----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa Motto, onnea!

Helenalle sanoisin kans, että varaa vaan kampaaja. Ainahan sitä voi muutenkin tulla jotain, miksi joutuu perumaan. Ja mä oon muutenkin oppinut nyt tässä kivisen kohta pari vuotta kestäneen yritystaipaleen aikana, etten oikeesti oo selitysvelvollinen kenellekään mistään. Voi olla, että joku ihmettelee, mutta siinähän ihmettelee.

Olen myös todennut näin pitemmän päälle toimivammaksi sen, etten selittelee yhtään mitään. Toki ilmoitan kohteliaasti, etten valitettavasti pääsekään/ joudun perumaan/ tuli suunnitelmiin muutos. That’s it. Tässä kohtaa ei jaksa enää stressata keksimällä jotain selityksiä, tai miettimällä mitä muut ajattelevat. Mun elämässä on tää yritys nyt no 1 ja kaikki muu menee sen ehdoilla.

8E36E1CE-12CB-4075-8103-3C55AA1AE165.jpeg
Eilen ja toissapäivänä tullut pyyhittäessä vähän verta. Eilen vielä pupuiltiin, kun sanoin miehelle, että joskos se siitä lähtis ja päästäis IVF-kiertoon..

No, tänään aamulla ei siteessä äksönistä huolimatta mitään. Ajattelin, että teenpä sitten huvikseni testin, ettei tarvi alkaa mitään kuvitella, vaan odotella vaan kärsivällisesti menkkojen alkua.

En tiedä onko tää nyt vaan taas jotain sairasta pilaa maailmankaikkeudelta, että apteekin ultra 10 mlU näytti tältä. IVF piikit kaappiin haettuna, vihonviimeisen julkisen hoidon alkua odotellessa...

Pakko myöntää, että riemastuin toki myös suunnattomasti, mutta faktat ja historia huomioiden on taas todennäköisempää, että tää päättyy huonosti, kuin hyvin. Ei todellakaan siis mitään onnitteluja, mutta kaikki sormet ja varpaat ristiin ja peukut pystyyn saa laittaa, että tää voisi olla meidän todellinen ihme!

Peukut pystyssä täälläkin, toivottavasti ei ole väärä plussa, kun tuo Apteekin ultra antaa välillä niitäkin. Tsemppiä Hippunen tähän alun epävarmuuteen! :Heartred

Peukut pystyssä täälläkin, toivottavasti ei ole väärä plussa, kun tuo Apteekin ultra antaa välillä niitäkin. Tsemppiä Hippunen tähän alun epävarmuuteen! :Heartred

Hyvä tietää! Viiva on kyllä selkeä, vaikkei yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Aika paksua, jos noinkin selkeä viiva olisi valeplussa. Mutta tiedä näistä.

Teen digin huomenna.

Kiitos tsempeistä kaikille, katsotaan, miten tämä etenee..

Oih, sormet on kyynärpäitä myöten ristissä! Jos yhtään epäilyttää keltarauhasen toiminta, kannattaa pyytää lugesteron tukilääkitykseksi.

Joo, tätä mietin itsekin, mutta saa nähdä, miten Tays suhtautuu.

Mähän aloitin luget silloin yksityisen lääkärin luvalla dpo 3-4, ettei vuoto ois alkanu ennen Taysin käyntiä.

Taysin käynti oli n dpo 9. Lääkäri käski silloin lopettaa luget. Kysyin, mitä jos onkin tärpännyt, onko riski, että menee kesken kun lopetan luget? Lääkärin mukaan ei, koska oma keltsi, koska oma ovulaatio tapahtunut. No, en alkanut siinä kinaamaan, vaikka mietin, että oman keltsin tueksihan sitä voisi tarvita..

Takaisin