Hippunen, mikä dpo noissa oli?
Dpo 18 tosiaan.
Ekan kerran näkyi predictor earlylla dpo 13. Tosi hitaasti, hailusti ja epämääräisesti on tämä tullut esiin. En halua onnitteluja vielä, vaikka hyvää kaikki tarkoitattekin. Kiitos siitä.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hippunen, mikä dpo noissa oli?

Voi luoja mikä nuija mä oon... Pregcheck näyttää vasta kun kk on myöhässä. 25 herkkä. Moni saa one steppeihin vielä hailumpia vaikka sen pitäisi olla herkkä. Mikä sit on oikeasti testi joka saattaa näyttää ennenkun kk on myöhässä?
Minusta tämä on ollut mukava palsta, mutta minä taidan poistua täältä. En jaksa tämmöistä vänkytystä.
Tähti on nyt vääntämällä ja kääntämällä asioita ärsyttänyt jo montaa ihmistä! Olisko nyt peiliin katsomisen paikka! Sä kommentoit jokaiseen kommenttiin ja väännät asioita! Lopeta ennenkuin kaikki lähtee täältä! Provokaattori?!

Tähti on nyt vääntämällä ja kääntämällä asioita ärsyttänyt jo montaa ihmistä! Olisko nyt peiliin katsomisen paikka! Sä kommentoit jokaiseen kommenttiin ja väännät asioita! Lopeta ennenkuin kaikki lähtee täältä! Provokaattori?!

Älä huoli. Kyllä ne juhannusvieraat löytää neNiitä mun kadonneita tikkuja ei löydyKuopus sanoo, ettei tiedä niistä mitään ja jotenkin luulen, että puhuu totta. Mikä jännitysnäytelmä
![]()

, ei saa kaikki kivat lopettaa.
) ettei jengi hiilly. Sulla on hyvä tarkoitus mutta välillä menee ne ilmaisut vähän hassusti. 

Niitä mun kadonneita tikkuja ei löydyKuopus sanoo, ettei tiedä niistä mitään ja jotenkin luulen, että puhuu totta. Mikä jännitysnäytelmä
![]()

Vastavirran akka ui nyt hetki myötävirtaan ja palaa heti kun helpottaa. Muuten loppus kyllä multakin tämä foorumi, ei saa kaikki kivat lopettaa.
Tähti harkitsee nyt vähän sanojaan ( joohan?) ettei jengi hiilly. Sulla on hyvä tarkoitus mutta välillä menee ne ilmaisut vähän hassusti.
Peace love and understanding![]()
No joo, huono vitsi taas.
Kiva kuulua niihin vähemmän kivoihin.No joo, huono vitsi taas.
En minäkään kyllä halua, että vastavirran akka lähtee yhtään mihinkään.![]()

Mä lasken kyllä itseni myös niihin vähemmän kivoihin, muotoilin asiani huonostiKiva kuulua niihin vähemmän kivoihin.No joo, huono vitsi taas.
En minäkään kyllä halua, että vastavirran akka lähtee yhtään mihinkään.![]()

Perjantaina leikataan 9:30 jos huomisessa anestesia kontrollissa ei tule mitään mutkia matkaan.Ulkosuomalainen, onko sinulla jo sektion päivämäärä tiedossa?
Vastavirran akka ui nyt hetki myötävirtaan ja palaa heti kun helpottaa. Muuten loppus kyllä multakin tämä foorumi, ei saa kaikki kivat lopettaa.
Tähti harkitsee nyt vähän sanojaan ( joohan?) ettei jengi hiilly. Sulla on hyvä tarkoitus mutta välillä menee ne ilmaisut vähän hassusti.
Peace love and understanding![]()
Yritän olla hienovaraisempi sanoissani. Voin vakuuttaa, että en ole tarkoittanut Vastavirran akalle mitään, kyseessä on jokin väärinkäsitys, josta en ole edes tietoinen....