----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onhan se kurjaa kun loppupäivä menee kiukutellessa.

No sen olisin vielä sulatellutkin paremmin, jos poika olisi kiukutellut loppupäivän ilman päiväunia, mutta kun äiti taisi olla se, joka kiukutteli enemmän :bag: Uuden oppimista äidillekin!

Koko ajan tuntuu siltä et menkat alkaa just. Alavatsaa jomottaa. Saas ny nähdä kuin täs käy. Ehkä ihan samalla tavoin ku joka ikinen kierto tähänki asti...

Muoks - Mä sekoilin eilen illalla päivissä. Mulla on siis TÄNÄÄN vasta kp32/dpo10! Ehtiihän tuo viiva tuosta vielä vahvistua. Tai hävitä kokonaan. Ehkä vaan nyt hengittelen taas hilijaa hetkisen...
Kaikki mahdolliset meditaatiot kehiin, me täällä pidetään peukkuja sille, että kyydissä on oikein terhakka takiainen. :Heartred

Tässä tulee pikkuhiljaa tunne ettei ihan promille kerho ollakaan :woot:!
Kaikilla on toivoa!!

Näin viikko sitten rippijuhlissa yhden neuvola tädin joka kertoi hänellä nyt olevasta 48 vuotiaasta asiakkaasta. Jäi hässäkässä kysymättä oliko hoidoissa raskautunut vaiko ihan naturelle..

Nykyään liiankin usein olen miettinyt, ettei enää taida olla toivoa. Kirves meinannut lentää kaivoon muutaman kerran. Selvästikin kannattaa yrittää!

Takaisin