T
Tähti ★
Vieras
Jos toinen haluu lapsen mun kanssa viiskymppisenä (sen mitä se on hartaasti toivonut jo 25-vuotiaasta alkaen!!) niin kai mun on luotettava ja uskottava siihen, että se oikeesti haluaa mun kanssa olla ja elää.
Mut adhd-ihmisen elämä ei ole aina niin yksinkertaista. Ja tällaisiin elämänhallinnan haasteisiin ei tunnu saavan apua oikein mistään. Saati sit että eihän se kai suostuis edes ottaa vastaan mitään apua. Kun en minäkään saa siinä auttaa. ”Ite mä oon romuni keränny, ja se on mun tehtävä myös raivata ne!” Jep, ymmärrän toki sen, että se on kunnia-asia. Ja jos ei ole ollut 20 vuoteen mitään syytä sitä varastoa raivata... se on aika loputon projekti.
Mä raahasin ite 3-4 muuossa (noin 20 vuoden ajan) samoja muuttolaatikoita jotka olin aikanaan lapsuudenkodistani tuonut, kun ei ollut aikaa eikä energiaa raivata niitä koskaan. Pari vuotta sitten kävin kaiken läpi viikossa. Se oli järjetön urakka, vietin viikon kellarissa. Vaatii tosi paljon energiaa, että jaksaa edes aloittaa. Ja helposti loppuu puhti kesken. Tällä päällä. Miehellä samanlainen pää, ku ampiaispesä. Sata asiaa mielessä yhtaikaa, koita siinä sit keskittyä. Hassua että me löydettiin toisemmeKukaan muu ei varmaan jaksais ymmärtää tällaista.
Hentohaave :) Pitkään on tämä mies haaveillut lapsesta. Onko mies yrittänyt hankkia lasta koskaan aiemmin ennen sinua?
Kerroit, että siippoja ei ole tutkittu koskaan.

onkohan Helena80 jo päässyt hyvin perille ja istuskelee jo hotellin rantatuolilla auringosta nauttien?
!!!
Ainakin hienoimmat ja kalleimmat shampanjat, heti alkuun