----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi tätä mun elämää..Oon ihan lannistunu tässä projektissa. Mies illalla ehdotteli seksiä. Kieltäydyin ja aloin vollottaa väsymystä. Mä en kerta kaikkiaan osaa tehdä mun työtä muuta kuin yli 100 %:sti :sour: Vaikka kokemusta on, en pysty määräänsä enempää löysäämään. Oppilaiden etu aina ensin on mulle tärkeintä. Iltaisin oon niin väsy, etten jaksa harrastaa. 130 uutta kasvoa tuli opetettavaksi :wideyed:

Ei taida mulle enää vauvaa tulla, kun ei jaksa edes yrittää.

Kyllä tää taas tästä. Kiitos, että sain avautua <3

Mä oon kans ihan mahdoton höpöttäjä. Oppilailla on varmaan tosi hauskaa, ku mä kommentoin aina niiden juttuihin ja kerron tarinoita :hilarious: Se on mun selviytymiskeino sikapitkistä päivistä. Nytkin kasista neljään opetusta :hungover:

Helena :) Tunnistan samaa itsessäni. Yritän pitää yllä peruspositiivista juttelua ja vähintäänkin työkavereiden päivittäistä tervehtimistä.

Meidän yrityskulttuurissa ei tosiaan ole itsestäänselvyys, että työkaverin kanssa jutellaan.

Oma asenne tavallaan helpottaa sitä, ettei aina ole liian tiukkis (byrokraattinen) meno:laughing002

Pakko kertoo tää. Olin eilen sijaisena 9lk ihmisen biologiassa. Heräsi keskustelu naisten ja miesten eroista. Pojat sano, että tytöt on kauheen monimutkaisia. Tytöt sano, että pojat on yksinkertaisia. Yksi tyttö huikkasi, että eikö me kaikki vaan voida olla yksilöitä :hilarious: Ihania oppilaita :grin

Testasin OneStepin raskaustestillä tänään iltapäivällä noin 4 tunnin pidätyksen jälkeen, aivan huvin vuoksi vain, oli niin nega kuin vain voi olla. Ei siis näy minkäänlaista viivan paikkaa edes. Jos ovis olisi ollut viime viikon maanantaina, niin nyt olisi varmaan dpo9, joten ei kai vielä voisikaan kovin helposti näkyä mitään. Kuulostelen siis edelleen, mitä kehossa tapahtuu.

En nyt muista, missä vaiheessa kierto oli silloin kun alkionsiirto tehtiin, mutta plussasin kymmenentenä päivänä siirron jälkeen. Se nyt oli tietysti ihan eri juttu kuin luomuraskaus olisi.

Kyllä mun hohtimet lähtee nyt kaivoon. Kävin hakemassa lisää preg checkejä, ja tein äsken yhden. Ei mitään. Ei haamun haamua. Eiköhän tää hihhulointi ollu tässä. Jään oottelemaan menkkojen alkua. Vatsassa jo tuntuuki sellaselta. Varmaan kemiallinen raskaus.
Harmin paikka, HentoHaave! Aiemmat viivat olivat niin selkeitä. Varmuuden vuoksi vielä huomenna uusi testi?

Kyllä mun hohtimet lähtee nyt kaivoon. Kävin hakemassa lisää preg checkejä, ja tein äsken yhden. Ei mitään. Ei haamun haamua. Eiköhän tää hihhulointi ollu tässä. Jään oottelemaan menkkojen alkua. Vatsassa jo tuntuuki sellaselta. Varmaan kemiallinen raskaus.
Pidellään nyt vielä hetki sitä kirvestä pois kaivosta! Voin pidellä, jos sinun kädet väsyvät.

Kiitos Yölento! Pitele sinä ensi yö, niin jospa vielä huomisaamuna testaan. Tuntuu vaan että pitäishän niiden viivojen jo vahvistuakin. Eikä oo mitään oireitakaan. Huomisaamuna olis (vasta, haha) tasan 2vrk siitä ekasta haamusta. Mutta ei oo nyt sitä herkkää one stepiä, mihin vois verrata. Vaan noi PC:t joita käpykylästä sai. Ja huomisaamusta olis vielä vuorokausi menkkojen alkamispäivään... ehkä mä vaan oon vähän liian kärsimätön. Mut en haluais YHTÄÄN elätellä turhia toiveita, mieluummin uskon että menkat alkaa ja jos ei alakaan niin se on iloinen yllätys. Nää on henkisesti niin isoja asioita.

No oli raskautta tai ei, tää on kyllä taas lähentänyt meitä, miehen kanssa. Riidat ja erimielisyydet pyyhkiytyi johonkin kauas pois kun tuli edes tää pieni raskauden mahdollisuus tapetille. Ehkä tällä on tarkoituksensa, kävi miten kävi.
Kävi miten kävi, ainakin on todistettu että raskaus on mahdollinen teille kahdelle. Ja ei kirvestä kaivoon niin kauan kun vuoto pysyy poissa!

.
Hyvää huomenta! Ethän pissi ohi tikun, kuumeilija.

Oot ihana!:p

Mä pissin kippoon yöllä ja tein testin sitten pari tuntia myöhemmin. Vaikuttaako tulokseen, ettei ole suoraan "tuoreesta" pissistä tehty?:rolleyes:

Negaa näytti. Dpo11/12.

Plussaa kaikille!!:cheers

.

Oot ihana!:p

Mä pissin kippoon yöllä ja tein testin sitten pari tuntia myöhemmin. Vaikuttaako tulokseen, ettei ole suoraan "tuoreesta" pissistä tehty?:rolleyes:

Negaa näytti. Dpo11/12.

Plussaa kaikille!!:cheers

Vaikuttaa kyllä, jos ei ole tuoreesta pissistä. Hcg tuppaa hajoamaan pitkässä säilytyksessä. 2h kuitenkin lienee vielä hyväksytty.

Daa, kp1 saapui, vai olisko se vasta huomenna, ei nyt kaatamalla sentään vielä vuoda, mutta vuotaa kuitenkin.

Takaisin