----45+++++ kuumeiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huomenna on tehtävä, koska Klinikka ei ole viikonloppuna auki....

Maanantai on liian myöhään.

Parempi ajoissa liikenteessä:happy:
Ootko nyt ihan varma, että maanantai on liian myöhään? Jos viiva olisi minun, menisin vasta plussan tullen. Joka minulla ei olisi vielä moneen päivään tuon viivan perusteella. Turha sinne on mennä liian aikaisin.

Ootko nyt ihan varma, että maanantai on liian myöhään? Jos viiva olisi minun, menisin vasta plussan tullen. Joka minulla ei olisi vielä moneen päivään tuon viivan perusteella. Turha sinne on mennä liian aikaisin.

Ja turha mennä liian myöhään, sekin koettu pari kertaa

Ja turha mennä liian myöhään, sekin koettu pari kertaa
Ei niistä aikaisista ole sen enempää plussia tullut. Ajoitus on todellakin oleellinen.

Ottavatko klinikalla kantaa, jos otat noista kaikista testeistä kuvat vierekkäin ja kysyt ultran jälkeen, onko parempi perjantaina vai maanantaina? Ei kannata kyllä ihan yksin julistaa, että nyt on ovis, jos se ei vielä ole. Ei ne simpat siellä kyllä virkeinä vartoile, jos toimitus on perjantaina ja ovis vasta maanantaina. Pelkkiä kuolleita on enää jäljellä.

Milloin teidän seuraava ivf on?

Ei niistä aikaisista ole sen enempää plussia tullut. Ajoitus on todellakin oleellinen.

Ottavatko klinikalla kantaa, jos otat noista kaikista testeistä kuvat vierekkäin ja kysyt ultran jälkeen, onko parempi perjantaina vai maanantaina? Ei kannata kyllä ihan yksin julistaa, että nyt on ovis, jos se ei vielä ole. Ei ne simpat siellä kyllä virkeinä vartoile, jos toimitus on perjantaina ja ovis vasta maanantaina. Pelkkiä kuolleita on enää jäljellä.

Haamuja on tullut, että munan laadusta kiinni.

Ajoitus on ollut aina oikea Klinikan mukaan, paitsi ne kaksi kertaa, kun myöhästytty.

Ei kannata kyllä ihan yksin julistaa, että nyt on ovis, jos se ei vielä ole. Ei ne simpat siellä kyllä virkeinä vartoile, jos toimitus on perjantaina ja ovis vasta maanantaina. Pelkkiä kuolleita on enää jäljellä.

Täytynee kysyä Klinikalta, kauanko siipat elää.... onko pestyillä eroa, vai ei:rolleyes:

Ovis on kyllä lähellä, kun alkaa limoihin päin jo olla....näistä merkeistä ennen tulkittiin, kun tikkuja ei ollut käytössä.

Tuossa alla pestyjen siittiöiden eliniästä.

Tuli mieleen asiaan liittyvä ajatus, voiko inseminaation tehdä kahteen kertaan, jos munan irtoaminen ei ole täysin varmasti aikataulutettu...? Maalaisjärjellä en näe siihen mitään estettä. :think005

Q: How long does washed sperm live?

A: Current research indicates that washed sperm can live 24-72 hours; however, it does lose potency after 24 hours. Another issue with IUI is that the sperm can keep on swimming beyond the fallopian tube, so the ideal window is really within 6-12 hours of the egg being released, with a larger margin before ovulation than after since the egg's viability is shorter.

Tuossa alla pestyjen siittiöiden eliniästä.

Tuli mieleen asiaan liittyvä ajatus, voiko inseminaation tehdä kahteen kertaan, jos munan irtoaminen ei ole täysin varmasti aikataulutettu...? Maalaisjärjellä en näe siihen mitään estettä. :think005

Q: How long does washed sperm live?

A: Current research indicates that washed sperm can live 24-72 hours; however, it does lose potency after 24 hours. Another issue with IUI is that the sperm can keep on swimming beyond the fallopian tube, so the ideal window is really within 6-12 hours of the egg being released, with a larger margin before ovulation than after since the egg's viability is shorter.

Motto78 :) Hmmm...voi kai kaksi kertaa tehdä....

