----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Raporttia tikkuun pissimisestä: -dpo9 ja raskauskeijun one stepillä nega. Harmaa viivan paikka kyllä näkyy, mutta eikös se näy noissa aina? Ei siihen kyllä mitään väriä tullut.
En mä ainakaan muista saaneeni yhtään viivanpaikkaa noilla nega kierroissa.. :)! Haluaisitko jakaa sen meille tänne? :pompus:

Häätöyritysten suurin vaikutus on siisti koti ja uupunut äiti.

Toivotaan, että vauva tahtoo pian pihalle.
Täysin samaa mieltä :grin!
Mä suosittelisin vaan lepoa ja tankkausta nyt. "Kohta" se kuitenkin alkaa Suski! :smiley-bounce012

Miten teillä on arki vauvan kanssa lähtenyt sujumaan?
Meillä menee ihan hyvin, rytmiä ei vielä oikein ole vaan nukkumiset menee lähinnä kuumuuden mukaan ( nyt siis poikaa jo selvästi haittaa kun on liian kuuma)
Hän on hyvin,hyvin helppo lapsi ja ei kyllä turhasta itke ( tai ei oikeastaan itke koskaan) hymyilee ja juttelee. Tissillä viihtyy ja tykkää kulkea mukana ihan missä vaan kuljetaankaan, ihmettelee vaunuissa silmät ammollaan että mitä tapahtuu. Aika vaan menee turhan nopeasti:sorry:
Hyvin myös kasvaa 2kk neuvolassa 5480g 56cm eli syntymän jälkeen tullut yli 3kg painoa ja 8cm pituutta lisää.
Nyt vain odotellaan ilmojen viilenemistä niin päästään myös päiväsaikaan liikenteeseen vaunujen kanssa.

View attachment 81704

Se ovulaatio sitte tuli ja meni aika vauhdikkaasti. Inositoli... hitto mikä tahti. Illalla vielä testi näytti kahta vahvaa viivaa. Mies ei käsittänyt että se tarkoitti nyt sitä että hommiin HETI, hän oli illalla väsynyt ja halusi nukkua. No eilen aamulla oli talletettu, mut pelkään ettei niissä simpoissa ehkä riitä potku, kun edellisestä kerrasta oli niin monta päivää (se risteily siinä välissä, lapset samassa hytissä, ja ties millo viimeksi tyhjentänyt ”varastoja”). Kun pitäisi ne siittiöt uusia joka toinen päivä.

Yöllä kolmen aikaan tunsin oviksen niin selvästi ettei oo ikinä tuntunu niin selvästi. Vartin verran oli sellaset vihlonnat että varmasti irtosi!! Ja mies vaan kuorsasi :sad001 Mä yritin sitä herättää ja selittää että tää ovulaatio on just nyt, aamulla ei enää ehdi!!! Mut niin viriili kuin tuo onkin, nukkuvana sitä EI SAA niihin hommiin herätettyä. Mä vaan itkin ja itkin ja itkin kun tajusin että tää on prkl nyt tässä sit, tää kierto :sad001 Aamulla oli kivut hellittäneet, testiviiva oli haalentunut, lämmöt noussu. Mut kohdunsuu oli edelleen alhaalla ja avonainen, joten ehdotin et jos vielä yritettäis... no nyt on talletettu, en tiedä ehtikö.

Tietääkö kukaan miten pitkään munasolu selviää irrotuaan ilman siittiötä hengissä? Näivettyykö se saman tien, vai voiko vaeltaa munatorvessa hedelmöittymättömänä vielä useita tunteja? Olispa siellä ollut edes yksi elinvoimainen kaveri eilisaamulta odottamassa... itkettää. Oon vissiin aika herkillä taas, hormonit... :sad001

"Ovulaation kesto
Munasolu elää eli voi hedelmöittyä vain vuorokauden ovulaation jälkeen. Siittiöt taas voivat säilyä munajohtimessa parhaimmillaan 2–3 päivää. Tästä syystä yhdyntää suositellaan kaksi päivää ennen ovulaatiota sekä ovulaation jälkeisenä päivänä."

