T
Tähti ★
Vieras
Meillä ei puhuta päikkäreistä vaan torkuista ja niillä varsinkin mies käy vaikka kuudelta illalla. Mä aika harvoin käyn torkuilla, koska sitten en saa yöllä unta. Mut oon vuosia nukkunut liian vähän ja se on vaikuttanut terveyteen kyllä. Mulla on fiksu mies, kun on huolehtinut unen määrästä ja pysyny hyvässä kunnossa.
Helena80 :) Kyllä uni on tärkeää. Siitä ei voi kukaan kiistellä. Meilläkin kyllä mies nukkuu reilusti enemmän, kuin itse nukun.
No nytkään en vielä nuku, vaikka ehdin jo öitä tänne toivottaa! Kyllä pitäisi jo, koska kello on kohta 01 ja aamulla herätys oli klo 06....vain kolmen tunnin yöunien jälkeen:banghead:
Ensi yönä nukun viikonlopun kunniaksi ainakin sen 7-8tuntia :) Aika herkkua. Olen vähäuninen ja pärjään varsin hyvin 4-6tunnin unilla/vrk.
Helena80, vähät unet ei vaikuta terveyteen yhtä dramaattisesti, kuin saa lukea lehtien lööpeistä.
Harva tietää, että todellisuudessa pärjää vallan loistavasti vähemmällä nukkumisella. Nyt hyvää yötä
(vielä yksi tv ohjelma, ennen sänkyä
)
!

..
Se toiminta on aina yhteisestä halusta ja hyvästä kemiasta lähtöisin, ja siinä on (ainakin meillä) molemminpuolinen kunnioitus ja rakkaus mukana. Se on rakkauden ilmentämistä parhaimmillaan. Nautinnon antamista toiselle, sitä se on. Kunnioittamista ja rakkautta. En käsitä minkälaisilla traumoilla varustettu ihminen voi edes ajatella asiasta niin, että joku ”makaa haarat levällään koko ajan” tai ”on liian tyrkky”...? Surullinen näkökulma, todella surullinen. Siinä on kadoksissa kaikki se hieno mikä rakastelussa parhaimmillaan toteutuu: toisen kunnioittaminen, nautinnon antaminen ja saaminen, läheisyys, rakkaus, syvä henkinen yhteys, pyhyys. Mulle se on monesti enemmän henkistä kuin fyysistä toimintaa. Se syventää rakkautta ja yhteyttä toisiaan rakastavien välillä.
Tätä se teettää, kun kovasti yrittää ja töissäkin vaaditaan. En silti vaihtais uraai pois...