekti on nyt kasassa. Muut projektit pöydällä saadaan hoidettua ilman ylitöitä (kun ahkerasti hoitaa).....

Tosin tänään kuulin uudelta pomolta, että saatiin uusi 400.000€ tilaus toimitusaika kriittisistä varaosista, jota on alettava hetimmiten työstämään...joten pian sieltäkin paperikasa lävähtää tohon työpöydälle:smiley-ashamed004

Ou jee...:argue

...

Last edited by a moderator:
Täällä ensimmäinen kriisinpoikanen ja mun omassa päässä. Pe oltiin työporukalla ulkona ja kollega (10v) nuorempi kovasti halusi jutella /laulaa karaokea/ottaa shotteja mun miehen kanssa. Periaatteessa ihan sama mulle, en ole mustasukkainen mutta käytös oli junttia koska oltiin porukalla. Koska mies ei toiminut, ilmoitin sille, että nyt loppuu ja tulette istumaan ja juttelemaan koko porukan kanssa. Kyseinen tyyppi on just palannut töihin äitiyslomalta ja on tietty tunteet pinnassa mutta käytös oli kaikkia kohtaa jo loukkaavaa. Ja mun mies on niin kohtelias, että halusi kuunnella parisuhdeongelmia. Tilanne raukesi siinä kun rauhallisesti totesin, että nyt käytös muuttuu heti.

Mutta nyt jäi mun mieleen, onko meidän ikäero sittenkin liian iso? Esim tuon naisen kanssa mies voisi helposti vielä tehdä suurperheenkin. Menen huomenna kavereiden kanssa syömään jos saisin pohdittua loppuun jonkun mikä nyt kaivaa.

Eli just nyt en toivoisi olevani raskaana dpo7. Itseasiassa olen aikaisemmin aina tällaisissa tilanteissa tottunut nostamaan kytkintä selvittelemättä kovinkaan mun ajatuksia. Helpompi kaasuttaa vaan paikalta. Mutta nyt on just muutto tulossa ja asuntolainaa ja jaja...

Ehkä tämä tästä..

Mutta nyt jäi mun mieleen, onko meidän ikäero sittenkin liian iso? Esim tuon naisen kanssa mies voisi helposti vielä tehdä suurperheenkin. Menen huomenna kavereiden kanssa syömään jos saisin pohdittua loppuun jonkun mikä nyt kaivaa.

Eli just nyt en toivoisi olevani raskaana dpo7. Itseasiassa olen aikaisemmin aina tällaisissa tilanteissa tottunut nostamaan kytkintä selvittelemättä kovinkaan mun ajatuksia. Helpompi kaasuttaa vaan paikalta. Mutta nyt on just muutto tulossa ja asuntolainaa ja jaja...

Ehkä tämä tästä..

Peppipupu :) Ei teidän ikäero ole niin iso...se vaan tässä tuntuu siltä, koska ajattelet, että nuorempi nainen on sinua hedelmällisempi.

Toivon, että teillä pian nappaa ja nämä ajatukset häviävät mielestäsi:cheers

Itsekin koen näitä ajatuksia, sillä kyllähän näitä 25-35v. ikäisiä nuoria nättejä naisia pyörii töissä miehenkin ympärillä.

Sitä vaan, että kun oma ikä alkaa tikittään kohta viittäkymppiä, niin jokaisella varmasti käy mielessä, että onko riittävän hyvä ja etenkin naisilla, kun hedelmällisyys tippuu, kuin lehmänhäntä....

En totea, että tosirakkaus kestää kaiken, koska suurin avioeroriski on tilastojen mukaan 40+++ ikäisillä (kuulin uutisista).

