----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Peppipupu :) koskas sinä testaat?:cheers

KaarinHa ja Pernilla, tsemppiä...!!:cheers
Kohtahan päästään testailemaan...

Missä vaiheessa menee Vastavirran akka, Tahara ja Helena?:cheers

Täällä on todella hyvä =optimistinen fiilis tästä kierrosta:happy: Alavatsaa nipistelee yhä edelleen oikein lupaavasti:happy: Muutoinkin olo on odottavan plussainen, seesteinen, niin tasainen ja rauhallinen....

Raskaustestit alkaa käydä jo mielessä, mutta malttaa...malttaa. Kiinnittyminen on nyt jossain näillä paikkeilla dpo 6/7:happy:

Plussaa kaikille!!:cheers :cheers :cheers:smiley-bounce016
Täällä lähinnä odottelen muiden plussauutisia :dummy1:

Dpo 12/13 - nega. Alkuun oli lupaavia oireita ja haamuilua, mutta promillekerhossa mennään..

Parempaa onnea siis muille testaajille!

Vielä on kesää jäljellä! Mökillä vaihteeksi ja kohta uimaan :cat:

:greet025
Edelleen alavatsassa nipistelyä, tuntuu kohdun alueella..., juilintaa...pientä kramppia....dpo7....:happy: Rinnat arat ja painavat.

Jotenkin odottavan:smiley-angelic003 "positiivinen" olo...Mieli tyyni, tasainen, seesteinen:happy:

Baby aspirin menee päivässä pieni palanen, kiinnittymisen tueksi:smiley-angelic002

Dpo7 (luomu inssi)

Last edited by a moderator:
Tähti mulla on vaan niitä 25 herkkiä testejä niin turha niillä on testata ennenkun kk myöhässä. Ei ne mitään näytä. Eli ens to tai pe jos ei ole alkanut.

Peppipupu :) Testasin taaperosta selkeän plussan dpo9, ihan 25 herkällä.

En ois ekan kohdalla muutoin testannut niin aikaisin, mutta olotila oli täysin selkeä, joten halusin varmistuksen epäilylle.

Nyt olotila on kauttaaltaan "samanlainen", kuin plussakierrossa, jioten pidän plussaa tässä kierrossa aivan mahdollisena:happy: Muissa yriryskierroissa ei ole selvästi ollut näitä tuntemuksia, tai ovat loppuneet ~ dpo4/5.

Esikosta siis oli juuri tämä nipistely alavatsalla ja tietty energiatason nousu. Sellainen, että tuntee jaksavansa enemmän, kuin yleensä. Energisyys kesti synnärille saakka, olin elämäni parhaassa vedossa. Myös seesteisyys ja hyvin tasainen, rauhallinen mieli.

Testaan aikaisintaan dpo9, mikäli tuntemukset jatkuvat. Tosin saatan testata kyllä pelkästä uteliaisuudesta ihan muutenkin :) Mutta vasta aikaisintaan dpo9.

Helena, mitä kuuluu ja miten menee?

Oon ollu töis neljä päivää ja oon jo nyt ihan puhki. En oo öisin nukkunu kovin hyvin, ku työt pyörii mielessä. Kävin oman luokan kanssa hirveesti asioita läpi ja tapasin yhteensä 45 uutta oppilasta tähän mennessä. Aloitin myös biologian opetuksen perjantaina pitkästä aikaa.

Kp7 eikä mun optimismi ole enää palannut raskautumisen suhteen. Mies yrittää kannustaa, mut ei siitä oo ollu apua. Työkaveri sai perjantaina lapsen ja sisko laittelee kuvia vauvastaan. Huoh.

Keskityn nyt töihin, kun se vaatii ihan hirveesti.

Lapset aloitti 5lk, 2lk ja eskarin. Lähti hyvin liikkeelle ja ovat olleet reippaita!

Käytiin tänään asuntomessuilla aikuisten reissu kaveripariskunnan kanssa. Oli kiva reissu!

Tiskikone hajosi. Nyt on uusi laitettu appiukon toimesta.

Onko muut kiinnittäneet huomiota meteorologi Liisa Rintaniemen figuuriin? Ihan niinkuin olisi mekon alla vauvamaha pallottanut. Katsoin jo aikaisemmin, viikkoja sitten samaa, mutta nyt tuo oli jotenkin selkeämpi. Liisallakin on ikää jo päälle 40.
Kaunis nainen on kyllä kaikkiaan.

Eroaako siis jotenkin tavallisesta lämpömittarista?

