----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
:greet025 alavatsaa juilinut menkkanaisesti tänäänkin.....

Pääsisipä pian äitiyslomalle:chicken: Tuntuu siltä, että töissä on koko ajan vaan enemmän töitä, eikä lisähenkilökään nyt vaikuta, kun töitä on aina vaan enemmän.

Tuntuu siltä, että raadan eniten koko puljussa....eikä loppua näy:banghead:

Dpo7

Minä olen tämän saman saarnan saanut kuulla. Muoti-ilmiö keskustelupalstoilta. Eikä niitä siis vieläkään ole mitattu, kun en ole saanut aikaiseksi käytyä yksityisellä. Viime kuussakin oli ne kolmet menkat, niin eikö muka mihinkään sekään vaikuta.:meh:
Minulla ainakin vaikutti nuo jatkuvat menkat, julkisella pääsin ferritiinin mittaukseen, oli noin 30, mikä on aika vähän, vaikka en edes yritä raskautua. Yhden rautapaketin vetelin, sen jälkeen en ole mittauttanut.

Minulla ainakin vaikutti nuo jatkuvat menkat, julkisella pääsin ferritiinin mittaukseen, oli noin 30, mikä on aika vähän, vaikka en edes yritä raskautua. Yhden rautapaketin vetelin, sen jälkeen en ole mittauttanut.

Yölento :) Ehkä sinun kannattaa ottaa rautaa.

Viikomloppu koitti!!:cheers

Mitä teillä on tekeillä? Aurikoa ottamaan?

Kuka testaa ja mitä?

Toivottavasti en innostu testaamaan, koska on vasta dpo 7......

Tänä iltana kaadun varmasti sohvalle vain löhöämään. Sillä töitä on tullut raadettua kovasti, monen ison alkaneen projektin takia ja saatiin taas varsin hyviä isokatteisia usean sadantonnin ja (reilun miljoonankin kauppa mahtuu mukaan) kauppoja:happy:

Viikkotasolla olen ehtinyt nukkua keskimäärin 5tuntia yössä...eikä johdu vain töistä, vaan myös taaperosta. Joustaa joustaa ja kestää kestää:angelic:

Välillä on vähän zippi ja seilaa ulapalla, mutta näin viikonlopuna saa nukkua ihan vaikka aamu kymmeneen:p Ja kesälomakin koittaa kuukauden päästä.

Last edited by a moderator:
Söin tuon tuloksen jälkeen paketillisen. Pitäisi mittauttaa nyt uudelleen, mutta veikkaan, että toinenkin kuuri olisi tarpeen. Olen koko ajan väsynyt ja voimaton.
Ehdottomasti, vähintään puolen vuoden kuuri olisi paikallaan.

Mulla vaikutti infuusio tosi paljon vireystasoon ja ykeiskuntoon, ferrit oli alkuvuodesta 12 ja nyt 131. Menkat ei ole koskaan olleet runsaat, mutta luovutin usein verta ja kaavinnoissa lähti yhteensä useampi litra. :hungover: Hemoglobiini oli lyhyen rautakuurin jälkeen hyvä, onneksi dextra patisti testeihin ja sekä työterveys että erikoislääkäri otti vakavasti - ivf oli tulossa ja olivat sitä mieltä ettei nyt odotella puolta vuotta oraalirautalisällä. Infuusioliuos oli kallis ja omakustanteinen, mutta joka pennin arvoinen.

Lambi :) Koska aiot menmä ultraan?

Aika sinne olisi jo pian kiirehtiä!:cheers

Last edited by a moderator:
Pernilla :)

Onko sinulla ollut kiinnittymis tuntemuksia?:rolleyes:

Mitään "oireita"?

Koska aiot uskaltaa alkaa testaamaan?

Mennään varmaan aika samoissa:p

Dpo7

Isompi veto, kymppi on vaan kymppi!:laughing002

Mutta joo....testit polttelee valmiina kaapissa.

Mutta liian aikaisin on turha testata....nyt vielä vasta kiinnittyy (dpo7)...toivottavasti:singing: :p

Vastavirran akka :) Häviäisin tässä isomman kynpin, koska.....luultavasti testaan dpo9:laughing002

Kiitos kannustuksesta!!:cheers

Koska sinä alat testata ovista? Pian se koittaa:cheers

Lambi :) Koska aiot menmä ultraan?

Aika sinne olisi jo pian kiirehtiä!:cheers
En tiedä.. Koitan ens viikolla soitella neuvolaan päin. En vaan jaksais niitä turhia ekoja käyntejä. Näin vois vitkuttautua niiden ohi. Suoraan asiaan. Ehkä se ultra on joskus 11-12 vkolla.

En tiedä.. Koitan ens viikolla soitella neuvolaan päin. En vaan jaksais niitä turhia ekoja käyntejä. Näin vois vitkuttautua niiden ohi. Suoraan asiaan. Ehkä se ultra on joskus 11-12 vkolla.
Hyvä pläni. Mä soittelen neuvolaan vasta NIPTin jälkeen jos sinne asti päästään, viime vuoden ensikäynti on sen verran peruskauraa ettei hirveästi haittaa jos jää kokonaan välistä. 11-12 vkon ultrakin tulee suoraan naistenklinikan kautta.

Lambi :) Muistelen, että eka ultrai oli ainakin meillä viikolla rv6....

Viikomloppu koitti!!:cheers

Mitä teillä on tekeillä? Aurikoa ottamaan?

Kuka testaa ja mitä?

Toivottavasti en innostu testaamaan, koska on vasta dpo 7......

Tänä iltana kaadun varmasti sohvalle vain löhöämään. Sillä töitä on tullut raadettua kovasti, monen ison alkaneen projektin takia ja saatiin taas varsin hyviä isokatteisia usean sadantonnin ja (reilun miljoonankin kauppa mahtuu mukaan) kauppoja:happy:

Viikkotasolla olen ehtinyt nukkua keskimäärin 5tuntia yössä...eikä johdu vain töistä, vaan myös taaperosta. Joustaa joustaa ja kestää kestää:angelic:

Välillä on vähän zippi ja seilaa ulapalla, mutta näin viikonlopuna saa nukkua ihan vaikka aamu kymmeneen:p Ja kesälomakin koittaa kuukauden päästä.

Mä oon vaatekutsuilla hommaamassa kivoja vaatteita :grin Rento viikonloppu luvassa :joyful:

Takaisin