Ajoitus on kyllä.haaste....

Pestyt siittiöt elävät sitten aika kivasti tuon infon mukaan :)

Last edited by a moderator:
Tähti,
saanko udella, miksi vasta syksyllä seuraava ivf? Kyllähän tässä kerkeäisi pari kierrosta vaikka on kesäsulkukin.
Jos olisin sinun kengissäsi, en tuhoaisi enää aikaa ja rahaa insseihin.

Taustalta huhuilen, moi kaikille! :)
Tähden ovistesteistä; voi hyvinkin vahvistua huomiseksi. Mulla on aina ovistestit mennyt niin että ovulaatiota lähestyttäessä testit näyttää haaleaa ihan "viime tippaan" asti ja sitten ihan tosi nopsasti vahvistuu kunnon plussaksi ja sit taas haalenee tosi nopeesti. Eli saattaa olla aamupäivällä vielä haalea, iltapäivällä räikeä plussa ja illalla jo haaleampi. Siksi testailin aina 2-3 kertaa päivässä jotta sain huipun kiinni. Nyt en ole jaksanut testailla kun en jotenkin usko luomuplussaan. Syksyllä sitten uusi ivf jolla koitetaan junnua. :)

Tähti,
saanko udella, miksi vasta syksyllä seuraava ivf? Kyllähän tässä kerkeäisi pari kierrosta vaikka on kesäsulkukin.
Jos olisin sinun kengissäsi, en tuhoaisi enää aikaa ja rahaa insseihin.

Rauha80 :) Piikit ja aikataulut ei sovi kesäloma suunnitelmiin...siksi. Aika juoksee, se on totta. Haluan uskoa kuitenkin insseihin, kun tilastollinen onnistuminen samaa luokkaa IVF:n kanssa täsaä iässä.

Käytiin katsomassa kahden muksun ja isännän kanssa animaatioleffa Ihmepuisto ja ruokailemassa
sen jälkeen. Esikoinen oli kaverinsa synttäreille ja kotiuduttiin lähes samaan aikaan. Menee kyllä
ihan päivät sekaisin, kun on arkivapaa. Ihan sunnuntaiolo ja huomenna on kuitenkin vasta perjantai :grin
Väsyttää edelleen ja pääsen päikkäreille heti isännän torkkujen jälkeen :sleep011

Aamulla muuten taas kontrolliverikoe kilppariarvoista ja rauta- sun muut, mitkä mitattiin viimeksikin.
Hb on ihan varmasti noussut, että joku muu syy mun väsylle täytyy olla. Ehkä stressi purkautuu
tai sitten on tärpänny o_O

Taustalta huhuilen, moi kaikille! :)
Tähden ovistesteistä; voi hyvinkin vahvistua huomiseksi. Mulla on aina ovistestit mennyt niin että ovulaatiota lähestyttäessä testit näyttää haaleaa ihan "viime tippaan" asti ja sitten ihan tosi nopsasti vahvistuu kunnon plussaksi ja sit taas haalenee tosi nopeesti. Eli saattaa olla aamupäivällä vielä haalea, iltapäivällä räikeä plussa ja illalla jo haaleampi. Siksi testailin aina 2-3 kertaa päivässä jotta sain huipun kiinni. Nyt en ole jaksanut testailla kun en jotenkin usko luomuplussaan. Syksyllä sitten uusi ivf jolla koitetaan junnua. :)

MiuMau79 :) Näin mun testit menee ja sit on turha itkeä, kun on jo myöhästynyt.

Plussaa teille uuteen IVF:ään syksylle!!:cheers

Mulla just ja just tuli testiviivasta yhtä vahva kuin kontrollista parhaimmillaan. Ja testasin
kyllä riittävän usein. Nyt loppui mielenkiinto testailla. Ja aloin miettiä, et enhän mä ikinä
noiden edellisten yrityksissäkään testannut et ehkä ilmankin pärjään. Lämpöjä en jaksa
mitata ja limat on kyllä ihan mysteeri. Itse en erota niistä yhtään mitään ja aina ihmettelen,
miten muut näkee niin selvästi niistäkin jotain o_O

Takaisin