----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rauha80 :) Onko sinulla seurantaa kystan kanssa?

Tuskin olisi iso juttu lääkärin tyhjeentää se ja saisit kierron taas normaaliksi.

En halua pelotella, mutta kävisin tekemässä asialle jotain sillä, eikös ne kystat voi kiertyä, kun kasvavat isoiksi ja siitä on kai jo ihan haittaakin sitten.

Tsemppiä, ja toivottavasti oletkin raskaana ja tuo kysta onkin kuihtunut pois!:cheers

Seurantaa saisi jos haluaisi, mutta enpä taida haluta. Vähän turhaa mielestäni, koska uusiutuminen on ihan varmaa. Näitä tulee ja menee, eikä niille oikein mitään voi tehdä. Lääkkeellä nämä kiltit nestekystat ensisijaisesti tavataan hoitaa, mutta en ole kiinnostunut siitäkään niin kauan kun vielä imetän. Punktio ei ole vaihtoehto. Invasiivinen hoito tällaiseen vaivaan olisi mielestäni liioittelua.

Kiertyminen ei ole tavatonta, mutta ei ihan yleistäkään kystataipumuksen yleisyyteen verrattuna.

Tästä on muistaakseni ollut ennenkin puhetta, että on turha yleistäå, että kaikki miehet tekevät työtä rahan kiilto silmissä. Minun mieheni tekee mielellään töitä, mutta ihan maltillisia määriä ja on vähentänyt matkustamisen minimiin ja siirtää mielellään palkankorotukset työkavereille, jos se on mahdollista. Ihminen ei tarvitse määräänsä enempää rahaa.

Yölento :) Ei tarvitse ja toista on kenenkään vaikea muuttaa..

Samaa "työnteko" vikaa on itsellä, mutta ei enää niin voimakkaasti lapsen myötä.

Miksi luulet, että mulla olisi rahaa liikaa? Itse tienattu ihan joka penni. Tuskin on liikaa, kun muidenkin kuluja maksettu ja isompi asunto ois toiveissa.

Last edited by a moderator:
Yölento :) Ei tarvitse ja toista on kenenkään vaikea muuttaa..

Samaa "työnteko" vikaa on itsellä, mutta ei enää niin voimakkaasti lapsen myötä.

Miksi luulet, että mulla olisi rahaa liikaa? Itse tienattu ihan joka penni. Tuskin on liikaa, kun muidenkin kuluja maksettu ja isompi asunto ois toiveissa.
En luule, että teillä olisi liikaa rahaa, vaan kyseenalaistan sen, että miehet noin yleisesti tekevät jatkuvasti paljon töitä tienatakseen paljon rahaa.

Meidän perheessä pääasia on, että saamme perheenä olla paljon yhdessä. Molemmat tekee myös töitä pikemminkin työn ilosta kuin palkan vuoksi. Toki palkka on siinä mielessä merkittävä, että eläminen jonkun verran maksaa, mutta ekologinen elämäntapa ei maksa maltaita ja yli jääneitä palkkoja ei työn sankarin arkkuun laiteta.

En tiedä yhtään. Sitä pakkaamista ja raivaamista se nyt siellä yrittää edistää. Mutta kun on kasannut tavaraa ihan kohtuuttoman isoihin varastoihin pari vuosikymmentä, (puutavaraa, puuntyöstökoneita ja ties mitä, kun ei säilytystila lopu kesken...) niin sen kaman läpikäyminen on ihan loputon projekti. Ja kun on vielä keskittymishäiriö, niin jos yhtään ymmärrätte mitä se on kun on tekemässä yhtä asiaa ja harhautuu johonkin toiseen... esim. katsoo välillä ”ihan nopeesti” tietokoneelle, ja yhtäkkiä onkin viettänyt 3 tuntia katsellen youtubesta opetusvideota aiheesta miten puhutaan kirahville... Mä vähän ymmärrän tuota ilmiötä, kun mulla on itelläni sama ongelma. Mut silti ärsyttää ja ahistaa se, kun mies on vaikka viikon kotona muka pakkaamassa ja raivaamassa, ja sit tajuun että se ei oo saanu sen viikon aikana muuta ku vietyä yhden roskapussin ulos :smiley-angry017 Niin että vaikea arvuutella milloin. Voi olla että tänä vuonna, tai sit ehkä ei. Mulla on aika monta kertaa jo menny hermot tässä, mut en kai voi muuta kuin hyväksyä että se etenee silleen ku etenee. Kyllä se kuitenkin sanoo että HALUAA mun kanssa elää loppuelämänsä. Kai siihen on uskottava, vaikka joskus on vähän vaikee jaksaa kun en näe mitään edistymistä. Jos se ei haluaisi, niin kai se sit sanoisi että haluaa että asutaan omissa kodeissamme molemmat. Tää kysyy multa sellaista kärsivällisyyttä ja ymmärrystä jota mulla ei ole! Elämän oppitunteja...

