T
Tähti ★
Vieras
KaarinHa, Tähti ja Pernilla kanssa tässä aallossa.
Plussat ihan kaikille!!
Juilii ja nipistelee samaan tapaan, kuin plussakierrossa... jospa nyt ois ihan sitä

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
KaarinHa, Tähti ja Pernilla kanssa tässä aallossa.

Tissit tuli heti aroiks ja eilen etoi niiin saakutisti. Ihan kankkus olo vaikka join vaan yhden la. Olisko keltsistä oireet. Että olis vahva rauhanen. Sehän olis jo plussaa, ennen plussaa.Onko sulla mitään oireita vielä? Mä en enää uskalla päätellä näistä oireista mitään, kun ei ne ole aiemminkaan johtaneet raskauteen. Mut onhan tää taas kerran jännää. Tässä kierrossa oli niin valtavan voimakkaat ovistuntemukset.

Dpo 7. Nippailuja ja toiveikas toki, mutta en ole viitsinyt hehkuttaa näin promillekerholaisena..KaarinHa, Tähti ja Pernilla kanssa tässä aallossa.
Tähti, miten lapsella meni uudessa päiväkodissa?

Meilläkin lapset aloittivat uudessa päiväkodissa viime viikolla. Heti ekana päivänä olivat saaneet uusia kavereita.
Ilmeisesti uuden päiväkodin aloitus oli kuitenkin sen verran voimia vievä kokemus, että molemmat saivat perjantaina haettaessa peräkanaa itkupotkuraivarit..![]()

Mulla dpo9, ei mitään oireita mistään.
Hitsi, onpa teillä samat dpo:t. Tässähän saa taas lämmitellä r-testipeukkuja puolentoista viikon päähän.![]()

Teen testin about dpo9/10... 

Opin omista vanhojentansseistani, että olisi vain pitänyt vuokrata eikä ostaa. Olin silloin kropaltani vielä ihan lapsi ja malli lakkasi sopimasta jo 2 vuotta myöhemmin.No ni nyt se alkoi taas... Vanhojen mekon metsästys nuorimmalle. Äää 450€ yhdestä koltusta joka taas makaa kaapissa. Vanhempi sentään kelpuutti mun vanhan hääpuvun kun oli vaaleanpunainen. Mutta nyt se ei kelpaa kun samassa koulussa jo tanssittu mekolla. Voi elämä.