----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uskoisin että tosiaan tk:n tai neuvolan kautta pääsee, etenkin jos haamuilu jatkuu ilman kunnon vahvistumista - yksi koe kertoo baselinen ja kahdesta verikokeesta voi jo laskea, nouseeko hcg normaalisti vai pitääkö tutkia lisää.

Jos julkinen nihkeilee ja lähellä on Synlab, sinne pääsee ilman yksityisellä käyntiä. Ilman lähetettä Hcg-testi labramaksuineen on n. 50e.

Digi tuskin näyttää lyhyellä pidätyksellä mitään ennen kuin viikkoja on paljon.
Musta sun testeissä selkeästi näkyy että jotain tapahtuu. Digi ei minusta sitä asiaa selvitä.
Uskon, että digi aamupissasta näyttäisi plussaa.

Itse pyytäisin pari verikoetta jotta näkee nouseeko hormoni kuten pitää. Ja jos ei niin selvitettäisiin mikä vikana.

Kemiallisessa itselläni on hormoni noussut ja sitten parin päivän päästä laskenut niin että viivaa ei enää ole.

Neuvolan tai omahoitajan (meillä omahoitaja- lääkärityöparit) kautta meillä saa labralähetteet.
Oon samaa mieltä edellisten kanssa että sun kantsit Hentohaave pyytää pari labralähetettä jos menkat ei ala. Itellä taustalla moniamoniamonia kemiallisia joissa juurikin haamut näyttäytyy mut sitten ei vahvistu ja menkat alkaneet myöhässä, viikosta kahteen. Ja kokemusta myös kohdunulkoisesta joka näyttäytyi samoin, haamuili testeissä ja sitten labroissa ensin hormonien lähtötaso oli matalahko, sitten nousi hitaasti ja kuitenkin alkoi laskea itsestään.

Voi itku HentoHaave, jos nyt ei pysyvä tärppi ollut. Mutta lasketaanhan hipaisukin, jospa lähiaikoina vielä nappaisi uudestaan.

Eilen eli dpo 10 alkoi tuhertaa, joten eipä mitään saumoja taas. Aika lyhyt luteaali taitaa nyt olla. Melkoisen turhauttavaa hommaa taas.

Eipä ole Lugeja ollut koskaan, mutta Terot olivat. Niiden kanssa ja ilman niitä on mennyt ok, mutta tällä kertaa näemmä ei. Toinen päivä menossa tuherrusta. Ei mulla koskaan ole kovin pitkä luteaali ollut, mutta riittävä kuitenkin.

Eipä ole Lugeja ollut koskaan, mutta Terot olivat. Niiden kanssa ja ilman niitä on mennyt ok, mutta tällä kertaa näemmä ei. Toinen päivä menossa tuherrusta. Ei mulla koskaan ole kovin pitkä luteaali ollut, mutta riittävä kuitenkin.

Ok, toivottavasti tämä oli sitten vaan poikkeuskierto ja jatkossa tuhruttelu pysyy poissa. Tai sitten tosiaan taas jotain apukeinoa käyttöön. Tsemppiä!

Tähti miten testi tänään?

Peppipupu :) ...en testannut! :dontknow Mun testit (pc) on loppu. Etsin parista isosta sittarissa työmatkalla, hyllyt tyhjiä siltä osin...

RFSU en enää sorru, koska antaa haamuplussan, ihan 5min pidätyksellä:angelic: Ja tosiaan sen kerran, kun olin oikeasti tukevasti raskaana, niin negaa näytti. Pc näytti samasta pissasta selvää plussaa (dpo9).

Nyt sitten kotimatkalla poikkasen kolmanteen sittariin, jospa siellä hullyt ois täydennetty. Olen kahtena päivänä käynyt jo kurkkaamassa, mutta loppuunmyyty.

Mutta tuskin on mikään kiire hötttöillä, eilenhän mulle tuli nega. Kyllä se plussa sieltä pärähtää, jos pärähtää. Ellei tällä kertaa, niin sitten myöhemmin:happy: :cheers
Itseä on tärkeä psyykata tässä lajissa.

Jos pc testejä löytyy, niin testaan aamulla. Vielä en tuhlaa digiin.

Dpo 12

Nega. Kp 28/26-27. Missä ne menkat on kun niitä kaivataan? Ei kiinnostaisi olla siellä Sisiliassa menkkojen kanssa.

Peppipupu :)
Jospa sun menkat ei tule! Olet Sisiliassa raskaana....teet plussa testin siellä Etnan juurella...kuuman tulivuoren ja palmujen katveessa:cheers:cheers:cheers

Voisko olla että Letrot taas pidentäneet kierron? Eka kierto 29 toka 26 ja nyt mennään taas 28 jo? Tekeekö Letrot heittelyä kiertoon?

Takaisin