Tässä mun ostamasta mittarista tiedot :)

Perhe ja elämänsuunnittelu sopusoinnussa: Luonnolliset menetelmät kuukautiskierron ja tarkoituksenmukaiseen perhesuunnitteluun voidaan helposti toteuttaa Beurerin OT20 ovulaatiolämpömittarilla. Mittari toimii yhdessä syklinseurannan kanssa tarjotakseen täysin uusia mahdollisuuksia ennustaa ne päivät jolloin on todennäköisempää tulla raskaaksi ja ne päivät jolloin ei ole todennäköistä tulla raskaaksi. Lämpö pitää aina mitata emättimestä. Tuotteen lisäksi tarvitset älypuhelimelle tai tabletillesi "Ovy" applikaation johon pitää syöttää mitatut lämpötilat.
  • Toimii 2 desimaalin tarkkuudella
  • Käyttää "Ovy" applikaatiota syklin seurantaan
  • Sopii suun ja emättimen mittauksiin
  • Joustava mittauskärki
  • Vedenkestävä
  • Voidaan desinfioida
  • 1 Muistipaikka
  • Mittaustarkkuus: ± 0,05 ° C lämpötilassa 35,00 ° C - 38,00 ° C

Onko muut kiinnittäneet huomiota meteorologi Liisa Rintaniemen figuuriin? Ihan niinkuin olisi mekon alla vauvamaha pallottanut. Katsoin jo aikaisemmin, viikkoja sitten samaa, mutta nyt tuo oli jotenkin selkeämpi. Liisallakin on ikää jo päälle 40.
Kaunis nainen on kyllä kaikkiaan.
Mä en ehdi juurikaan telkkaria katsoa. Jos jotain niin Netflix HBO linjalla lähinnä.

Mä en ehdi juurikaan telkkaria katsoa. Jos jotain niin Netflix HBO linjalla lähinnä.

Meillä menee piirretyt, lastenohjelmat ja lasten musiikki, Youtubesta...

Uutiset saan joskus katsoa puolisilmällä kiireessä:eek:

Olisi tosi mukava katsoa tv:tä joskus ihan katsomalla rauhassa :) Taapero ei kyllä suo nykyään sitä rauhaa ja kaikki vapaa hetket hän haluaa viedä äidin mukaan leikkeihinsä.

Mutta jee...elämä sujuu, kuin leikki:laughing002

Uusi päiväkoti on lähtenyt hyvin, lapsi menee innolla aamuisin. Koska aktiviittia on siellä aiempaa enemmän, on hän nukkunut jopa ihan päiväunetkin, ettei vain leiki ja rieku, kuten perhepäivähoidossa.

Muutenkin maailma näyttää menevän sujuvasti, työssä arvostetaan ja mieskin sai ylennyksen. Sekä tietty nyt lapsen onnistuninen hoitopaikan vaihdoksen suhteen:happy:

Hyvää loppukesää kaikille!!:cheers

Mä tallennan ohjelmia ja katson niitä sitten myöhäisillassa kun muut nukkuu jo. Seurannassa olevat sarjat on Hakekaa kätilö, Grayn anatomia, This is us ja handmaids tale. Mies katsoo uutiset ja urheilua. Areenasta katson jotain joskus, Netflixistä en tällä hetkellä oikeastaan mitään. Silloin kun vauva oli pieni ja imetykset maratoneja, katsoin netflixiä.

Meillä katsotaan pääasiassa Netflixiä, Yle Areenaa tms. jossa ei tarvitse olla töllön ääressä tiettyyn aikaan päivästä. Uutiset luen netistä, ei riitä mielenkiinto kuunnella uutistenlukijoiden pajatusta kun itse lukee uutiset nopeammin tekstinä, ja sitten voi halutessaan saman tien etsiä lisätietoa tai skipata seuraavaan artikkeliin.

Meillä menee piirretyt, lastenohjelmat ja lasten musiikki, Youtubesta...

Uutiset saan joskus katsoa puolisilmällä kiireessä:eek:

Olisi tosi mukava katsoa tv:tä joskus ihan katsomalla rauhassa :) Taapero ei kyllä suo nykyään sitä rauhaa ja kaikki vapaa hetket hän haluaa viedä äidin mukaan leikkeihinsä.

Mutta jee...elämä sujuu, kuin leikki:laughing002

Uusi päiväkoti on lähtenyt hyvin, lapsi menee innolla aamuisin. Koska aktiviittia on siellä aiempaa enemmän, on hän nukkunut jopa ihan päiväunetkin, ettei vain leiki ja rieku, kuten perhepäivähoidossa.

Muutenkin maailma näyttää menevän sujuvasti, työssä arvostetaan ja mieskin sai ylennyksen. Sekä tietty nyt lapsen onnistuninen hoitopaikan vaihdoksen suhteen:happy:

Hyvää loppukesää kaikille!!:cheers
Hienoa, että päiväkodissa menee hyvin! Meillä päiväkodin väsyttävää vaikutusta ei ole vielä ollut havaittavissa, mutta toivoisin sen tulevan mahdollisimman pian, kun päiväunille nukahtaminen on välillä hidasta.

Takaisin