----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onpa jännittämistä viikonlopun yli Miumau! Mikä sulla on vointi?
Juu, raastavaa kun ei voi muuta tehdä kuin odottaa. Täytyy keksiä kovasti pientä puuhaa että aika menisi joutuisasti. :p
Voin ihan hyvin, kipuja ei ole muuta kuin joissain liikkeissä vihlasee. Väsynyt olen mutta se voi olla ihan henkinenkin juttu kun punktio vihdoin ohi... :rolleyes:

Juu, raastavaa kun ei voi muuta tehdä kuin odottaa. Täytyy keksiä kovasti pientä puuhaa että aika menisi joutuisasti. :p
Voin ihan hyvin, kipuja ei ole muuta kuin joissain liikkeissä vihlasee. Väsynyt olen mutta se voi olla ihan henkinenkin juttu kun punktio vihdoin ohi... :rolleyes:

MiuMau79 :) Koska odotat tietoja klinikalta?

Täällä jännätään mukana:cheers

Ihailtavaa optimistisuutta, Tähti! :Heartred

Täytyy kyllä todeta, että ainakaan vielä ei ole kummempia oireita. Viime kierrossa sen sijaan oli oireita dpo 8-> ja One Stepin liuskojen testiviiva väläytteli dpo 10 ->. Siitä päätellen..:sorry:

Ensi kierrossa jätän kyllä letrot pois ihan kokeilun vuoksi. Inositol jatkuu.

Lisäksi yritän vähentää stressaamista töissä - ja kotona :smiley-ashamed008
Työterveystarkastuksessa paljastui yllättäen kohonnut verenpaine. Lukema oli tyydyttävä, mutta pisti miettimään omia elintapoja. Rentoutusharjoituksia tehtävä vastedes joka päivä.. Letroillakin lienee osansa asiassa.

Pernilla :) Joko pian testaat? :cheers

Välillä tuntuu että aika menee hitaasti ja sit kun oikeasti miettii niin nyt on jo 8+5. Vasta äsken tein plussatestin.
Np-ultra 23.9. ei kovin kauaa siihenkään.

Koska hippunen sulla on np-ultra?

Plussaa kaikille :) paljon on tätäkin vuotta vielä jäljellä.

WH :) Hyvää odotuksen jatkoa!:cheers

Helvata meni ylitöiksi enkä pääsyt testaamaan ovista. Mrr. Nyt pitää vaan katsella jos se plussa olisikin vielä tuloillaan. Miehen kaadoin kuitenkin. Ihan viihdekäyttöön jos ei muuten.

Peppipupu :) Miten menee?:rolleyes:

Ylitöissä minäkin putkeen jo kohta kolme viikkoa, toivottavasti ei nämä ylityöt jatku. Töitä on jo muutoinkin todella liikaa:smiley-ashamed004

Jospa päästään pian äitiyslonalle:cheers

MiuMau79 :) Koska odotat tietoja klinikalta?

Täällä jännätään mukana:cheers
Tays ei ilmoittele viikonlopun aikana mitään tietoja. Meillä on maanantaille sovittuna alkionsiirtoaika, ja jos mitään siirrettävää ei saada niin he sitten soittavat maanantaina. Eli jännää on siihen asti kun ja jos päästään Taysiin asti maanantaina. :nailbiting:

MiuMau hemmetti mitä touhua. Mulla hajoisi pää odotteluun..

Täällä ovistesti kokoajan samaa vahvuutta. Vaikea tuosta on arpoa... Kp12

Hauska kohtaaminen tänään päikyllä tyttöä hakiessa. Sanoin yhdelle meidän poikaa ennen hoitaneelle tädille, että voivoi, kun tuo meidän tyttö on jo noin iso eskarilainen. Hän siihen, että "Noniin sitten vaan lisää vauvoja". Jatkoi perään, että "yleensä tässä kohdassa äidit sanovat, että hyvänen aika, ei enää yhtään enempää" ja katsoi minuun kysyvästi. Vaivaantunut hiljaisuus, minun tirskahdukseni ja kommentoin, että oikeastaan olen aina halunnut ison perheen :grin Kyllä nauratti, kun miehelle kerroin. Tämä täti on kyllä ollut yksi parhaimmista ikinä tuossa tarhassa. Ikävä jäi. Hän pystyi aina katsomaan meidän poikaa positiivisesti, vaikka poika keksi kaikenlaisia hölmöjä juttuja. En viitsinyt sanoa, että eipä sitä enää tuosta noin vaan vauvoja tehdä :rolleyes:

