----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jos toinen haluu lapsen mun kanssa viiskymppisenä (sen mitä se on hartaasti toivonut jo 25-vuotiaasta alkaen!!) niin kai mun on luotettava ja uskottava siihen, että se oikeesti haluaa mun kanssa olla ja elää.

Mut adhd-ihmisen elämä ei ole aina niin yksinkertaista. Ja tällaisiin elämänhallinnan haasteisiin ei tunnu saavan apua oikein mistään. Saati sit että eihän se kai suostuis edes ottaa vastaan mitään apua. Kun en minäkään saa siinä auttaa. ”Ite mä oon romuni keränny, ja se on mun tehtävä myös raivata ne!” Jep, ymmärrän toki sen, että se on kunnia-asia. Ja jos ei ole ollut 20 vuoteen mitään syytä sitä varastoa raivata... se on aika loputon projekti.

Mä raahasin ite 3-4 muuossa (noin 20 vuoden ajan) samoja muuttolaatikoita jotka olin aikanaan lapsuudenkodistani tuonut, kun ei ollut aikaa eikä energiaa raivata niitä koskaan. Pari vuotta sitten kävin kaiken läpi viikossa. Se oli järjetön urakka, vietin viikon kellarissa. Vaatii tosi paljon energiaa, että jaksaa edes aloittaa. Ja helposti loppuu puhti kesken. Tällä päällä. Miehellä samanlainen pää, ku ampiaispesä. Sata asiaa mielessä yhtaikaa, koita siinä sit keskittyä. Hassua että me löydettiin toisemme :wink Kukaan muu ei varmaan jaksais ymmärtää tällaista.

Hentohaave :) Pitkään on tämä mies haaveillut lapsesta. Onko mies yrittänyt hankkia lasta koskaan aiemmin ennen sinua?

Kerroit, että siippoja ei ole tutkittu koskaan.

Nyt kun olen tutkiskellut itseäni niin eniten ehkä haittaa se, että mua ronkitaan, maksetaan yli tonni tutkimuksista ja mä syön lääkkeitä jotka luultavasti on syypää päänahan rikkimenoon. Sitten kun testi näyttää vihreää valoa, mennään silti jonnekin perkeleen vesisateeseen kuuntelemaan aivan paskoja bändejä ja mies tapojensa vastaisesti veti viinaa niin, että sammui kun päästiin tädin luokse. Joten vaikka kylässä ei olisi ollut romanttista niin olisi voinut varmistaa jos oltaisiin oltu hiljaa.

Totesin aamulla sille, että mulla ei ole hätää kun on jo kaksi lasta. Mutta hänen kannattaisi alkaa miettimään lapsetonta loppuelämää. En aijo kusta tikkuihin ja syödä noita lääkkeitä jos ei hoida omaa osuuttaan. Ja jos meillä on max 4 mahdollisuutta jäljellä niin hirveenä en missaisi hetkiä joina se voi onnistua. Toisaalta olen helpottunut, että homma ei täysin olekaan mun iästä kiinni. Eli en ole yksin syypää jos sitä lasta ei sit tulekaan.

Peppipupu :) Ompa kurjaa käytöstä mieheltäsi.

Vähän keskenkasvuista...ehkä hänellä vielä menojalka vipattaisi..

Kuinka nuori hän onkaan?:rolleyes:

Joskus ikäero voi rassata, vaikka henkisesti onkin sama aaltopituus:p

Hän kertoi mulle ihan suhteen alussa tän, että on nuoresta asti toivonut omaa lasta, mutta nyt on jo aikalailla luopunut toivosta, kun ei ole sopivaa kumppania löytynyt, sellaista kenen kanssa edes haluaisi olla ja elää. Ja kun on ite yli 50v. niin aika vaikea enää uskoa että löytyisi joku lähes 30v. joka haluais jakaa elämänsä hänen kanssa ja vielä lapsenkin saada. Kun nyt ei sitä oikeaa ole kävellyt vastaan, iästä riippumatta. Nyt vasta käveli koska KOSMOS järjesti. Mutta tää ikä (molemmilla) on vähän ehkä hidaste lapsenteossa.

Hentohaave :) Lapsen teille soisin:Heartpink

Miehesikin kypsyisi/tasaantuisi, kun isyys hänelle suotaisiin. Toivon plussaa ja uskon, että teillä on mahikset vauvaan :)

Meillä tapahtui toisinpäin, mies vältteli isyyttä ja yli 25-vuotta kului, että esikko syntyi. Sen jälkeen hän ns. "aikuistui".... isyys on hänelle parasta mitä tämä maailma voi antaa:Heartpink

Toivon teille samaa:Heartbigred

Tähti täyttää ens vuonna 30. Elie nää poikanen. Mutta ei sillä vipata. Ja saa mennä just niin paljon kun haluaa. Usein käy kerran kuussa saunomassa ja yhdellä ja tulee kotiin viimeistään 24. Joskus jopa autolla ilman kaljaa.

Nyt oli vuotuinen serkkujen tapaaminen ja siellä enemmän juodaan. Ei se liian humalassa ollut mutta kun oltiin pelattu jo aamusta kaikkia seurapelejä ja sit festareilla monta tuntia niin... Mutta olis se voinut jotain kehittää. Lähetin sille kuitenkin kuvan ovistestistä.

Olisin tyytyväinen, jos ukko menisi kavereilleen joskus juomaan. Kotona mukavampaa kuulemma. Onneksi ei juo paljoa, mutta silloin kun juo se on tasoa vaaaimooo rrrakaaasss. Tälleen juomattomana hilpeää.

Vastavirran akka :) Täällä ihan samanlainen ukko. Ei saa kavereiden kanssa ulos, eikä ainakaan juomaan. Yritin joskus vuosia ehdottaa, mutta ei...ei...EI!

Nyt jo pakataan matkalaukkuja. Ukko sanoi tilaavansa vaimon kanssa yhteisen drinkin, kun päästään hotellille!!:laughing002 Ainakin hienoimmat ja kalleimmat shampanjat, heti alkuun:grin

Ihanaa. Niin mullakin. Harrastuksina sillä on työnteko 24/7. Ilmoitti juuri saapuvansa kotiin elokuun alussa. Uskokoon ken tahtoo, mutta ilmeisesti ennen seuraavaa ovista.

Vastavirran akka :) Samaa harrastusta täällä ja samaa hipoo...et ole yksin!:chicken:

Miehet tykkää työnteosta ja etenkin, kun palkka juoksee:happy119

Vastavirran akka :) Samaa harrastusta täällä ja samaa hipoo...et ole yksin!:chicken:

Miehet tykkää työnteosta ja etenkin, kun palkka juoksee:happy119
Tästä on muistaakseni ollut ennenkin puhetta, että on turha yleistäå, että kaikki miehet tekevät työtä rahan kiilto silmissä. Minun mieheni tekee mielellään töitä, mutta ihan maltillisia määriä ja on vähentänyt matkustamisen minimiin ja siirtää mielellään palkankorotukset työkavereille, jos se on mahdollista. Ihminen ei tarvitse määräänsä enempää rahaa.

Takaisin