----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan kaksi viikkoa lomalla ja viikko siitä siis siellä Naxoksessa. Ja testaan mä ennen lomaa ku tänään viimeistään kai pitäisi alkaa. Mietin näyttääkö se 25 herkkä jos on kp 28/26-27 jotain? Huomenna?

Mä oon noissa tilanteissa hakenut jonkun apteekin herkän testin, kun oon halunnut tietää ennen reissua, eikä normitesti välttis vielä näyttäis mitään. Varmistanut sitten toki joidenkin päivien päästä normitestillä. Viimeks näytti apteekin herkkä haamua, kun onestep 10 ja pc oli vielä negat.

Voi kun teitä olisikin nyt onnistanut... peukut pystyssä!

Ja kaikille muillekin kans! :happy:

Upeat viivat WM! :woot:

Mitä kuuluu hippuselle?

Päivä kerrallaan mennään kohti ensi viikon ultraa. Oloista ei osaa sanoa mitään. Tuntemukset ja ajatukset seilaa laidasta laitaan. Lähinnä yritän pitää jollain tasolla ajatukset hallinnassa, vaikka tässä kohtaa jo tiedän, että se ei loppupelissä auta yhtään siinä tuskassa, jos kaikki päättyy taas huonosti.

Siis näyttääkö apteekin herkkä testi paremmin ku one step herkkä? Vaikka periaatteessa herkkyys sama?

Mulla ainakin näyttää. Noita onestepin herkkiähän ei yleisesti pidetä niin herkkinä, kuin antavat ymmärtää. Monella täälläkin se kokemus, että pc näyttää samaan aikaan, tai jopa aiemmin, kuin one step 10. Vaikka yksilöllisiä nämä tietty ovat.

Lisäksi ajattelen, että apteekin testit on kuitenkin laadukkaampia, kuin onestep-halpikset, jolloin pitäisin niitä myös luotettavampina.

Mä oon noissa tilanteissa hakenut jonkun apteekin herkän testin, kun oon halunnut tietää ennen reissua, eikä normitesti välttis vielä näyttäis mitään. Varmistanut sitten toki joidenkin päivien päästä normitestillä. Viimeks näytti apteekin herkkä haamua, kun onestep 10 ja pc oli vielä negat.

Voi kun teitä olisikin nyt onnistanut... peukut pystyssä!

Ja kaikille muillekin kans! :happy:
Kiitos! :love7
Sinne myös tsemiä tunteiden kasassa pitämiseen!

Hento Haave mä pidän edelleen sun testejä plussina. Onko testejä vielä huomiseen aamupissaan?

En ole niin innokas testaamaan kun ei ole oikeasti lainkaan raskautunut olo. Jos muistan niin aamulla pissin sen epäherkän. Jos edes lupailee, haen jonkun varmemman.

Nega. Kp 28/26-27. Missä ne menkat on kun niitä kaivataan? Ei kiinnostaisi olla siellä Sisiliassa menkkojen kanssa.

Mun ymmärtääkseni pitäis terveyskeskukseen soittamalla saada lähete labraan raskustestiin. Seurantakokeests en osaa sanoa..

Takaisin