Onko sulla mahdollisuutta mennä hälle avuksi pakkaushommiin? Kuulostaa siltä ettei yksin saa aikaiseksi.

Ei suostu ottamaan minulta (eikä keneltäkään!) apua vastaan. Ehdotin sitä jo joululomalla, että mentäis vaikka pariksi päiväksi kun lapset oli isällään. Hän on jääräpää, ja haluaa tehdä kaiken itse. Kun on sen rojunkin itse kerännyt. Nnnnnnggghhh miehinen ylpeys!!! :banghead::banghead::banghead:
Itse asiassa ymmärrän tuon. Silloin ennen esikoisen syntymää kun kävin tavaroitani läpi, meni siinä todella kauan, koska henkinen työ luopumisessa piti tehdä itse. Jos joku toinen olisi heittänyt tavaran pois, olisi siitä syntynyt riitä, siksi päätös piti saada tehdä itse -- vaikka tavara sinänsä oli ihan selkeästi turha roska.

Ei suostu ottamaan minulta (eikä keneltäkään!) apua vastaan. Ehdotin sitä jo joululomalla, että mentäis vaikka pariksi päiväksi kun lapset oli isällään. Hän on jääräpää, ja haluaa tehdä kaiken itse. Kun on sen rojunkin itse kerännyt. Nnnnnnggghhh miehinen ylpeys!!! :banghead::banghead::banghead:

No se. Luulisi että kaverin kanssa olisi helpompaa ja mukavempaa pakkailla. Mä kun muutin lasten kanssa miehen luo niin olisin voinutkin kaivata apua. Ja mua niin ärsytti kun mies hoppuutti ja kyseli että joko ootte pakanneet kaikki laatikoihin. Kun olin kämpillä välillä pakkasin mutta oli siinä pienet lapsetkin jotka vaati hoitoa ja huomiota.

Aamulämpö oli tänään vielä 36,9. Mut en ala nyt spekuloimaan enää mistään kiinnittymisvuodosta. Tänään oli dpo11 mut vuoto mikä vuoto. Se on nyt kp1 ja itken täällä yksinäni. Mies ei oo täällä, ollaan riidelty kaikesta koko viikko minkä hän on ollut kotonaan, ja häntä ei edes kiinnosta mun raskaustestit eikä se että menkat alkoi. Ehkä mulla on kuitenkin väärä mies :sad001 Tai ehkä vaan PMS. Reagoin niin voimakkaasti ja tunneperäisesti kehoni kautta. Viallinen mikä viallinen.

MUOKS. Yks outo piirre tässä hommassa nyt on. Eiks kohdunsuun pitäis menkkojen alkaessa laskeutua ja avautua kuukautisvuotoa varten? Mun kohdunsuu on nyt niin kaukana ja taaksepäin kääntynyt etten edes tavoita sitä sormella! Ihan outoa.

Hentohaave :) Uutta putkeen:cheers

Hentohaaveelle lohdutusta, toivottavasti kaikki näyttää taas valoisammalta, kun tää pahin hetki kiertoa on ohitettu.

Tähdelle perheineen hyvää matkaa!

Rauhalle hyvää alkanutta kiertoa, vihdoinkin.

Vastavirranakalle sympatiaa. Aikatauluongelmat on kyllä tässä iässä lisääntymisyrityksessä niin syvältä. Luomuyritysaikana kans jonkun kerran ajelin toiselta paikkakunnalta koulutuksesta kotiin talletteluja varten, vaikka oli hotellit, saunat ja illalliset maksettuna. Hullun puuhaa.

Hoidoissa se hyvä puoli (kun jotain positiivista täytyy jostain kaivaa), että miestä ei tarvita paikalle kuin punktiopäivänä. Muutoin riittää, että saa omat aikataulut sopimaan hoitojen aikatauluihin.Mikä sekin on toki syvältä. Onneksi ei oltu varattu etukäteen mitään reissua lomalle elokuulle. Nyt kun punktiokierto osuu (toivottavasti) siihen, niin eipä tarvi muita lomasuunnitelmia sitten juuri tehdäkään.

Luin vain osan viimeisistä keskusteluista. Tsemppiä, HH <3 Hyvää matkaa, Tähti!

Kp5.

Terveisiä paahtavasta kuumuudesta :wacky:
Täällä reporankana huoneessa. Koko porukalla vähä kisaväsymystä. Eilen reissattiin ja huomenna taas. Kuopus on kyllä vesipeto :grin

Liitteet

• 20190709_111552.jpg
    20190709_111552.jpg
    46.8 KB · Katsottu: 245
Takaisin