----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiva kuulua niihin vähemmän kivoihin.:hilarious: No joo, huono vitsi taas.
En minäkään kyllä halua, että vastavirran akka lähtee yhtään mihinkään.:happy118

Mulla on samanlainen ajatuksenjuoksu ku sulla, mutta olen aika hidas hoksaamaan :grin Tosin miellän itseni mielenkiinnottomimmaksi täällä :hilarious:

Lambi :) Olet ihana diplomaatti:angel12 Yritän olla hienovaraisempi sanoissani. Voin vakuuttaa, että en ole tarkoittanut Vastavirran akalle mitään, kyseessä on jokin väärinkäsitys, josta en ole edes tietoinen....

Toivottavasti kaikki palaa ennalleen:cheers :Heartpink
Jos kaikki palaa ennalleen, niin aika ajoin provosoit jonkun menettämääm hermot. Vaikka kuinka olisi hyvä tarkoitus, niin se ei helpota siinä kohdin. Joku jo sanoikin, että on peiliin katsomisen aika.

Tämä kaikella ystävyydellä ja pitkällä yhteisellä historialla. Muuten olet kaikkien blokkilistalla.

Mä lasken kyllä itseni myös niihin vähemmän kivoihin, muotoilin asiani huonosti :shy:

Lambi :) Simä olet ihan super!:grin Ja aina tassut tukevasti maassa. Veneesi ei seilaa ilman navigaattoria merellä, silti ymmärrät, että joillakin se seilaa, ihmiset ovat vaan erilaisia.

Mulla on samanlainen ajatuksenjuoksu ku sulla, mutta olen aika hidas hoksaamaan :grin Tosin miellän itseni mielenkiinnottomimmaksi täällä :hilarious:
Mulla on yleensä aika vajakkia toi huumori. Mutta ilmankaan ei voi elää, vaikka kovasti yritän hillitäkin.:angel12 Ja en mä sillä kirjoittanut, että oikeasti olisin loukkaantunut. Kyllähän mä oon just sellainen mielenkiinnoton. Jotenkin ei vaan osaa useinkaan osallistua keskusteluihin. Mutta ollaan me mielenkiinnottomat sitten täällä vaan vauvakuumeilemassa.:hug007

Helena80 :) Olet ope:happy:

Olet hyvin jalat maassa. Et ole mitenkään mielenkiinnotoin:p

Toisaalta suurin mielenkiinnon kohdehan meillä on vauvakuumeilu :)

Toivotan plussaa kaikille!!:cheers:cheers:cheers:cheers

Jos kaikki palaa ennalleen, niin aika ajoin provosoit jonkun menettämääm hermot. Vaikka kuinka olisi hyvä tarkoitus, niin se ei helpota siinä kohdin. Joku jo sanoikin, että on peiliin katsomisen aika.

Tämä kaikella ystävyydellä ja pitkällä yhteisellä historialla. Muuten olet kaikkien blokkilistalla.

Yölento :) Miksi en katsoisi peiliin?

Sitä pitää jokaisen tehdä aika ajoin.

En tiedä mikä on blokkilista ja mistä sinä tiedät sanoa muiden puolesta, että olen siellä?

Yölento, voisit ehkä perustaa oman kuumeiluketjun? Oisko hyvä idea?:rolleyes:

.
Mulla on yleensä aika vajakkia toi huumori. Mutta ilmankaan ei voi elää, vaikka kovasti yritän hillitäkin.:angel12 Ja en mä sillä kirjoittanut, että oikeasti olisin loukkaantunut. Kyllähän mä oon just sellainen mielenkiinnoton. Jotenkin ei vaan osaa useinkaan osallistua keskusteluihin. Mutta ollaan me mielenkiinnottomat sitten täällä vaan vauvakuumeilemassa.:hug007

Kosmoskukka :) Olet järki-ihminen.

Olen myös aika vajakki, että en ymmärrä näitä mielensäpahoitteluita...

