----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hento haave en uskalla oikein sanoa mitään. Ensimmäiset 5-7 kiertoa aina ajattelin mun tiputtelun olevan ehkä kiinnittymistä. Ei ollut. Tosin mulla on ruskeaa.

Nyt vasta luin tän. En oo paljo rantatuolis kerenny olla, ku pitää lasten perään kattoa :hilarious: Mut allasjumppaan pääsin tänään :woot:

Helena80 :) Hienoa ja rentouttavaa lomaa:cheers Perässä tullaan, tosin Alaniaan suuntaus....aikas kylmät on kelit nyt Suomessa, että etelän lämpöön :p

Koskaan en muuten ole matkustanut raskaustestit laukussa ja nyt niitä on iso tukku:laughing002

Lopetin särkylääkkeet eilen, en ehtinyt edes aloittaa:hungover:....kivun kestää hyvän asian eteen! Toki varuiksi mukana.

Plussaa kaikille tässä välissä, jos en ehdi linjoille!!:cheers:cheers:cheers

Dpo8

Last edited by a moderator:
Mojovasti sattuu. Taisi se kysta ruveta tihkuttamaan ennenkuin kerkesi kutistua pois. En muistanutkaan miten kovasti se kirvelee. Koko lantio on kipeä ja tärinäarka.

Inositolilla olisi kystiin suotuisa vaikutus, mutta sen käyttö loppui kun donaferty poistui markkinoilta. Ehkä pitää koittaa vaan syödä sitä kapseleina, vaikka mistään pillereistä en tykkääkään.

Mitä kuuluu hippuselle, miten voit nyt?

Ja missä Kosmoskukka? Mikä viikko menoillaan?
Täällä mä taustailen.:hello Harmittaa kun tämä foorumi ei aina ilmoittele uusista viesteistä, ketjuissa joita seuraa, niin en aina huomaa ajallaan viestejä.

Mulla on tänään 6+0. Odotan ensi maanantain varhaisultraa kovasti. Mahtaako olla uusi tuulimuna, vai löytyisikö pikkuinenkin sieltä. Raskaussovelluksen mukaan hän on mustikan kokoinen.:love017
Digiin sain 3+ maanantaina niin siitä olen iloinnut.

Mitä kuuluu hippuselle, miten voit nyt?

Kiitos kysymästä. Tässä kynnetään eteenpäin. Välillä vähän syvemmällä. Esim kun hyvän ystäväni kanssa, joka asuu ulkomailla, sovittiin hänen ja perheensä muutaman päivän viipymisestä meillä suomenvierailullaan. Ystäväni on kuudennella kuulla raskaana.

En tiedä monetko huutoitkut oon jo asian takia vetänyt. Alkaen siitä, kun hän keväällä viestitti sykkeen näkymisestä samana päivänä kun itse kävin jonkun tuloksettoman siirron jälkeen verikokeessa hakemassa varmistuksen tukilääkkeitten lopettamiselle. Aion itkeä tässä tätä surua ja katkeruutta ja muuta, niin paljon, että voisin jotenkinnauttia ystäväni näkemisestä.

Samoin on alkanut jo huolestuttaa kaikki uuteen hoitoon liittyvät asiat. Ei hoito itsessänsä, vaan se, että asiat tehtäisiin oikeasti järkevimmällä tavalla. Ei toivottavasti miljoonaa tuskaista tuloksetonta lääkkeellistä kiertoa tällä kertaa.

Enkä ole valitettavasti ekan punktiokierron jälkeen tavannut sitä lääkäriä, jonka kanssa saatiiin alkuun asioida. Hän oli jämpti, mutta kuunteleva ja antoi luotettavan vaikutelman. Samaa tunnetta ei valitettavasti ole tullut muista lääkäreistä. Sehän voi olla, että koko punktio menee penkin alle, jos haluavat taas vaan toimia ”kuten tapana on”, eivätkä huomioi yksilöllistä tilannetta, kuten tämä luottamusta herättänyt lääkäri teki.

Toivottavasti Rauha kivut helpottavat. Kuulostavat aika voimakkailta ja ikäviltä.

Hentohaave, oliskin siellä nyt jotain tapahtumassa...

Kosmoskukalle peukkuja ultraan!

Hento haave toi on niin syvältä. Joka kerta raskaampaa. Mäkin olen miettinyt onko tämä yrittäminen tervettä mielelle enää.

:hello Tasaista 34c aurinkoa ja hellettä Alaniassa!:p

Uitu ollaan ja lasten leikkien keskessä touhuttu... all inclusivessa. Tekemistä paljon kaiklea täällä, ettei ehdi näpeissä polttavia raskaustestejä ajatella....

Laukussa testit odottavat käyttäjää, mutta testaan vasta about dpo13-15:happy:

Dpo 9

Last edited by a moderator:
Me käytiin tänään luostarissa ja hain sieltä hedelmällisyyttä ikonin luota. Mieskin teki samoin :wideyed: Katotaan, onko mitään hyötyä. Kiivettiin sinne 300 porrasta. Multa meinas jäädä luostari väliin, kun kuopus joutui paniikkiin korkealle menemisestä, mut isänsä kerkes tulla jo takas päin, niin pääsin lähtemään toisen äidin kanssa luostariin. Olin kyllä ylpeä kuopuksesta, kun hänkin suostui kiipeämään 190 porrasta :joyful:

Kp7.

Tsemppiä vielä HentoHaave <3

Liitteet

• 20190711_160807.jpg
    20190711_160807.jpg
    87.9 KB · Katsottu: 204
Takaisin