Plussaa molemmille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Tähti mä en koe, että mun raskaus välttämättä poistaisi ajatuksia. Ja olen sitä mieltä, että ei olisi hyvä meidän saadakaan lasta jos käsittelemättömiä asioita. Lapsi ei varsinaisesti paranna parisuhdetta. :happy8

Tähti mä en koe, että mun raskaus välttämättä poistaisi ajatuksia. Ja olen sitä mieltä, että ei olisi hyvä meidän saadakaan lasta jos käsittelemättömiä asioita. Lapsi ei varsinaisesti paranna parisuhdetta. :happy8

Peppipupu :) Totta, lapsi ei paranna suhdetta, samaa mieltä. Mutta oletko nyt sitä mieltä, että et hanki lasta?

Ymmärrän ajatuksesi. En hankkisi lasta epävarmaan suhteeseen. Välillä käy tämäkin mielessä, että hankitaanko toista, vaikka parisuhteen takia ei ole epäröintiä.
Suurin on ehkä tämä yrittämisen tuskien taival. Mutta yritetään siltikin :)

En osaa sanoa. Pitää ensin miettiä homma omalta kannalta. Miehen kanssa ei siis olla puhuttu enää tuon illan jälkeen asiasta. Ajattelin vasta sitten puhua kun tiedän mitä mieltä olen..

Töissä vasenta munasarjaa vihloi muutamaan otteeseen niin kovin, että parkaisin ääneen. Sitten lorahti kunnon eggikset pöksyyn. Kotiin tullessa vihlaisi taas. Tein o- testin, kun niitä muutama viime kierrosta jäi. Plussaa näytti. Nyt on kp12 tai 13 tai jotain sellaista. Ei varmaan ole kypsä muna, kun normaalisti ovis on ollut kp15-18. Ja tuo vihlominen oli vähintäänkin outoa. Ei lainkaan tuntunut siltä kuin yleensä irtoaminen tuntuu. Mitä lie ollut?

Muokattu viimeksi:
Tuo on varmasti viisasta Peppipupu. Hutkimalla ei yleensä mitään hyvää synny. Tämmöisissä asioissa minusta kannattaa aina ajatella toisenkin kerran ja istua hetkeksi alas ja hengitellä. Ajatella jotain muuta välillä ja sitten taas sitä ongelmaa. Voi olla että se näyttääkin tuumaustauon jälkeen ihan eriltä?
Tsemppiä, mitä tahansa päätätkin:Heartred

Tsemppiä, Peppipupu :Heartred

Mua täällä kyseltiin :grin

Mulla tänään kp16/28-32. Sain eilen ovisplussan, mutta näistä OneStepin testeistä ei pystyisi sanomaan, mikä on plussa. Vaan vahvimpien kohdalla testasin myös digillä ja tuo ylin on se oikea plussa, vaikka monessa muussa yhtä vahva viiva. On ne digit hyvä apu! Muuten olostani olisin ehkä pystynyt aavistamaan, sillä eilen ja tänään ollut hyvin kostea olo ja eilen oli hirveät halut. Pientä nipistelyä ollut, mutta lämmöt eivät vielä tänään laskeneet. Sain kellistettyä miehen dpo-2 ja yöllä tän päivän puolella kahden tunnin yrittämisen jälkeen. Miehellä ei onnistu, jos on liian tiheä tahti. Normisti meillä viiden päivän väli :grin

Tässä kierrossa olen käyttänyt monia luontaistuotteita, ekaa kertaa Royal Geleetä myös. Greippimehu jäänyt väliin.

Ovis oli nyt samaan aikaan kuin viimeksi.

Hirvee härdelli oli koko viime viikko. Yhtä jos toista menoa ja tapaamista, huhhuh :smiley-ashamed004 Kaikkein jännittävin hetki oli vanhempainilta, kun tapasin oman luokkani huoltajat. Ja hehän tulivat sankoin joukoin paikalle, olin ihan äimänä ja hermona :hilarious: En tiedä, teinkö millaisen vaikutuksen, mutta vaikutuksen varmasti tein :grin:grin

Liitteet

• OvisSyyskuu.png
    OvisSyyskuu.png
    284.1 KB · Katsottu: 260
Takaisin