Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minä tunnistan kyllä itseni tuosta... kun johonkin ryhtyy, haluaa antaa siinä kaikkensa, täyden panoksen. Ja sitten uupuu. Varsinkin aina lukuvuoden alussa kaikki tuntuu kaatuvan päälle kun on niin paljon uutta ja rytmit muuttuu. Uudet ihmiset, uudet tilat. Se uuvuttaa ainakin minua. Mutta itselleen on hyvä olla armollinen, koska vain sinä tunnistat ja tiedät oman jaksamisesi rajat. Koita antaa hetkellisesti itsellesi lupa olla inhimillinen, ei aina tarvitse kaikkea kyetä sadalla prosentilla. Eikä sinusta sitten ainakaan ole oppilaille iloa, jos vedät itsesi ihan uuvuksiin. Oma jaksaminen on tärkeää - jotta kykenee antamaan jotain toisille, täytyy ensin antaa jotain myös itselleen. Riittävästi lepoa nyt ainakin. Mutta ehkä sitä armollisuutta, ymmärrystä, hyväksyntää. Ei aina tarvi jaksaa sata lasissa. Joskus puolella panoksellakin voi olla ihan riittävästi.
Tsemppiä HelenaRakasta ja helli itseäsi. Olet ansainnut sen!

Seuraillaan nyt vielä. Onko sinulla tietoa, missä iässä teidän suvun naisilla on ollut vaihdevuodet? Minullahan on ehkäisyn tarvetta todennäköisesti vielä 10 vuotta, äidillä ja äidinäidillä loppui kuukautiset vasta 58-vuotiaana.View attachment 81186
Nyt oon kotona. Noin neljän tunnin pidätyksellä one step herkällä edelleen samanlainen haamu. Mut ei kuitenkaan vahvistunut, ei yhtään. Ehkä siis joku vaihdevuosijuttu...? Oon hiukan ymmälläni.
Eli alkaisivat nyt äkkiä kun menee loma muuten pilalle vuotaessa.
Oli pakko vielä kerran testata
Jotenkin mielessä pyöri että jos hormonit olisikin laskeneet. Ei ole.
Nyt taas on luottavainen olo.
Tänään rv 5+6.
Kiitos tähti :)
Mä pidän peukkuja että kaikki tulette perässä nopeasti :)
Huomennako sinulla on neuvola?Oli pakko vielä kerran testata
Jotenkin mielessä pyöri että jos hormonit olisikin laskeneet. Ei ole.
Nyt taas on luottavainen olo.
Tänään rv 5+6.
Huomennako sinulla on neuvola?
Oon ihan lannistunu tässä projektissa. Mies illalla ehdotteli seksiä. Kieltäydyin ja aloin vollottaa väsymystä. Mä en kerta kaikkiaan osaa tehdä mun työtä muuta kuin yli 100 %:stiVaikka kokemusta on, en pysty määräänsä enempää löysäämään. Oppilaiden etu aina ensin on mulle tärkeintä. Iltaisin oon niin väsy, etten jaksa harrastaa. 130 uutta kasvoa tuli opetettavaksi
Ei taida mulle enää vauvaa tulla, kun ei jaksa edes yrittää.
Kyllä tää taas tästä. Kiitos, että sain avautua![]()

ja kaikki ymmärtävät sen, että miten vaikeaa voi olla.