Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä lähinnä odottelen muiden plussauutisiaPeppipupu :) koskas sinä testaat?
KaarinHa ja Pernilla, tsemppiä...!!
Kohtahan päästään testailemaan...
Missä vaiheessa menee Vastavirran akka, Tahara ja Helena?
Täällä on todella hyvä =optimistinen fiilis tästä kierrostaAlavatsaa nipistelee yhä edelleen oikein lupaavasti
Muutoinkin olo on odottavan plussainen, seesteinen, niin tasainen ja rauhallinen....
Raskaustestit alkaa käydä jo mielessä, mutta malttaa...malttaa. Kiinnittyminen on nyt jossain näillä paikkeilla dpo 6/7
Plussaa kaikille!!![]()
![]()
![]()

Rinnat arat ja painavat.
"positiivinen" olo...Mieli tyyni, tasainen, seesteinen

Tähti mulla on vaan niitä 25 herkkiä testejä niin turha niillä on testata ennenkun kk myöhässä. Ei ne mitään näytä. Eli ens to tai pe jos ei ole alkanut.
Muissa yriryskierroissa ei ole selvästi ollut näitä tuntemuksia, tai ovat loppuneet ~ dpo4/5. Helena, mitä kuuluu ja miten menee?
Ai niin, ostin mä ovulaatiolämpömittarin, kun mies oli sitä mieltä. Ollut kyllä hyvä mittari, Kärkkäiseltä.
Eroaako siis jotenkin tavallisesta lämpömittarista?
Mä en ehdi juurikaan telkkaria katsoa. Jos jotain niin Netflix HBO linjalla lähinnä.Onko muut kiinnittäneet huomiota meteorologi Liisa Rintaniemen figuuriin? Ihan niinkuin olisi mekon alla vauvamaha pallottanut. Katsoin jo aikaisemmin, viikkoja sitten samaa, mutta nyt tuo oli jotenkin selkeämpi. Liisallakin on ikää jo päälle 40.
Kaunis nainen on kyllä kaikkiaan.
Mä en ehdi juurikaan telkkaria katsoa. Jos jotain niin Netflix HBO linjalla lähinnä.

Meillä uutiset on ainoa, mitä katsotaan. Sekin usein vasta areenasta, kun ei muista oikeaan aikaan.Mä en ehdi juurikaan telkkaria katsoa. Jos jotain niin Netflix HBO linjalla lähinnä.
Hienoa, että päiväkodissa menee hyvin! Meillä päiväkodin väsyttävää vaikutusta ei ole vielä ollut havaittavissa, mutta toivoisin sen tulevan mahdollisimman pian, kun päiväunille nukahtaminen on välillä hidasta.Meillä menee piirretyt, lastenohjelmat ja lasten musiikki, Youtubesta...
Uutiset saan joskus katsoa puolisilmällä kiireessä
Olisi tosi mukava katsoa tv:tä joskus ihan katsomalla rauhassa :) Taapero ei kyllä suo nykyään sitä rauhaa ja kaikki vapaa hetket hän haluaa viedä äidin mukaan leikkeihinsä.
Mutta jee...elämä sujuu, kuin leikki
Uusi päiväkoti on lähtenyt hyvin, lapsi menee innolla aamuisin. Koska aktiviittia on siellä aiempaa enemmän, on hän nukkunut jopa ihan päiväunetkin, ettei vain leiki ja rieku, kuten perhepäivähoidossa.
Muutenkin maailma näyttää menevän sujuvasti, työssä arvostetaan ja mieskin sai ylennyksen. Sekä tietty nyt lapsen onnistuninen hoitopaikan vaihdoksen suhteen
Hyvää loppukesää kaikille!!![]()