Hauska kohtaaminen tänään päikyllä tyttöä hakiessa. Sanoin yhdelle meidän poikaa ennen hoitaneelle tädille, että voivoi, kun tuo meidän tyttö on jo noin iso eskarilainen. Hän siihen, että "Noniin sitten vaan lisää vauvoja". Jatkoi perään, että "yleensä tässä kohdassa äidit sanovat, että hyvänen aika, ei enää yhtään enempää" ja katsoi minuun kysyvästi. Vaivaantunut hiljaisuus, minun tirskahdukseni ja kommentoin, että oikeastaan olen aina halunnut ison perheen :grin Kyllä nauratti, kun miehelle kerroin. Tämä täti on kyllä ollut yksi parhaimmista ikinä tuossa tarhassa. Ikävä jäi. Hän pystyi aina katsomaan meidän poikaa positiivisesti, vaikka poika keksi kaikenlaisia hölmöjä juttuja. En viitsinyt sanoa, että eipä sitä enää tuosta noin vaan vauvoja tehdä :rolleyes:

Helena80 :) Mutta tuohan kuullostaa aika positiiviselta! :grin

Kuulen näitä kommentteja myös vähän liiankin usein... todetaan jopa, että kohta raskaana olet taas!:smiley-ashamed004 Siinä kohtaa ei tule ikä puheeksi, kun liikkuu pikku taapero kainalossa.

Helena80, sinulla on jäljellä vielä vaikka miten paljon aikaa ja mahdollisuuksia. Omalta kohdalta en uskalla edes ajatella, kun seuraavaksi (ja liian piankin:smiley-angry017) on 47v. mittarissa:smiley-ashamed004

Mutta iästä riippumatta, plussaa tasapuolisesti ihan kaikille!!:cheers :cheers :cheers

Käsittämätöntä :chicken:

Mitenhän noiden kaksosten huolto onnistuu kun vanhemmat kuolevat? Anteeksi kun olen nega.

Mutta siis meille sanottiin, että lahjasoluilla ei ole väliä minkä ikäinen nainen on (kunhan on toimiva kohtu) niin prosentit on samat oli ikä mikä tahansa.

Mitenhän noiden kaksosten huolto onnistuu kun vanhemmat kuolevat? Anteeksi kun olen nega.

Mutta siis meille sanottiin, että lahjasoluilla ei ole väliä minkä ikäinen nainen on (kunhan on toimiva kohtu) niin prosentit on samat oli ikä mikä tahansa.
Joo, näinhän se on. Suomessa lääkärit taitaa vetää hoitojen rajan vaihdevuosiin, mikä on sinänsä luonteva periaate.

Olen asunut pari pätkää Intiassa. Sinne syntyminen on harvoin lottovoitto kellekään lapselle, mutta suvun tuki voi parhaimmillaan olla hyvin vahva. Toivottavasti muu suku huolehtii koko perheestä...

Apua, kun ei viikkoon ehdi seurata palstaa niin tippuu taas täysin kärryiltä. :wideyed: Töissä kiinnostava jättiprojekti pöydällä joka syö kaiken energian (onneksi hyvällä tavalla).

Lämpimiä ajatuksia Miumaun soluille, toivottavasti siellä on jakautuminen hyvässä vauhdissa!

Piinailijoille nopsaan kuluvia päiviä, ja kaikille vahvoja viivoja eri testeihin kierron vaiheesta riippumatta :Heartred

*Lähtee lukemaan sivukaupalla kuulumisia*

Takaisin