----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä Ulkosuomalaiselle ja hänen juhannusaaton vauvalleen! :Heartred

Ulkosuomalainen, toivottavasti leikkaus sujuu niin mallikkaasti kuin erikoistilanteessa suinkaan on mahdollista! Poika on varmasti supersuloinen. :Heartblue

View attachment 79264
Oikein kun kääntelee niin näkyy niissä viivanpaikka.:angelic:

Muoks. Olipa kökkö kuvanlaatu. Laitoin myös aijaahan:
https://aijaa.com/fbXzMj

Muoks2. Niin ja dpo 9
Viivanpaikka bongattu! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. Mulla onestepin kymppi ei ole antanut turhia viivoja, kerran ilmeisesti kiinnittymisyrityksestä tuli superhailura joka näkyi vain dpo 11. Muuten on lähtenyt vahvistumaan hitaasti mutta varmasti.

Tsemppiä, Ulkosuomalainen <3

Mun kadonneet ovistikut löytyi periaatteella "tavarat löytyvät silloin, kun niitä ei etsi" :grin Etsin siis pöntönraikastimia
vessojen laatikoista, niin tikut löytyivät suihkun vessan kaapin alimmasta laatikosta. Sinne ne oli vaan heitetty
pyyhkeiden joukkoon. Mies sanoi, että mä oon kuitenkin itte ne sinne heittänyt, enkä muista :hilarious: Vannoisin kyllä,
että niin ei ole käynyt. Miksi ihmeessä olisin raahannut käytetyt tikut vessasta toiseen talon perimmäiseen
nurkkaan o_O Kyllä mä luulen, että kuopus sen kuitenkin on tehnyt. Mutta siis wc -raikastimia ei löytynyt :grin
Onneksi noi tikut nyt löyty, kun vieraat ramppaa suihkutiloissa illalla laughing7

Kirjoitan minäkin vielä henkilökohtaisesti Ulkosuomalaiselle täältä tsempit. Varmasti ihanaa nähdä poika vihdoin.:Heartblue Heti kun kykenet, niin tule kertomaan ihanat uutiset.:Heartbigred

Viivanpaikka bongattu! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. Mulla onestepin kymppi ei ole antanut turhia viivoja, kerran ilmeisesti kiinnittymisyrityksestä tuli superhailura joka näkyi vain dpo 11. Muuten on lähtenyt vahvistumaan hitaasti mutta varmasti.
Nyt kun sanoit, niin mullakin kerran näkyi 10 one stepissä joku hailura varhaisilla päivillä. Seuraavana päivänä oli kadonnut. Menipäs tämä nyt jännittäväksi.

Hei kaikki!:hello

Otan tähän rakoon kesätauon. Toivotaan plussia palsta täyteen siinä välissä, kun (jos) palaan:cheers:cheers:cheers

Oman jaksamisen kannalta pidän taukoa, koska vielä ei ole kesälomakaan alkanut.
Ja talvilomakin pitämättä.

Tässä on painettu pitkä siivu liian hyvin vähillä yöunilla, työmuutosten takia. Mutta jee, tänään olen ainakin yhdestä asiasta onnellinen - sain uuden asiakkaan projektin kunnialla kotiin..:happy:

Palstalle toivon hyvää kesää, plussia ja Peace -mieltä!:smiley-angelic003

Kp4
Hyvää kesätaukoa - ja juhannusta!

Lepäile, nauti kesästä ja pidä huolta itsestäsi!

Eiköhän se kaivattu plussakin ilmesty pian! :cheers

56DFF7EB-5F44-4BD0-AF2C-08F3D405BB05.jpeg
Tässä aamun testikuva. Kovin on hailua näille päiville edelleen...

Alemmat on onestep, mut nää molemmat 25, koska viimeinen 10 meni eilen. Ylemmät pc.
Pc suunnilleen sama tai vähän heikompi, kuin eilen. Onestep vahvistunut eilisestä.

Aion jatkaa testaamista niin kauan, että tulee leffaviivat, tai sitten se huonompi vaihtoehto... Ensi viikolla teen digin uudestaan, jos vielä tarvis.

Eilen kävin verikokeessa, mutta koska juhannus, niin tulos tulee joskus.. Toivottavasti on maanantaiksi jossain saatavilla. Silloin ois puhelinaika lääkärille.

Kosmoskukalle peukkuja viivanpaikan vahvistumiseen ja Helenalle onnekkaita talletteluja!

Hyvää juhannusta kaikille!

Kovasti onnea, Ulkosuomalainen! Ihana kun jaksoit tulla sektiosta huolimatta meille kertomaan, päästit meidät jännityksestä ja huolesta. :Heartred

Hippunen, katso omakannasta, jos olisivat sinne kirjanneet? Minulle on raskaustestin tulokset tulleet parhaimmillaan 2 tunnin kuluttua verinäytteen antamisesta.

Takaisin