T
Tähti ★
Vieras
Milloin on virallinen testipäivä?
Kahden viikon kuluttua :)
Piina päivät

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Milloin on virallinen testipäivä?

Miksi vasta dpo6? Itse pidän tuota punaviiniä kiinnittymisen tukena vain vitsinä, mutta pikainen googlaus antaa tuloksen, että moni juo lasillisen punaviiniä joka päivä ovulaation ja kiinnittymisen välillä, siksi että tuohon teoriaan uskoo. Eikä siis vasta dpo6.
Minulla on tärpännyt ilman punaviiniäkin, kunhan follikkeli saadaan kasvamaan ja munasolu irtoamaan ja alkio on terve. Kiinnittyy vähän turhan hyvinkin, kun ei poistu kuolleenakaan ilman lääkkeellistä tyhjennystä.
Syödäänhän foolihappoakin sikiön kehityshäiriöiden ehkäisemiseksi, ja foolihappo pitää aloittaa jo 2-3 kk ennen tärppikiertoa, jotta se ehtii vaikuttamaan, vaikka siinä vaiheessa ei vielä ole sikiöstä tietoakaan. Eikä edes munasolusta tai siittiöstä.Kiinnittymisen tueksi, ja eihän kiinnity aiemmin....dpo 6-10.
Minähän en tosiaan käytä tuota poppakonstia, mutta jos käyttäisin niin ennakoisin, kuten HH ja reilulla kädellä. En tosiaankaan luottaisi pelkkään kupilliseen vasta kiinnittymispäivinä. Se on niinku kaikki tai ei mitään.
Kiitos.:) Tosin huomasin juuri, etten näköjään osaa enää laskea, kun koko ajan luulin, että tänään alkaa, ja nyt huomasin, että kp5 olikin eilen.Kosmoskukka :)
Ota letrot rauhassa, näistä ei ihan niin pahoja sivuvaikutuksia tule. Rohkeasti vaan ja kohti ovista!
Puhun silti letrojen puolesta, vaikka en enää itse käytä, tuon Inositolin ansiosta.

Kiitos.:) Tosin huomasin juuri, etten näköjään osaa enää laskea, kun koko ajan luulin, että tänään alkaa, ja nyt huomasin, että kp5 olikin eilen.![]()
Kai mä nyt sitten tässä kuussa syön ne kp6-10 enkä kp5-9.Oi joi...Menikö sinun aikataulu siis ohi?

Mä saan näemmä kaikki sivuoireet letroista, nyt maha täysin sekaisin. Nyt siis voi syödä mitä vaan eikä liho!
Johtuisiko tupla annoksesta?
Jossain tutkimuksessa taas oli tuloksena, että mikä tahansa alkoholi vähentää raskauden mahdollisuutta sekä miehillä että naisilla. Valkoviini oli pahin.
En tiedä, mutta uskoisin tämän koskevan alkoholin suurkuluttajia. Tuskin kiinnittymispunkku asiaa pahentaa. Ja voihan sitä ajatella niinkin, että onhan rento olo, eikä stressaa, kun annostelee vähän reilummalla kädellä. Vaan kyllä niitä lapsia tähän maailmaan saapuu ilman punkkuakin. Sekä monia lapsia on alulle saatettu umpitunnelissa. Oo niin justiinsa. Tärkeintä on pysyä erossa raskaana.Totta! Tästä löytyy tutkimuksia, että vaikuttaa hedelmöittymiseen negatiivisella tavalla. Ainakin ihan alussa.
Kiinnittyminen voi olla eri juttu ja ehkei silti kannata pohjanmaan kautta koko pulloa kulauttaa, vaikka olisinkin vaaaaan 5.5%....
.
https://www.laakarilehti.fi/ajassa/...holinkaytto-vaarantaa-koeputkihedelmoityksen/
Tässä oli yksi tutkimus, joka koskee hedelmöityshoidoissa olevia. Ei ihan tuoreimmasta päästä, mutta mahtaako tuo tieto vanheta.