----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein aamulla apteq herkän ja musta kastuessaan vilautti viivaa. Tuli sit kiire kun vieraat heräsi niin sujautin laukkuun. Äsken kävin vielä kurkistamassa niin todella haalea mutta värillinen näkyy kun tihrustaa. En pääse just nyt kuvaamaan etteivät vieraat ihmettele. Taidan sittenkin juoda maltillisesti puoli lasia punkkua vaan. Silti jalat maan pinnalla.

Tein aamulla apteq herkän ja musta kastuessaan vilautti viivaa. Tuli sit kiire kun vieraat heräsi niin sujautin laukkuun. Äsken kävin vielä kurkistamassa niin todella haalea mutta värillinen näkyy kun tihrustaa. En pääse just nyt kuvaamaan etteivät vieraat ihmettele. Taidan sittenkin juoda maltillisesti puoli lasia punkkua vaan. Silti jalat maan pinnalla.

Kuulostaapa lupaavalta Peppipupu! Toivottavasti lähtee vahvistuun... :)

Ei hitto miten mukava jännitellä viivoja. Pitää taas ristiä sormet, ehtihän ne tässä ollakin jo monta tuntia vapaina Ulkosuomalaisen uutisten jälkeen. :hilarious:

Plussajunassa on edelleen runsaasti tilaa, kyytiin vaan!

Sinällään hauskaa, että mun lasten synttärit 28.2 ja 18.3 eli tunnun raskautuvan samaan vuodenaikaan. Tarkoittaako siis, että jos tämä ei nappaa, joudun odottamaan vuoden?!?:hilarious:

Oho hups, kun viesti tippunu johonkin :eek: Siis mun lapset marras, tammi- ja elokuussa. Tammikuun la tosin oli joulukuussa :happy:

Mulle käy siis kaikki kuukaudet :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Ihania uutisia ketju täynnä!

Ulkosuomalaiselle onnea pojasta ja onnistuneesta operaatiosta!! Olitte kyllä jännän äärellä.
Oli pakko vähän perehtyä tohon istukan kohdunläpi kasvamiseen, taas oppi jotain ihmeellistä elämästä.

Ja plussia!
Nyt pidätetään hengitystä hippulaisen, Peppipupun ja Kosmoskukkasen jatkoille
 aivan huikeeta!!! :Heartred:Heartred:Heartred

Muokattu viimeksi:
Sinällään hauskaa, että mun lasten synttärit 28.2 ja 18.3 eli tunnun raskautuvan samaan vuodenaikaan. Tarkoittaako siis, että jos tämä ei nappaa, joudun odottamaan vuoden?!?:hilarious:
Ja mulla on 27.2 syntynyt lapsi.:grin Maaliskuinen oli, mutta tuli aikaisemmin. Nyt varmaan syntyisi karkauspäivänä.:p
Mä just mietin kanssa, että ehkä minä tulen vain kesällä raskaaksi. Viime kesänäkin tulin. Joka siis oli tm.
Mutta siis mulla ei voi sanoa mitään väriä noissa vielä olevan, niin pitää odotella kärsivällisesti. Maaliskuinen tästä kierrosta kuitenkin tulisi.:)

6DADD04B-77C0-4B16-BF5F-2A44EA62609A.jpeg
Samassa löysässä hirressä täällä ollaan, ei vahvistu viivat. :sad001

Mites Peppipupu ja Kosmoskukka?

Takaisin