----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onko sulla mitään oireita vielä? Mä en enää uskalla päätellä näistä oireista mitään, kun ei ne ole aiemminkaan johtaneet raskauteen. Mut onhan tää taas kerran jännää. Tässä kierrossa oli niin valtavan voimakkaat ovistuntemukset.
Tissit tuli heti aroiks ja eilen etoi niiin saakutisti. Ihan kankkus olo vaikka join vaan yhden la. Olisko keltsistä oireet. Että olis vahva rauhanen. Sehän olis jo plussaa, ennen plussaa. :smiley-bounce013

Noooo, katsotaan nyt, ainakin minun kohdallani taitaa olla turhaa raskaustestien tekeminen! On niin luotto nollissa omaan kehoon, että en edes osaa toivoa plussaa :joyful:

Itsensä seuraaminen on vähän haasteellista, kun minipillereiden lopetuksen jälkeen on ollut vain kahdet menkat, joten kierron pituus on edelleen ihan hakusessa. Viimeksi tuhruttelu alkoi kp24, ja muuttui kunnon vuodoksi seuraavana päivänä, jonka siis laskin kp1:ksi. Olikin muuten aiempaan nähden tosi runsasta se vuoto ja kesti ainakin päivän tai kaksi pidempään se rankempi vuoto kuin ennen raskautta :confused: Mielenkiinnolla odotan seuraavia...

Jos kierto jatkuisi näinkin lyhyenä, niin seuraavat menkat alkaisivat ensi viikon keskiviikon tietämillä.

Meilläkin lapset aloittivat uudessa päiväkodissa viime viikolla. Heti ekana päivänä olivat saaneet uusia kavereita.

Ilmeisesti uuden päiväkodin aloitus oli kuitenkin sen verran voimia vievä kokemus, että molemmat saivat perjantaina haettaessa peräkanaa itkupotkuraivarit..:shy:

Meilläkin lapset aloittivat uudessa päiväkodissa viime viikolla. Heti ekana päivänä olivat saaneet uusia kavereita.

Ilmeisesti uuden päiväkodin aloitus oli kuitenkin sen verran voimia vievä kokemus, että molemmat saivat perjantaina haettaessa peräkanaa itkupotkuraivarit..:shy:

Pernilla :) Mekin oltiin vähän harjoittelemassa jo viimeviikolla, joitakin tunteja eri päivinä.

Meillä ei ihan itkupotkuihin saakka menty, mutta lapsi halusi heti keskustella paljon uusista koetuista asioista. Vaikka uutta oli paljon, niin taapero totesi aina lopuksi, että hän tykkää uudesta hoitopaikasta :)

Lapset sopeutuu kuitenkin ihmeen hyvin ja toki aikuisellakin uudet tilanteet vaatii hetken omaa aikaansa...

Lisäksi me voidaan yhä joskus/välillä viedä lapsi myös sinne tutulle perhepäivähoitajalle joinakin päivinä, mikäli halutaan tai on muuta tarvetta. Meillä kävi niin hyvä tuuri, että kahdessa vuodessa muodostui hyvin läheinen suhde, joten entinen hoitopaikka on, kuin toinen mummola:Heartblue

Mummot ja kaikki muutkin sukulaiset, kun asuvat aivan liian kaukana.

Hitsi, onpa teillä samat dpo:t. Tässähän saa taas lämmitellä r-testipeukkuja puolentoista viikon päähän. :smiley-bounce013

Motto78 :) Näin sitä naisilla kierrot tuppaa synkronoitua keskenään:laughing002

Aion testata jo aiemmin, koska alavatsaa juilii koko ajan hurjan lupaavasti!:happy: Teen testin about dpo9/10...

Plussat kaikille palstalla ja odottajille oikein hyvää odotuksen jatkoa!:Heartpink
:wav

Dpo 3

No ni nyt se alkoi taas... Vanhojen mekon metsästys nuorimmalle. Äää 450€ yhdestä koltusta joka taas makaa kaapissa. Vanhempi sentään kelpuutti mun vanhan hääpuvun kun oli vaaleanpunainen. Mutta nyt se ei kelpaa kun samassa koulussa jo tanssittu mekolla. Voi elämä.

Pistin kaiken v*t*t*ksen tukkaan kampaamoreissulla :hilarious: Hyvä tuli :joyful:

Liitteet

• 20190805_181858.jpg
    20190805_181858.jpg
    26.4 KB · Katsottu: 187
No ni nyt se alkoi taas... Vanhojen mekon metsästys nuorimmalle. Äää 450€ yhdestä koltusta joka taas makaa kaapissa. Vanhempi sentään kelpuutti mun vanhan hääpuvun kun oli vaaleanpunainen. Mutta nyt se ei kelpaa kun samassa koulussa jo tanssittu mekolla. Voi elämä.
Opin omista vanhojentansseistani, että olisi vain pitänyt vuokrata eikä ostaa. Olin silloin kropaltani vielä ihan lapsi ja malli lakkasi sopimasta jo 2 vuotta myöhemmin.

Takaisin