Olen miettinyt, että oisko meille tänne iskenyt se NELJÄN kympin kriisi?:angelic: :schoked025

Ei ketjun aloittaja omista ketjua. Ja se kyllä häiritsee, että toivotellaan muita aloittamaan omia ketjuja tai neuvotaan, ettei toinen kuulu tänne, jos joku sanoo jonkun epämieluisan mielipiteen.

Muuten olet kaikkien blokkilistalla.

Yölento :) Tätä sanoisin ilkeilyksi (jos on ihan pakko sanoa).

Koska et ole täällä vauvakuumeilemassa niin, kaikella ystävyydellä ehdottaisin, että pysyttäis ihan sillä linjalla: kaikkia tukemassa ja tsemppaamassa?:cheers

En todellakaan tiedä mikä on blokkilista. En ole ehtinyt perehtyä, eikä sille ole tässä kohtaa mitään tarvetta.

Kp3

Last edited by a moderator:
Jospa jatketaan sulassa sovussa? :greet025

Vauvaa täällä kuitenkin odotetaan ja kuumeillaan.

Tai ainakin yritetään :smiley-angelic006 Tässä iässä niitä ei kuitenkaan tipu taivaasta, joten hermot on kovilla.

Työkuvioissakin joillakin pää käy näillä helteillä ihan turhan kuumana.. :smiley-angry019

Perjantaina leikataan 9:cat:0 jos huomisessa anestesia kontrollissa ei tule mitään mutkia matkaan.

Ulkosuomalainen :) Toivotaan parasta huomiselle!:Heartred

En vaadi sinulta raporttia, koska olet varmasti toipilas sektion jälkeen....kerro toki sitten kuulumiset, kun kykenet ja olet toipunut!:cheers

Miljoonasti onnea matkaan!!:cheers:cheers:cheers

Jospa jatketaan sulassa sovussa? :greet025

Vauvaa täällä kuitenkin odotetaan ja kuumeillaan.

Tai ainakin yritetään :smiley-angelic006 Tässä iässä niitä ei kuitenkaan tipu taivaasta, joten hermot on kovilla.

Työkuvioissakin joillakin pää käy näillä helteillä ihan turhan kuumana.. :smiley-angry019

Ihana Pernilla:Heartbigred
Samaa mieltä:cheers

Mun mielestä toi blokkilista on hyvä juttu, kannatan todellakin! Pitkään täällä keikkuneena kun on tullut todettua että sama peli jatkuu aika ajoin, toista kun ei voi muuttaa jos itse ei asianlaitaa näe / tunnista / myönnä. :D

Mä oon hyvä kirjoittamaan asioita, mutta keskustellessa möläyttelen mitä sattuu ja oon onnistunu puhuin itteni pussiin joskus :hilarious:

Elämäni noloin tilanne monia vuosia sitten: opiskelukaverini miehensä kanssa tuli kylään ja intouduin siinä kertomaan, kuinka yhteinen tuttavamme sai vauvan ja antoi nimeksi Matti. Päivittelin siinä ääneen, että miksi ne nyt sellaisen nimen meni antamaan, kun se on niin tavallinen. Syvä hiljaisuus laskeutui kahvipöytään..kunnes tajusin, että opiskelukaveri mies on Matti ja hän tuijottaa minua :inpain: Miten meni niinkö omasta mielestä :cool: Mun mies ei ollut kotona ja meidän esikoinen oli juuri syntynyt. Ei mulla oo mitään Matti -nimeä vastaan, mut joku ihme aivopieru vaan tuli. Häpeän vieläkin :pale:silent Mun mies totesi, että onneksi hän ei ollut kuulemassa. Olisin vajonnut maan alle, jos olisin voinut. Yritin korjata tilannetta kehumalla Matti -nimeä maasta taivaisiin. Sekös vasta pahensi tilannetta :laughing001

Takaisin