Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viivanpaikka bongattu! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. Mulla onestepin kymppi ei ole antanut turhia viivoja, kerran ilmeisesti kiinnittymisyrityksestä tuli superhailura joka näkyi vain dpo 11. Muuten on lähtenyt vahvistumaan hitaasti mutta varmasti.View attachment 79264
Oikein kun kääntelee niin näkyy niissä viivanpaikka.:angelic:
Muoks. Olipa kökkö kuvanlaatu. Laitoin myös aijaahan:
https://aijaa.com/fbXzMj
Muoks2. Niin ja dpo 9
Vannoisin kyllä,
Heti kun kykenet, niin tule kertomaan ihanat uutiset.
Nyt kun sanoit, niin mullakin kerran näkyi 10 one stepissä joku hailura varhaisilla päivillä. Seuraavana päivänä oli kadonnut. Menipäs tämä nyt jännittäväksi.Viivanpaikka bongattu! Toivottavasti lähtee vahvistumaan. Mulla onestepin kymppi ei ole antanut turhia viivoja, kerran ilmeisesti kiinnittymisyrityksestä tuli superhailura joka näkyi vain dpo 11. Muuten on lähtenyt vahvistumaan hitaasti mutta varmasti.
Hyvää kesätaukoa - ja juhannusta!Hei kaikki!
Otan tähän rakoon kesätauon. Toivotaan plussia palsta täyteen siinä välissä, kun (jos) palaan
Oman jaksamisen kannalta pidän taukoa, koska vielä ei ole kesälomakaan alkanut.
Ja talvilomakin pitämättä.
Tässä on painettu pitkä siivu liian hyvin vähillä yöunilla, työmuutosten takia. Mutta jee, tänään olen ainakin yhdestä asiasta onnellinen - sain uuden asiakkaan projektin kunnialla kotiin..
Palstalle toivon hyvää kesää, plussia ja Peace -mieltä!
Kp4
Molemmat hengissä ja hyvissä voimissa.