----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä nyt en ainakaan viitsinyt pitkästyttää teitä mun haamuilla, jotka eivät muutu miksikään. Liian pienellä pidätyksellä tehty. Kolmelta yöllä kävin vessassa ja kuuden jälkeen nousin ylös. Vähän mietityttää kun noin haalea, mutta jospa huomenna. Tosi väsynyt olen ollut nyt pari päivää. Pakko ollut nukkua monet lyhyet päikkärit. Onneksi olen kesälomalla.:grin
View attachment 79384
Kiitos, en pitkästynyt yhtään. Viiva se on haaleakin viiva <3 sama viesti sillä on.

Moneltako hippusen verikokeita saa jännätä?

Täällä kp1. Toisaalta hyvä, niin ei tartte loppulomaa miettiä ja vahtia ja pohtia. Silti nyt kyllä oli aika rankka kierron aloitus noin henkisesti.

Kosmoskukka mahtavaa! Koska digi?

Hippusta jännätään...

Missä Vastavirran Akka?

F198DE4A-1CA7-4297-A0F0-F8A36FB21261.jpeg
Täällä kp1. Toisaalta hyvä, niin ei tartte loppulomaa miettiä ja vahtia ja pohtia. Silti nyt kyllä oli aika rankka kierron aloitus noin henkisesti.

Kosmoskukka mahtavaa! Koska digi?

Hippusta jännätään...

Missä Vastavirran Akka?
Voi Peppipupu.:Heartpink Onneksi tosiaan tilanne ratkesi johonkin suuntaan, niin pääsee uudelle yrityskierrokselle.

Hippusta minäkin jännitän.

Tein toissapäivänä digin johon tuli raskaana 1-2vk. Nyt pohdin koska siinä näkyisi seuraava etappi. Tai sitä 3+ tulosta eniten edelleen himoitsen (sen edellisen tm vuoksi), että koskahan sen voisi saada? 7.rv tuon taulukon mukaan vasta voisi olla hcg 20000?

Testaan, kun tuli tuonne sopimattomaan paikkaan vahingossa aika rivo emoji. Tätä yritin laughing7 ja tämä tuli
:laughing7

Jotenkin ihan sellainen vittuantaasitollajakokomaailmahaisee-olo. Kaiken piti olla loistavasti ja tulos kuraa. Ei tekis mieli edes aloittaa niitä myrkky letroja huomenna. Niistä mitään hyötyä kuitenkaan. Ainoa mikä helpottaa on se ettei tiputellut ja kierron mukaan luteaali oikein hyvä. Tuskin tää sysikakka ruumis mitään enää hedelmöittyy. Vois raahata itsensä kaatopaikalle ja mennä odottamaan kuolemaa. Ottaa päähän koko kroppa. Kohtu vois vaan pudota pois kun sillä mitään tee. Näitä menkkoja en jaksaisi yhtään turhaa kiertoa enää.

Koira on oksentanut ja paskonut 3 päivää pitkin kämppää ja mä vuodan ku seula. Ja kuukuppi ei osu kun kohdun hässäkkä liian alhaalla vielä.

Ainoa mikä on hyvin, mies tilasi mulle polkupyörän mutta tuskin ehtii tulla ennenkun nää paskat säät taas alkaa. Mahtavaa ja upeeta..Jee Jee

Ja oon aika satavarma ettei mulla mikään irtoa ilman sitä ovitrelleä. No siihen sit pitäisi taas mennä ultraan ja hakemaan resepti eli sellainen 200€ ja sit niusiudiusiu kaikki aivan mahtavasti ja taas yksi pettymys. Mitä ps**aa. Nyt jo mennyt lähes 1000€ ja tulos tämä. Mätä Akka.

Letrot. Ei mulla niistä mitään pahaa sanottavaa. Mä vana jotenkin ounastelen, että ei se munis irtoa/puhkea ilman avitusta vaikka veitelisi 7.5mg päivä.

Ja mulla noi muuten pidensi kiertoa myös. Luteaali 16 päivää ja 26->30. Luomuna nyt ovista koskaan saanutkaan tikulla kiinni.

Letrot. Ei mulla niistä mitään pahaa sanottavaa. Mä vana jotenkin ounastelen, että ei se munis irtoa/puhkea ilman avitusta vaikka veitelisi 7.5mg päivä.

Ja mulla noi muuten pidensi kiertoa myös. Luteaali 16 päivää ja 26->30. Luomuna nyt ovista koskaan saanutkaan tikulla kiinni.
Samaistun aiemmin mainitsemiisi kurjiin fiiliiksiin, Peppipupu! :Heartred

Mahdollisuuksia kyllä vielä on.

Täällä vuosia vielä muutama enemmän mittarissa, joten..

Letroista olen tuumaillut, että tuskin niistä pahasti haittaakaan ottaen huomioon, että lääkettä käytetään rintasyövän hoitoon. Minulla on nimittäin löytynyt pieni hyvälaatuinen kasvain rinnasta. Veritulppariski toki pidettävä mielessä.

Takaisin