Mehiläisen sivuilta. Eli uskon et ehditte viel tänään! :)

View attachment 81704

Se ovulaatio sitte tuli ja meni aika vauhdikkaasti. Inositoli... hitto mikä tahti. Illalla vielä testi näytti kahta vahvaa viivaa. Mies ei käsittänyt että se tarkoitti nyt sitä että hommiin HETI, hän oli illalla väsynyt ja halusi nukkua. No eilen aamulla oli talletettu, mut pelkään ettei niissä simpoissa ehkä riitä potku, kun edellisestä kerrasta oli niin monta päivää (se risteily siinä välissä, lapset samassa hytissä, ja ties millo viimeksi tyhjentänyt ”varastoja”). Kun pitäisi ne siittiöt uusia joka toinen päivä.

Yöllä kolmen aikaan tunsin oviksen niin selvästi ettei oo ikinä tuntunu niin selvästi. Vartin verran oli sellaset vihlonnat että varmasti irtosi!! Ja mies vaan kuorsasi :sad001 Mä yritin sitä herättää ja selittää että tää ovulaatio on just nyt, aamulla ei enää ehdi!!! Mut niin viriili kuin tuo onkin, nukkuvana sitä EI SAA niihin hommiin herätettyä. Mä vaan itkin ja itkin ja itkin kun tajusin että tää on prkl nyt tässä sit, tää kierto :sad001 Aamulla oli kivut hellittäneet, testiviiva oli haalentunut, lämmöt noussu. Mut kohdunsuu oli edelleen alhaalla ja avonainen, joten ehdotin et jos vielä yritettäis... no nyt on talletettu, en tiedä ehtikö.

Tietääkö kukaan miten pitkään munasolu selviää irrotuaan ilman siittiötä hengissä? Näivettyykö se saman tien, vai voiko vaeltaa munatorvessa hedelmöittymättömänä vielä useita tunteja? Olispa siellä ollut edes yksi elinvoimainen kaveri eilisaamulta odottamassa... itkettää. Oon vissiin aika herkillä taas, hormonit... :sad001
Munasolu vaeltaa munatorvesta kohtuun suht hitaasti, se on hedelmöittymiskykyinen 12-24h. Hyvin ehditte! Simpoilta kestää maaliin 6+ tuntia, ja jo odottamassa olevat selviää useamman päivän. Hyvin ehditte mukaan tähän kiertoon!

Meillä usein menee aikataulu niin tiukille, että tunteen tiedän. Hyvä, etten päälläni seiso, että nopeuttaisin siittiöiden matkaa. Meillä on joskus jopa riidelty oviksen aikaan. Sitten on vaan toisen pitänyt ehdottaa hommia. Siihen sitten riita tyrehtynyt. Pahin ruutitynnyri olen kyllä pms aikaan. Uh huh.

HentoHaave,
näitä sun kuvauksia tunnetiloista ja elämän kokonaisuudesta on tosi mielenkiintoista lukea. Kiitos että kirjoitat! :love017
On hienoa päästä kurkistamaan toisen pään sisälle ja nähdä miten erilailla me ollaankaan rakentuneet ja miten muut oman kokemusmaailman ulkopuolella tuntevat ja ajattelevat. Itse kun olen todella hitaasti hiiltyvä, kiihtyvä ja starttaava, on silmiä avaavaa kuulla että on jotain muutakin.

Olitte varmasti ihan aikataulussa. Sittenpä vaan käymme jännittämään ja odottelemaan sadonkorjuuta!

On hienoa päästä kurkistamaan toisen pään sisälle ja nähdä miten erilailla me ollaankaan rakentuneet ja miten muut oman kokemusmaailman ulkopuolella tuntevat ja ajattelevat. Itse kun olen todella hitaasti hiiltyvä, kiihtyvä ja starttaava, on silmiä avaavaa kuulla että on jotain muutakin.

Olitte varmasti ihan aikataulussa. Sittenpä vaan käymme jännittämään ja odottelemaan sadonkorjuuta!

Hienoa, että kaikki ihmiset ovat erilaisia! Erilaisuus on rikkaus:king

Plussaa kaikile palstalla!!:cheers :cheers :cheers

Takaisin