Niin, että turhaan kukaan mitään doulaa edes harkitsee, kun forumin naiset kannattelee kyllä :)Kyllä täällä synnytyksiäkin tsempataan. Ihan alusta loppuun.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niin, että turhaan kukaan mitään doulaa edes harkitsee, kun forumin naiset kannattelee kyllä :)Kyllä täällä synnytyksiäkin tsempataan. Ihan alusta loppuun.
Niin, että turhaan kukaan mitään doulaa edes harkitsee, kun forumin naiset kannattelee kyllä :)

Saat anteeksiYölento :) Mikä on doula?
Ööö....anteeksi maalaisuuteni![]()
![]()
!
! No nyt on viivat. Kp14. Oisko plussa?
Huh miten paljon tuo 4g inositolia/vrk vaikuttaa ovulaation ajankohtaan! Eilisestä hailuviivasta ennustelin että olis viivat tikussa kp16, mut tää napsahti nyt samantien. Mun kroppahan taitaa olla ihan hyvässä vedossa
Ja tänä aamuna talletettu!
Taidetaan ottaa huomenna vielä uusintakierros. Ei vara venettä kaada
View attachment 81661

Ja miten olet nauttinut? Vesilasiin sekaan vai esim. smoothieen? 
Saat anteeksi!
Mulla oli ystävä doulana viime synnytyksessä, oli ihan loistava meininki meillä! Mä niin suosittelen niille joille se miehen läsnäolo ei ole "välttämättömyys" ja on joku luotettava persoona siihen hommaan olemassa. Toki usein vissiin miehen lisäksi voi olla doula mukana, mutta meni kyllä kahdestaankin!
On sovittu jo tammikuullekin treffit kanssaan jos sinne asti pääsee. Jokin äkillinen 'oksennustauti' sitten iskee jos sattuu olemaan töissä sopivasti.
Hän sanoi kyllä voivansa tulla myös es ultraan pitämään kädestä kiinni jos haluan. Taidan kyllä mennä ihan yksikseni, onhan mulla tää kumpu kaverina.

Ei nämä vauvat osaa katsoa kalenteria, pahalaiset!Olin minäkin aikoinaan joulukuiset 2010 -ryhmässä, mutta tuli tammikuinen 2011Mun täällä joku mietti, tuleeko Suskille elokuinen vai ei
![]()
Aivan upeeta että pääsit olemaan ystävän tukena synnyttämässä!Mä olin itse doulana hyvän ystävän synnytyksessä vuosia sitten kun miehensä ei päässyt paikalle, oli rankka ja samalla aivan mahtava kokemus! Vähän oli vaikea keskittyä seuraavana päivänä toimistolla, kävin kotona kääntymässä suihkussa 22 h kestäneen synnytyksen jälkeen ja siitä suoraan töihin.
Oli tosi hienoa huomata että tukena oleminen ei vaadi omaa synnytyskokemusta, kunhan vaan tuntee ystävänsä, itsensä, ja tietää että kestää sen ns. rankankin menon prosessin aikana.
Miehille iso hatunnosto ja itse lähtisin milloin vaan uudelleen jos tilaisuus tarjoutuisi.
Miten teillä on arki vauvan kanssa lähtenyt sujumaan?Mä olen ollut kahden ystäväni synnytyksissä doulana,on kyllä niin rankkaa ja samalla todella mahtavaa, kyllä on ollut kummallakin kerralla paljon rankempaa kuin omien synnyttäminen. Synnytysten jälkeen kyllä uni maistuiMiehille iso hatunnosto ja itse lähtisin milloin vaan uudelleen jos tilaisuus tarjoutuisi.
Mikä sinulla oli syynä sektioon ja miksi oli kiire?Ulkosuomalainen :) Mä synnytin ypöyksin, koska mies "häädettiin" sairaalasta yhden yön jälkeen kotiin, eikä hän enää ehtinyt takaisin, kunnes lapsi oli jo syntynyt, vaikka ajoi 120km/h....
Tuli ennalta suunnittelemattomia käänteitä ja synnytys tapahtui aivan äkkiä ja yllättäin sektiolla vaikka oletus oli, että lapsi syntyy vasta seuraavana päivänä.