Rauha80 :) Onko sinulla seurantaa kystan kanssa?
Tuskin olisi iso juttu lääkärin tyhjeentää se ja saisit kierron taas normaaliksi.
En halua pelotella, mutta kävisin tekemässä asialle jotain sillä, eikös ne kystat voi kiertyä, kun kasvavat isoiksi ja siitä on kai jo ihan haittaakin sitten.
Tsemppiä, ja toivottavasti oletkin raskaana ja tuo kysta onkin kuihtunut pois!![]()
Seurantaa saisi jos haluaisi, mutta enpä taida haluta. Vähän turhaa mielestäni, koska uusiutuminen on ihan varmaa. Näitä tulee ja menee, eikä niille oikein mitään voi tehdä. Lääkkeellä nämä kiltit nestekystat ensisijaisesti tavataan hoitaa, mutta en ole kiinnostunut siitäkään niin kauan kun vielä imetän. Punktio ei ole vaihtoehto. Invasiivinen hoito tällaiseen vaivaan olisi mielestäni liioittelua.
Kiertyminen ei ole tavatonta, mutta ei ihan yleistäkään kystataipumuksen yleisyyteen verrattuna.
Niin että vaikea arvuutella milloin. Voi olla että tänä vuonna, tai sit ehkä ei. Mulla on aika monta kertaa jo menny hermot tässä, mut en kai voi muuta kuin hyväksyä että se etenee silleen ku etenee. Kyllä se kuitenkin sanoo että HALUAA mun kanssa elää loppuelämänsä. Kai siihen on uskottava, vaikka joskus on vähän vaikee jaksaa kun en näe mitään edistymistä. Jos se ei haluaisi, niin kai se sit sanoisi että haluaa että asutaan omissa kodeissamme molemmat. Tää kysyy multa sellaista kärsivällisyyttä ja ymmärrystä jota mulla ei ole! Elämän oppitunteja...
Ainakin hienoimmat ja kalleimmat shampanjat, heti alkuun